Takaolkapäät koneessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salilla missä käyn on takaolkapääkone, jossa kädet pitää pitää (ainakin laitteessa olevan kuvan mukaan) suorina ja pitää jostain helvetin pystyasennossa olevista kapuloista kiinni. En saanut kyseisellä laitteella kyllä paljoa tuntumaa, mutta veikkaan että suoritustekniikka oli päin mäntyä. Onko kellään tietoa tai :kuvia: laitteesta tai miten sitä käytetään? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tarkotatkohan sä sellasta laitetta joka on ikäänkuin peck-deck mutta se tehdään "väärin päin". Eli vipareita taakse idealla?? en mä nyt keksi mitään muuta neuvoo kun miten sen kuvailit ja on siellä salilla varmaan joku ohjaaja jolta kysästä neuvoa miten sitä käytetään? Enkä minä ainakaan nyt suoraan saa sitä tuntumaan takaolkapäissä selvästi, teki sitten käsipainoilla tai laitteella, mutta kyllä sitä takaolkapäihin on kehitystä tullut kun on tän liikkeen mukaan ottanut...

timba79 sanoi:
Tarkotatkohan sä sellasta laitetta joka on ikäänkuin peck-deck mutta se tehdään "väärin päin". Eli vipareita taakse idealla?? en mä nyt keksi mitään muuta neuvoo kun miten sen kuvailit ja on siellä salilla varmaan joku ohjaaja jolta kysästä neuvoa miten sitä käytetään? Enkä minä ainakaan nyt suoraan saa sitä tuntumaan takaolkapäissä selvästi, teki sitten käsipainoilla tai laitteella, mutta kyllä sitä takaolkapäihin on kehitystä tullut kun on tän liikkeen mukaan ottanut...

Väärinpäin olevaa peck-deck laitetta toivoisinkin tänne, mutta se ei oo ihan semmonen. Tossa pidetään kädet suorina ja otetaan kiinni semmosista ihme palikoista... Tän näköset: || || :david:
Ehkä pitää kysästä joltain ohjaajalta :wall:

Minä teen siinä laitteessa kädet ihan suorana, silleen etten pidä mistään kiinni. Näin saan paremman tuntuman takaolkapäihin.

Oli kerran melko hupaisaa seurata kun eräs kaveri selitti kovaan ääneen että kuinka kovaa hän treenaa. Se käveli pokkana tohon takaolkapää laitteelle heitti siihen selälleen ja alko veivaan rintaa! :lol2: Oli hiukan vaikean näköistä ja pian sille meni joku sanoon että hrmhrm se on tota takaolkapää kone. Kaveri poistui melko nopeesti suihkuun eikä ole sen jälkeen näkyny :lol2:

Meillä on salilla toi sama vehje. Kyselin ohjaajalta niin se sano että kyynerpäät pitää alkuasennossa olla vähän niinkun kyljissä, ikäänkuin laskettelisit rinnettä alas. Siitä sitten vetää rystyset edellä taakse. Vähän vaikea kyllä selittää..

Tiedän laitteen enkä oikein pidä siitä, mielummin teen takaolkapäät ristikkäistaljassa. Ainakin aloittelijana löysin tuntuman taljassa paremmin kuin tuossa laitteessa. Nykyisin teen joskus oikeastaan pakon edessä (=muualla ei tilaa) tuossa vimpaimessa ja kyllä se tuntuma nyt löytyy kun liikkeeseen keskittyy. Milon kuvaamaa tapaa olen nähnyt käytettävän ja uskoisin että se on hyvä, itse kuitenkin pidän palikoista normaalisti kiinni ja siitä sitten vien käsiä lähes suorana taaksepäin.

Olenkohan tyhmä kun en tajua tuota Marekin neuvoa - kyynärpäät kyljissä :confused:

Tiukkis sanoi:
Olenkohan tyhmä kun en tajua tuota Marekin neuvoa - kyynärpäät kyljissä :confused:

taitaa meitä tyhmiä olla sitten ainakin kaks, kuulostaa noin tehtynä jotenkin enemmän kiertäjäkalvosin liikkeeltä tjsp...

Tämäkö siis?

"Slightly bend elbows and internally rotate shoulders so elbows are to sides."
"Keep the elbows from dropping below shoulders to minimize Latissimus Dorsi involvement"

Eli suomeksi kädet vähän koukussa, kyynärpäät ylös.

grimJester sanoi:
Tämäkö siis?

"Slightly bend elbows and internally rotate shoulders so elbows are to sides."
"Keep the elbows from dropping below shoulders to minimize Latissimus Dorsi involvement"

Joo tollanen. En huomannutkaan että tuolla on kuva tosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
grimJester sanoi:
Tämäkö siis?

Just tällasta minäkin tarkotin ja nyt vois Marek selventää, että miten se tän tekee kyynerpäät kyljissä kiinni?? vai puhuitko nyt ihan jostakin muusta liikkeestä?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom