Tampereelta salaattibuffetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akki
  • Aloitettu Aloitettu

akki

From fitness to fatness
Ikä
46
Kertokaas mulle, mistä keskustan alueelta löytyisi parhaat salaattibuffetit? Hakusessa ois paikka, missä vois käydä lounasaikaan (kun ei oo jaksanu vääntää eväitä) ja tarjolla ois kasvisten lisäksi myös proteiinipuolta esim. raejuuston, kananpalojen, tonnikalan yms. muodossa.

Hyviä annossalaatteja saa monestakin paikasta, mutta monesti ne on ylihinnoiteltuja ja lihaa saa etsimällä etsiä sieltä salaatin seasta. Tosin poikkeuksena Bistro Venla, jonka salaatit on aivan loistavia :thumbs: Niitäkään vaan ei jaksa liian usein vetää, eli vaihtelua kaivattaisiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikee sanoa mikä olis paras, mutta pari kertaa on tullut käytyä Hämeenkadulla Linkosuon kahvilassa syömässä lounas salaattia, niillä on erinäistä sälää (mm. raejuustoa, tonnikalaa, broiskupaloja) näytillä joista voit valita mitä haluat ja ne kasaa sulle salaatin. Se meni kai niin, että pohjalle tuli vihreetä salaattia ja siihen sai sitten valita pari täytettä, itellä uppoaa broisku + feta aika hyvin. Buffettihan tuo nyt ei tietty suoranaisesti ole...

Ei vedä vertoja Venlan salaateille, mutta aina tuo kaupan kylmäaltaassa lilluvan muovirasia-valmissalaatin voittaa.

unohda nuo linkosuot ja suunnista Edun herkkukeitaaseen joka siis siinä Passionin seinänaapurina. Useita salaatteja, esim. tonnikalalla, kananmunalla, fetalla yms ja raastesalaatit vielä erikseen.

Loistava lounaspaikka myös muille kuin salaatin ystäville.

Tillikassa on lounasaikaan salaattibuffet. Ei ole aikoihin tullut tuolla käytyä, joten en tiedä onko tilanne muuttunut, mutta ainakin ennen tuo on ollut monipuolinen, vihannekset tuoreita ja proteiinipuoltakin löytynyt.

Sokoksella on alakerrassa myös hyvä salaattivalikoima, ei buffet mutta kohtuullisen kokoinen lautasellinen ja hinta jää alle 4 euron :) ! Tosin aina tarvitsee vähän miettiä että ottaa sen lihaisamman vaihtoehdon että saa protskuakin, mutta itse suosin. Helppo ja nopea jos sattuu olemaan sillä puolen kaupunkia.

Paljonko toi Tillikan ja Edun salaattibuffetit muuten maksavat?

Onko kukaan käynyt koskaan Raxin salaattibuffassa? (Akki, se on Hämeenkadulla Stokkaa vastapäätä.)

Onko kukaan käynyt koskaan Raxin salaattibuffassa? (Akki, se on Hämeenkadulla Stokkaa vastapäätä.)

Oon miettinyt just tuota Raxia ja nyt kun katsoin nettisivuilta, niin kuulostaapa varsin lupaavalta! 5,99 euroa, 20 ainesta mistä valita, samaan hintaan keitto, leipä, limppari ja kahvi :)

Rax menee pikapuoliin testaukseen, mut lisävinkitkin ovat tervetulleita :)

Edit. Näyttääpä Buffassa olevan saman tyylinen setti tarjolla!

Bingo. En lähtisi heti hurraamaan, tarjonta on loppupeleissä sitä perusvihreää, jonka jollain ilveellä saisi tungettua pitsan viereen lautaselle, ELI, jos haluat ns. kunnon salaattia, älä mene sinne. :2:

Pizza Hutin salaattibuffet on kyllä ollut paljon parempi kuin raxin. Raejuustoa ja keitettyjä kananmunia löytyy proteiininlähteeksi, kanaa ja tunaa ei ole tullut havaittua :/

Juu ne Raxin salaatit on kyllä laadultaan aika surkeita. Menee just siinä pizzan kylkiäisenä. Raejuustosta plussaa.

Rax menee pikapuoliin testaukseen, mut lisävinkitkin ovat tervetulleita :)

Mä oon töissä tässä Raxin lähellä. Pistä viestiä millon oot tulossa niin mä tarjoon =).

Linkosuon kahvilassakin on ihan laadukkaat lounassalaatit. Itse saa jonkinverran määritellä sitä, vaikkei seisova pöytä olekkaan.

Edit:linkosuon kahvilalla tarkoitan tätä hämeenkadun gogo cityn pohjakerroksessa olevaa.

Työpaikalla jotain puhuivat, että Siperiassa olis SpeakEasyssä aina hyvä salaattipöytä. Siellä on siis keittolounas, ja lisäksi saa salaatin. Kuulemma ainakin ennen siellä on ollut mm. raejuustoa tarjolla... en tiedä sitten todellisuudesta. :) Ehkä voitais Akki mennä testaamaan?

Ehkä voitais Akki mennä testaamaan?

Toki mennään :thumbs: Pitää vaan varoa ettei käy niinku eilen Dinerissä. "Ai possunfile perunamuusilla on loppu...No pistä sitten tuo burgeriannos ranskalaisilla!" :D

Vastaava tilanne SpeakEasyssä ois: "Ai teillä ei oo raejuustoa ja kanaa tän salaatin kanssa? "Joo ei oo nyt valitettavasti." "No mä otan sitten nuo kiekuraperunat ja 12 wingsiä.." :lol2:

Aino ja Ilmari Tammelantoria vastapäätä mainostaa salaattipöytäänsä kaupungin parhaana. En ole testannut, ja hintakin pääruokana on nettisivujen mukaan 10e. Mutta kai sen hyvä täytyy olla, jos noin ilkeävät mainostaa. Eri asia sitten vielä, että sisältääkö raejuustoa ym. vai rasvaisempaa kamaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom