Takareidet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä hyviä liikkeitä on takareisille?

Voisiko takareisiä tehdä esim näin

4 sarjaa laitteella, jossa ollaan mahallaan

3 sarjaa toisella laitteella jossa istutaan???

joo tosiaa SJMV on oikein hyvä liike. tossa testasin eile ekaa kertaa ja täytyy sanoo et eipähä oo takareidet ollu näin liekeissä aikoihi.

Hänk sanoi:
joo tosiaa SJMV on oikein hyvä liike. tossa testasin eile ekaa kertaa ja täytyy sanoo et eipähä oo takareidet ollu näin liekeissä aikoihi.

Katsos tämä posti. Tuskin sitä nyt ekalla kerralla oikein saa tehtyä, ellei ole hyvä neuvoja matkassa.

SJMV on kyl IMO paras liike takareisille...teki pahaa istuu tuolille pariin seuraavaan päivään ku olin ensimmäisen kerran tehny kyseistä liikettä :D

Saako jalankoukistuskoneessa mahalteen, niin lantio nousta penkistä? Jos haluaa sarjapainoja nostaa, niin ainakin minulla tuppaa nousemaan lantio penkistä liikaa...

Gillyanne sanoi:
Hyvää Huomenta on myös kokeilemisen arvoinen. Itse teen liikkeen tosin jalat hieman koukussa (ei siis missään tapauksessa lukittuina, kuten kuvassa), enkä kumarru ihan noin alas.

Onko tuo sun mielestä miten turvallinen liike selälle? Itseäni ainakin hirvittää tollanen liike. En oo viittiny rueta tekemään sen takia tuota. :rolleyes:

ZweCCo: Miksei olisi? Muistaa vain pitää selän suorassa ja polvet lukitsematta, eikä egoile painojen kanssa. Ja tietenkin tekee liikkeen negatiivisen vaiheen tarpeeksi rauhallisesti ja huolellisesti. Loppujen lopuksihan kyse on aika lailla samasta liikkeestä kuin SJMV, painot vain ovat eri kohdassa - tarkoitan tuolla siis sitä, että kyllä SJMV:lla (ja muillakin maastanoston variaatioilla) selkänsä teloo, jos tekniikka on huono ja painot voimatasoon nähden liian suuret.

Eikös tuo julle ole ollut voimanostajien keskuudessa hyvinkin suosittu liike kautta aikain...? terv. Gilly the wannabevoimailija :D

EDIT: Marchi, kyllä kai sen lantion pitäisi penkissä kiinni pysyä - ja istualtaan tehtävässä koukistuksessa alaselän selkänojassa. Häveten tunnustan, että mulla ei kyllä oikein hyvin tahdo pysyä kummassakaan versiossa :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gillyanne, :)

Juu, kun pisti miettimään se, että minkäänlaista kasvujohteisuutta on mahdoton pitää, ellei tee sitten vähän rajummin ja lantio ilmassa... Jos pitää pitää se lantio kiinni siinä, niin se jää aina johokin siihen 30kg... :s aikas NOLOA NIIQ!

Gillyanne sanoi:
... - ja istualtaan tehtävässä koukistuksessa alaselän selkänojassa. Häveten tunnustan, että mulla ei kyllä oikein hyvin tahdo pysyä kummassakaan versiossa :nolo:

Itse pidän istuen tehdyssä koukistuksessa koko selän irti penkistä (selkä suorana) ja otan hieman tukea jalkojen päällä olevasta tuesta. Menee liikaa muilla lihaksilla vääntämiseksi jos pitää kahvoista kiinni ja nojaa selällä tukeen. Eipähän tarvi ihan hirveillä painoilla vääntää ja tuntuma on parempi. Käytän sitten SJMVssa kunnon romuja.

-Marchi- sanoi:
Saako jalankoukistuskoneessa mahalteen, niin lantio nousta penkistä? Jos haluaa sarjapainoja nostaa, niin ainakin minulla tuppaa nousemaan lantio penkistä liikaa...
Kyllä pitää pysyä kiinni, liikaa painoa jos ei pysy, sama juttu istuen tehtävässä. Selän on pysyttävä kiinni penkissä........Siinä sarjapainot putoaa aikalailla kun tehdään noi liikkeet "oikein", mutta silloin se liike myöskin menee täysin oikeaan osoitteeseen :rock:

Back
Ylös Bottom