Talvi kuntoon. Kesääkin ajatellen.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Oon uusi pakkotoistossa mut salilla oon käyny kuitenkin jo puolisen vuotta. Rankkaan siis itseni suosiolla edelleen aloittelijaksi. Tavoitteena olis saada jalat ja kädet kuntoon talveksi, kun jääkiekko kausi on jo alkanut mut itse pääsee pelaamaan vasta kun pakkaset tulee pysyvästi :) Ja kesään sitten vatsa- ja selkälihakset mimmien silmäniloksi ;) Motivaatio on todella nyt taas kohdillaan ja tuntuu ettei ketään pysäytä. Ainoa on että en uskalla itselleni mitään saliohjelmaa tehdä, kun ei ole varmuutta ehdinkö ohjelman mukaan treenit tekemään tai ehdinkö ollenkaan salille. Joka 2 päivä kuitenkin koitan aikaa varata ja 3-4 kertaa viikossa nyt ainakin siellä salilla oon. Onko siis mitään vinkkejä antaa treeniin, liikkeisiin, mihin kannattaa keskittyä yms.? Ja mistähän mahtais saada halvimmalla lisäravinteita? :)
Olen siis opiskelija, aikani ja varallisuuteni on rajallinen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No tää perus eli Starting Strenght. Helppo ja toimiva yksjakoinen. Voimaa koko kroppaan, mistä on varmasti hyötyä jääkiekossa. 3 kertaa kyykkyä viikossa saa jalat varmasti kasvamaan. Ja koko treenin ehtii vetämään alle tunnissa.

Zone-sarja -42%
No tää perus eli Starting Strenght. Helppo ja toimiva yksjakoinen. Voimaa koko kroppaan, mistä on varmasti hyötyä jääkiekossa. 3 kertaa kyykkyä viikossa saa jalat varmasti kasvamaan. Ja koko treenin ehtii vetämään alle tunnissa.

Kiitos vinkistä!

3-jakoinen voisi olla myös hyvä olettaen, että sulla on jo se suurin alottelijavaihe käyty läpi ja sitä voit tehdä 3 tai 4 kertaa viikossa. Tuosta kun sanoit, että kädet ja jalat kuosiin lätkän takia niin eikö se veto lähde ennemmin selästä/lantiosta kuin käsistä?

Oikeassahan olet, lämärissä voima tulee myös vähän jaloista, riippuen kumpi kätinen olet. Kädet myös siksi että tyhmältähän se vain näyttäisi jos kroppa on treenattu käsiä lukuunottamatta ;D

Back
Ylös Bottom