Tampereelta Fitness ja Body ruokia ravintolasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu

JTS

Ikä
41
Tampereella, verkatehtaankatu 7:ssä sijaitsevassa wok wok ravintolassa myydään kuntoilijoille ja bodareille tarkoitettuja annoksia. Kalorit on tarkkaan laskettuja esim body ateriassa on 531kcal sisältäen 250g riisi, 200g kanafilettä, pippurikastikkeen ja vihannekset. Ateria sisältää myös palautuspirtelön jossa on maustamatonta heraa, mansikoita ja rasvatonta maitoa. Mitäs mieltä porukka on tämmösestä? Kävin tuon testaamassa ja hyväähän se oli. Meinaan vaan että enpä oo ennen Suomessa tällaiseen ilmiöön törmännyt :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan kiinnostavaltahan tuo kuulostaa. toivottavasti moisia ilmestyy muuallekkin.

Ois hyvä sellanen ketju, niinku vaikka hese, joka tekis arvoiltaan hyvää ravintoa. Asiakaskunta ei tosin ainakaan pienemmissä kaupungeissa ois riittävä.

Jahas, pitääpäs käydä testaamassa, kuulostaa oikein mielenkiintoiselta! Olin syksyllä menossa tohon paikkaan mutta oli niin täynnä ettei sinne edes mahtunut.

Fitness-ateria 7,50 ja body-ateria 8,50. Ainut ero noiden kahden aterian kanssa on se että body ateriassa on 100g kanafilettä enemmän, eli se on enemmän miehille suunnattu. Go Gon jäsenille hinta on tosin aika paljon halvempi eli 5,50€ ja 4,90€.

Kaikki muut ruoat siellä ovat noin 5,50€ ja ovat myöskin vähäkalorisia jne...Yhdessä normi setissä on noin 700g ruokaa.

Oon vähän tentannu wokin jätkiä...kjeh khej :)

Eli siis "naisille suunnatussa" Fitness-ateriassa on 100g lihaa. :eek: ...mulle jää kyllä nälkä. :D Ilmoittavatkohan ne muidenkin annostensa energiasisällöt? Täytyy käydä katsomassa paikka.

Tuohan kuulostaa hyvältä! Minkähän takia ne ei nettisivuillaan mainosta tuota?!

Luin muuten just jostain, että myös New Yorkissa on uusittu ruokalistaa asiakkaiden toiveiden pohjalta. Vähärasvaiset ja -hiilihydraattiset annokset merkitty listaan, mutta en sitten tiedä, onko mitään sen tarkempia energiasisältöjä.

Ihan hyvä systeemi, tietää vähän tarkemmin, mitä missäkin suuhunsa laittaa!:)

Kävin tänään testaamassa, ainakin pippurikana riisillä oli tosi hyvää.

Mä testasin eilen tuon pippurikanan pastalla ja hyvää oli :) Mausteita vähän kaipasin lisää, mutta saipa niitä itse lisättyä. Ja otin kyllä suosiolla sen 200 g lihaa, eihän nyt 100 g riitä mihinkään ;)

Vähän :offtopic: mutta pakko kehua samalla Santa Fe:n ruokalistaa (Lahdessa testasin). Jos joka ravintolasta sais vastaavia annoksia kuin sieltä, niin mä en varmaan itse juuri dieetillä kokkailiskaan :D Pystyi tosi hyvin kokoamaan omanlaisensa annoksen riisistä, höyrytetyistä kasviksista ja kunnon pihvistä, kastikeet sai eri kuppiin eikä henkilökuntakaan luonut ihmeellisiä katseita.

Kokeiluun menee myös se New Yorkin juttu tässä, jos "joutuu" ulkona vähän paremmin jossain tilanteessa syömään.

Mä testasin eilen tuon pippurikanan pastalla ja hyvää oli :) Mausteita vähän kaipasin lisää, mutta saipa niitä itse lisättyä. Ja otin kyllä suosiolla sen 200 g lihaa, eihän nyt 100 g riitä mihinkään ;)

Tää oli hyvä :lol2:

Oikea asenne mun mielestä :thumbs:

Tuli tänään kokeiltua kyseinen mesta. Paikka vaikutti ensisilmäykseltä melko pienelta mutta sisustukseen oli panostettu. Reipas palvelu sai hyvälle mielelle.

Body/Fitness ruokien ravintoarvoja vilkaistaessa tuntui kummalliselta että ravintoarvot oli laskettu 100g kohden. Hiilihydraattien, proteiinin ja rasvan kokonaismäärät jäivät siis aivan auki kun myyjäkään ei tiennyt aterian kokonaispainoa. Pastaa, nuudelia tai riisiä ei ollut saatavilla tummana/pitkäjyväisenä/tms, vain pikaversioina. Lisäksi seinällä olevissa mainoksissa oli kuulemma virheitä, ainakin rasvan osuudessa. Asiakkaita palveleva mies kävi ruokailumme välissä tupakalla eikä sieltä tullessaan edes pessyt käsiään.

Varmasti olisi varteenotettava vaihtoehto jos ravintoarvot olisivat selkeässä taulukossa ja laskettu oikein. Hyvää ruokaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom