Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hänk sanoi:joo tosiaa SJMV on oikein hyvä liike. tossa testasin eile ekaa kertaa ja täytyy sanoo et eipähä oo takareidet ollu näin liekeissä aikoihi.
Gillyanne sanoi:Hyvää Huomenta on myös kokeilemisen arvoinen. Itse teen liikkeen tosin jalat hieman koukussa (ei siis missään tapauksessa lukittuina, kuten kuvassa), enkä kumarru ihan noin alas.
Gillyanne sanoi:... - ja istualtaan tehtävässä koukistuksessa alaselän selkänojassa. Häveten tunnustan, että mulla ei kyllä oikein hyvin tahdo pysyä kummassakaan versiossa
Kyllä pitää pysyä kiinni, liikaa painoa jos ei pysy, sama juttu istuen tehtävässä. Selän on pysyttävä kiinni penkissä........Siinä sarjapainot putoaa aikalailla kun tehdään noi liikkeet "oikein", mutta silloin se liike myöskin menee täysin oikeaan osoitteeseen-Marchi- sanoi:Saako jalankoukistuskoneessa mahalteen, niin lantio nousta penkistä? Jos haluaa sarjapainoja nostaa, niin ainakin minulla tuppaa nousemaan lantio penkistä liikaa...