heinni sanoi:
Ollaan avon kanssa lähdössä Pärnuun elokuun alussa ja aattelin, että sielläkin vois hyödyntää hotellin kauneushoitolan palveluja, kun ovat niin edullisia. Oiskos kenelläkään sieltä päin kokemuksia? Ettei tarttis ihan sikaa säkissä....
Moi Heinni
Mulla on, hieronnat on ihania ja kampaaja jossa kävin oli hyvä - ja edullinen. Shokkiraidat tais maksaa kaikki 5 egee, silloin 1,5 -vuotiaan pojan tukanleikkuu kokonaiset 3,5 euroa. Mun mielestä oli todella hinta-laatu kohdallaan. Tämä kampaaja toimi Villa Katariina nimisen hotellin yhteydessä. Huone oli pieni, mutta mitäs sitten, kyllä sinne aina yks tukka mahtuu :D
Ollaan lähdössä muuten kanssa elokuussa uudestaan tällä kertaa vähän suuremmalla perheellä, lapsista kolme lähtee mukaan (äitillä pienenä taka-ajatuksena, että saa pienimmäiseltä vähän vapaata, kun isosiskot joutuu hoitamaan ;)
Mä ootan niin hirveesti jo sinne pääsyä, meillä kuuluu siihen hotellipakettiin 2 hoitoa ja kolme ruokaa per päivä - ja matkat täältä periltä asti, hinta oli muistaakseni 300 egee per pää (aikuisilta, ei lapsilta niin paljoa), joten ei oo turhan kalliita nekään.
Kaupunki on aivan upea ilmestys, kauniita puistoja ja rakennuksia. Uskon että menette avokin kanssa sinne uudelleenkin. Me ainakin mennään, Pärnu on paikoista ihan ykkönen. :thumbs:
Vaikka ollankin ukon kanssa kierretty maailmalla joka vuosi aina eri maassa, niin tuo paikka oli jotenkin vaan erikoinen, siellä on edullista, huomattavasti edullisempaa kuin tallinnassa ja jotenkin niin kaunista.
Ja eihän sitä tiedä vaikka törmätään toisiimme kadulla, eli ei muuta kuin utelemaan kaikilta, että ootko sä pakkislaisia ...
Oikein hyvää matkaa, nauti koko rahan edestä ja anna Pärnuun tyttöjen tehdä lomastasi täydellinen rentoutusloma.
Myös lomailua odotteleva äiskä