Tallinnan kauneushoitolat

Pistin kyselyä DaySpahan että onnistuuko pienen ryhmän kertahoito + saadaanko alennusta jos kootaan omat suosikki hemmottelupaketit + onhan hieroja oikea hieroja. Vartotaan vastausta.

Mulle sopis Tallinna reissu jo ensi viikolla (loma alkaa huomenna) ja siitä 4 vko eteenpäin ihan minä päivänä hyvänsä. Mites muut?

Haluatteko mennä normaalisti yli laivalla? Mulla on tuttu pienkonelentäjäkin...

Minäkin pistän kysymykseni tähän :) Onko kellään kokemusta Tallinnan kylpylöistä? Lähinnä majoitus, hoidot ja etäisyydet. Suunnitelmissa olisi mennä sinne autolla, joten joku vartioitu tai ainakin suljetulla alueella oleva paikoitus olisi varsin pop.

Äitini kävi työporukan kanssa Tallinnan Pirita Top Spa:ssa ja se oli kuulema ihan hyvä mesta - uusi, hyvät kokoustilat jne. Naisille oli järjestetty muutama hemmotteluhoito ja nekin olivat ihan ok.

Nettisivuilta tsekattuna vaikuttaa ihan kivalta mestalta. Kauneushoitolan hoitolista on aika suppea, mutta toisaalta tuolla pääsee uittamaan itseään ties missä lämmin/kylmä/hierovat aromialtaat.

Ironbutt sanoi:
Mulle sopis Tallinna reissu jo ensi viikolla (loma alkaa huomenna) ja siitä 4 vko eteenpäin ihan minä päivänä hyvänsä. Mites muut?

Haluatteko mennä normaalisti yli laivalla? Mulla on tuttu pienkonelentäjäkin...

Viikonloppu sopisi. Kulkuvälineellä ei ole väliä, kunhan ei joudu soutamaan. :)

DaySpasta vastattiinkin jo (suomeksi):
- hoitopaketit voi määritellä itse + pyytää tarjousta, ei tarvitse olla samat hemmottelupaketit kuin kotisivuilla
- yhtäaikaa pystyvät helposti hoitamaan 3-4 ihmistä hoidoista riippuen
- Hieronta on ammattihierojien tekemää, ei siis kosmetologien sivelyhierontaa

DaySpa toivoo etukäteen tietoa päivämäärästä, hoidettavista henkilöistä (nimet) ja halutuista hoidoista (kuka ottaa mitäkin hoitoja). Näin ollen voivat suunnitella saumattoman hemmottelukokonaisuuden - non-stoppina hoidosta toiseen.

Linda Linesillä näyttää olevan tosi hyvä tarjous:
Pirita Top Spa -kylpylähotelli meren rannalla. Koko kesän pakettitarjous 86 euroa/hlö, sisältäen laivamatkat + 2 yötä hotellissa 2hh/huone. Tarjous voimassa 26.6-14.8.2005.
www.lindaliini.ee

Piritassa voisi ihan hyvin majoittua ja ottaa myös hoitoja - aika kattavasti erilaisia hoitoja näyttää olevan. Hinnat ovat ehkä hieman tyyriimpiä kuin muissa hoitoloissa.

Työkaverikin suositteli Viru Hotellin antimia. Olivat joku aika sitten kuulma käyneet siskonsa kanssa ja kaikki oli mennyt hyvin. Jossain muualla olivat käyneet myös hieronnassa.. Alan olla kyllä aika innoissani. En malta odottaa, että pääsen kokeilemaan Tallinnan antimia. :hyper:

Tuli tässä muuten mieleen, että osaavatko Viru Hotellissa puhua suomea? :rolleyes: Edes vähän? Mietin vain, että jos on suomalaisten suosima paikka, niin luulisi, että vähän osaisivat suomeakin..

Monet osaavat suomea (viro on sukulaiskieli, helppo oppia suomen kieli) - jos huono mäihä käy niin saat venäläisen hoitajan ja tämä ei välttämättä ymmärrä mitään.

Ironbutt sanoi:
Monet osaavat suomea (viro on sukulaiskieli, helppo oppia suomenkieli) - jos huono mäihä käy niin saat venäläisen hoitajan ja tämä ei välttämättä ymmärrä mitään.

Toivottavasti käy hyvä mäihä ja saan suomenkieltä hallitsevan hoitajan. Ei tarvitsis ihan hiljaa olla.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Tuli tässä muuten mieleen, että osaavatko Viru Hotellissa puhua suomea? :rolleyes: Edes vähän? Mietin vain, että jos on suomalaisten suosima paikka, niin luulisi, että vähän osaisivat suomeakin..

Jokainen Viru-hotellissa tapaamani henkilökunnan edustaja on osannut puhua suomea ymmärrettävästi. Taitaa olla joku pääsykriteeri töihin sinne?

heinni sanoi:
Ollaan avon kanssa lähdössä Pärnuun elokuun alussa ja aattelin, että sielläkin vois hyödyntää hotellin kauneushoitolan palveluja, kun ovat niin edullisia. Oiskos kenelläkään sieltä päin kokemuksia? Ettei tarttis ihan sikaa säkissä....

Moi Heinni

Mulla on, hieronnat on ihania ja kampaaja jossa kävin oli hyvä - ja edullinen. Shokkiraidat tais maksaa kaikki 5 egee, silloin 1,5 -vuotiaan pojan tukanleikkuu kokonaiset 3,5 euroa. Mun mielestä oli todella hinta-laatu kohdallaan. Tämä kampaaja toimi Villa Katariina nimisen hotellin yhteydessä. Huone oli pieni, mutta mitäs sitten, kyllä sinne aina yks tukka mahtuu :D

Ollaan lähdössä muuten kanssa elokuussa uudestaan tällä kertaa vähän suuremmalla perheellä, lapsista kolme lähtee mukaan (äitillä pienenä taka-ajatuksena, että saa pienimmäiseltä vähän vapaata, kun isosiskot joutuu hoitamaan ;)

Mä ootan niin hirveesti jo sinne pääsyä, meillä kuuluu siihen hotellipakettiin 2 hoitoa ja kolme ruokaa per päivä - ja matkat täältä periltä asti, hinta oli muistaakseni 300 egee per pää (aikuisilta, ei lapsilta niin paljoa), joten ei oo turhan kalliita nekään.

Kaupunki on aivan upea ilmestys, kauniita puistoja ja rakennuksia. Uskon että menette avokin kanssa sinne uudelleenkin. Me ainakin mennään, Pärnu on paikoista ihan ykkönen. :thumbs:

Vaikka ollankin ukon kanssa kierretty maailmalla joka vuosi aina eri maassa, niin tuo paikka oli jotenkin vaan erikoinen, siellä on edullista, huomattavasti edullisempaa kuin tallinnassa ja jotenkin niin kaunista.

Ja eihän sitä tiedä vaikka törmätään toisiimme kadulla, eli ei muuta kuin utelemaan kaikilta, että ootko sä pakkislaisia ... :)

Oikein hyvää matkaa, nauti koko rahan edestä ja anna Pärnuun tyttöjen tehdä lomastasi täydellinen rentoutusloma.

Myös lomailua odotteleva äiskä

Kiitos Äiskä!
matkakuumetta tässä rupee jo oleen ihan kunnolla, vaikka reissuun on vielä aikaa pari viikkoa..apua siis enää :) Meillä ei kuulu matkan hintaan mitään hoitoja, mut matkat täältä ihan perille saakka bussilla/lautalla ja aamupala joka aamu. Hinta taisi olla kuitenkin meillä liki sama kuin teillä, jotain himppu vajaa 300. Kaikki tutut, jotka on Pärnussa käyny, ovat kehuneet sitä kovasti ja vakuutelleet kanssa, et taatusti menette sinne uudelleen. Kai se pitää paikkansa :) Aattelin tutustua kaupunkiin myös lenkkeilyn merkeissä, tämä tyttö kun ei matkusta minnekään ilman juoksukamojaan :D

työkaveri oli muuten jotakin tallinnan keskustan kampaamoa(en tietenkään nimeä älynnyt kysyä) "testannut" ja sanoi, että hyvä palvelu ja hyvin teki työn, mutta hinta ei kauheasti ollut halvempi kuin täällä meillä tuppukylän omassa kampaamossa. Olisko ollu, et siellä makso väri+leikkaus lyhyisiin hiuksiin noin 55 egee...En nyt mene kyl varmaksi sanomaan.

Mutta intoa täynnä ja reissua odotellen!

Joko joku kävi Tallinnassa? Itse lähden ystäväni kanssa nyt perjantaina. Kauneushoitoihin suuntaamme hotelli Centralin kauneushoitolaan; itse otan kasvohoidon ja ystäväni on varannut jalkahoidon. Molemmat maksavat reilut parikymppiä, ja hoidot tekee tutun tuttu, joten siitä johtuu tämä paikan valinta. Voin kertoa kokemuksia heti palattuani. Ihanaa päästä hemmoteltavaksi!

Hei!

Te konkarit, jotka olette käyneet Tallinnan kauneushoitoloissa, niin voisitteko vähän untuvikkoa neuvoa?
Nimittäin kaverin kanssa päätettiin ex tempore lähteä Tallinnassa käymään ja lähtö on jo viikon päästä. Onko enää mitään toivoa saada esim DaySpasta hemmotteluaikaa?
Olisiko ehdotuksia paikoista joihin saisi näin lyhyellä varoitusajalla ajan?

Kun näin Pohjois-Suomessa asuu, niin olisi kiva, jos onnistuisi saamaan hemmottelut reissun yhteyteen, kun ei niin usein ole mahdollisuutta Tallinnan matkailuun.

Unnukka sanoi:
Hei!

Te konkarit, jotka olette käyneet Tallinnan kauneushoitoloissa, niin voisitteko vähän untuvikkoa neuvoa?
Nimittäin kaverin kanssa päätettiin ex tempore lähteä Tallinnassa käymään ja lähtö on jo viikon päästä. Onko enää mitään toivoa saada esim DaySpasta hemmotteluaikaa?
Olisiko ehdotuksia paikoista joihin saisi näin lyhyellä varoitusajalla ajan?
QUOTE]

En taida olla ihan konkari, mutta DaySpasta uskoisin, että aikoja löytyy. Me saatiin kesällä viikon varoitusajalla. Luulis, että näin syksyllä olisi vähemmän porukkaa liikenteessä kun ei ole lomasesonki tai mitään. Kannattaa laittaa sähköpostia heti menemään! Riippuen mitä haluaa, spray tanit olivat kiven alla kesällä. :)

Mun on taas sanottava, että Virussa mun mielestä hoitajat olivat esim. pedikyyriä tehdessään todella kovakouraisia. Emmekä olleet mamman kanssa oikein tyytyväisiä kasvohoitoonkaan, kulmien ja ripsien väriin sen sijaan olimme todella tyytyväisiä.

Täytyykin muistaa seuraavalla reissulla tuo Desiree Stockalla.

Kävin viime viikolla Marinessissa (lähellä Stokmania). Kaverille käsihoito ja ranskalainen manikyyri + jalkahoito oli 37 € ja minulle jalkahoito, tukan siistiminen (20 cm latvoja pois) ja puhdistava kasvohoito + kulmat oli 73 €. Kasvohoito oli joku kemiallinen tehokuorinta, tehotipat ja kollageeninaamio.

Naamio oli ällö, iho kiilsi ja tuntui vielä seuraavana päivänä olevan jotenkin turvoksissa, parin päivän päästä saunassa lähti ihoa ihan varovasti rapsuttamalla!?? Sentään kuorin aineella itsekin toisinaan. Oliko lie liian vahvaa ainesta vai onko ihoni yhä niinkun parikymmippisellä :hyper: Jalat on kyllä nyt pehmeät. Kasvo ja jalkahoito voidaan tehdä yhtä aikaa.
Netistä löytyy e-mailit ja hinnat, puhuvat Suomea kohtuullisesti.

Olisiko kenelläkään ajankohtaisia ja tuoreita vinkkejä Tallinnan kauneushoitoloista ja hierontapaikoista? Mielellään sellaisia, joissa hinta olisi kohdillaan :) Myös hotellisuositukset, (esim. hyvä ja runsas aamiainen ja hyvä sijainti) olisivat tervetulleita :)

Olen käynyt virossa kampaajalla ja voin suositella :thumbs:
Paikka oli viru-keskuksen vieressä siinä toisessa isossa kauppakeskuksessa, yläkerrassa.
En muista nimeä. Halpa ja hyvä, joskin vähän piilossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom