Ajat ovat muuttuneet :D 6 vuodessa ehtii tapahtumaan paljon.
Heh, niin näköjään on =) Nyt on tehty "kaikki" ite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajat ovat muuttuneet :D 6 vuodessa ehtii tapahtumaan paljon.

Meillä kävi laattamies tänään laatoittamassa kylppärin loppuun, siitä tuli hyvä mieli. Illemmalla vedin sirkelillä peukaloon, enkä laminaattiin niinkuin suunnittelin, siitä tuli paha mieli. Vitun vittu. Ei mitään isoa vahinkoa kuitenkaan, ensiavun kautta kotiin ja viikko saikkua. No saipahan sitä jotain kuitenkin tänäänkin aikaseksi.![]()
:DSe vitutusthread on tuossa pari pykälää alempana :D

Päivittelin omaan blogiin muutamat tarinat yhden päivän saldosta. Hieman kateellisina luen muiden blogeja, kun palkatut ammattimiehet tekee hommia ja muutenkin projektit etenee hieman vauhdikkaammin kuin itsellä.
Hieman kateellisina luen muiden blogeja, kun palkatut ammattimiehet tekee hommia ja muutenkin projektit etenee hieman vauhdikkaammin kuin itsellä.
ei oo paljon palkattuja ammattimiehiä näkyny. rupee vituttamaan tää levytys, ei saatana lopu koskaan. Hidasta hommaa. Noh, kunhan tällä viikolla saa paikat valmiiksi, että heti pääsiäisen jälkeen pääsee kittaushommiin. tuon tasotehomman tulee tosin tekemään yks kaveri isänsä kanssa. ammattamiehiä ovat he.
Rahastahan se on vain kiinni ja pointtini oli vain kadehtia muita, kun itsellä ole sitä mahdollisuutta. Toisaalta siinähän se säästö tulee ja mielestäni toinen tärkeä asia on se, että itse tekemällä tiedät miten asiat on tehty ja voit syyttää vain itseäsi lopputuloksesta. Vihaan reklamointia.Noita blogeja ja muita foorumeita kun lukee, niin tosiaan yhä useampi teettää eri rakennusvaiheiden töitä, mitkä voisi periaatteessa tehdä itse; kirvesmieshommat, eristämiseet, väliseinien muuraukset, muuraukset, valut, lattialämmitykset, laatoitukset, vesieristykset, sähköjen vedot, tasoitukset, lattia-asennukset, keittiöasennukset jne. Tai ehkä määrää vääristää se, että silloin on aikaa kirjoitella niitä blogeja kun ei itse tee niin paljon.Rahastahan se on vain kiinni ja pointtini oli vain kadehtia muita, kun itsellä ole sitä mahdollisuutta. Toisaalta siinähän se säästö tulee ja mielestäni toinen tärkeä asia on se, että itse tekemällä tiedät miten asiat on tehty ja voit syyttää vain itseäsi lopputuloksesta. Vihaan reklamointia.