Tampereella treenaavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IronCat
  • Aloitettu Aloitettu
Mää reenailen Pirkkalan liikuntahallilla. Vaikkei toi Tampereella olekkaan, mut laskettaneen alueeseen..
Täytyy varmaan siirtyä kohtapuoliin kaupalliselle salille.
Mites toi go-go. Onko mitään mahdollisuuksia tollaselle Wsb tyyppiselle treenille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskoisin kyllä näin. "punttipuolella" ei oo oikein ikinä ruuhkaa. 3 penkkiä ja pari mave/kyykkylavaa löytyy...

Wolfilla tulee meikäläisenkin reenattua. Vuoden vaihteessa kävin ensimmäistä kertaa ja tykästyin suuresti. Aamupäivisin milloin itse käyn tilaa on vaikka muille jakaa ja ei tarvitse jonottaa laitteisiin. Bonuksena vielä tietysti edullisempi hinta. Ainoana miinuksena on miesten pukuhuoneen suihkutilat.

Mulla kyl varmaan osaltaan pänni käydä siel sykkeel ihan sen takia, kun en ole paikkakuntalainen. Käytän varmaan ne pari ilmasta kertaa tän kuun vikalla viikolla, onko muita sillon käymässä sykkeellä perus puntilla?

Sykkeellä tulee käytyä. Kävin Wolffilla 10 vuotta sitten, enkä tajua mitä erikoista siinä paikassa on. Onko se kokenu jonkun täydellisen muutoksen? Sykkeellä on tilaa ja kaikenlaisia laitteita laidasta laitaan.

EDIT: Pitää ehkä katsastaa toi Salikomediaa -ketju kun näköjään muitakin käy samalla salilla :D

Treenaileeko muuten joku Steelbodylla? Oon miettinyt vaihtoa halvemman kuukausihinnan takia, mutta ei huvittaisi ihan sikana säkissä mennä vaihtamaan Wolffilta pois.

Treenaileeko muuten joku Steelbodylla? Oon miettinyt vaihtoa halvemman kuukausihinnan takia, mutta ei huvittaisi ihan sikana säkissä mennä vaihtamaan Wolffilta pois.

Ite reenailen Steelbodilla tai siis on tullut jo parivuotta reenattua. Ihan toimiva sali. En oo ite Wolffilla käyny joten on vaikee verrata. Mutta iltapäivisin voi olla ruuhkaa ja joihinkin laitteisiin joutuu ehkä jonottamaan. Alakerta on hieman matala mutta kyllä siellä tarvittavat liikkeet pystyy suorittaan. Mamuja siellä on ruvennu käymään reilummin ja niiden elämöintiin menee välillä hermot.

Nääshalli on "se" paikka Tampereella. Halpa ja karu, mutta kaikki tarvittava löytyy + mukavaa välillä höpistä vanhojen patujen kanssa heidän saavutuksistaan 70-luvulta;)

Ainakin aikaisemmin maksoi arvokortilla 1€/kerta.

Steelbodylla käyn itse, hyvä sali käynyt jo puoli vuotta. Ei ole kauheen vaihtuva käyttäjäkunta joten samat naamat sie aina bongaa.

SNIKTin perässä menini reenaileen Nekalaan Cross Training -keskukseen. Tiloiltaan ja muutenkin puitteiltaan mahtava paikka. 47e/kk vielä ihan sopuhinta, kun samaan rahaan sisältyy kaikki kamppailulajit ja mahdolliset ohjatut tunnit.
Nimestä huolimatta myös kaikki tarvittava tavara perus punttireenaamiseen löytyy. Levytankoja ja kahvakuulia on tarjolla melkeinpä naurettavan paljon, samoin käsipainoja. Jonottelua siis tarvitse harrastaa..

5/5

Kotigymillä reenailen lähes pelkästään tuossa noin kolme metriä takaoikealla, mutta joskus vaihtelun vuoksi Hervannan vapaa-aikatalon salilla tai Nääshallilla. Kohta tosin pitää suihkussa käymisen takia varmaan Herwoodille tai HH:lle hankkia pariksi kuukaudeksi salikortti, koska kylppäriremppa heikentää hygienian ylläpitomahkuja niin paljon vähäksi aikaa. Noh, ehkä siinä tulisi vähän kovempaa reenattuakin sitten sen pari kuukautta. Nyt on ollut melkoista löysäilyä jo muutaman kuukauden.

Onkos tuolla Wolffilla mahdollisuutta maksaa pelkästä salista? Katselin noita nettisivuja niin vaihtoehtoina näkyy olevan vain Sali+jumppakortti ja pelkkä jumppakortti. Viimeisen vuoden olen treenannut Hervannan vapaa-aikakeskuksen kuntosalilla, halpa ja kaikki tarvittava löytyy.

Onko kokemuksia Powerhousesta?

Hiljattain Tampereelle muuttaneena tarvis löytää hyvä sali missä jatkaa treenaamista.
Ainakin ovat joustavasti auki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom