Taka olkapäät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuettu vipunosto on mulla ottanu ihan hyvin sivuolkapäähän, epäkkääseen ja olkapään takaosaan.

Eli liike menee about samanlailla kuin tuettu kulmasoutu käsipainoilla, mutta pystysuoraan naamaa kohti nostamisen sijaan nostetaan sivulle käsi pienessä koukussa pitäen, saa semmosen poltteen aikaan että itku tulee :e

Pystysoudulla monet on takaolkapäitä raiskannut. Tosin kaikki tuskin saa sitä tuntumaan takaolkapäissä vahvasti.

Jos takaolkapäät on samana päivänä selän kanssa, niin tämä on aika bueno liike.

No se on ehkä lievä välimuoto noista kahdesta, hyviä linkkejä jokatapauksessa, ei tarvi mun selityksistä ottaa selvää kun on kuvat ja kaikkeA :C

Takaolkapäälaite soveltuu takaolkapäätreeniin hyvin mikäli sellainen löytyy salilta ;) .

Zone-sarja -42%
Ihan normi peck decissä teen "väärinpäin" ja toimii itselläni ainakin vallan loistavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
CPvamma sanoi:
No se on ehkä lievä välimuoto noista kahdesta, hyviä linkkejä jokatapauksessa, ei tarvi mun selityksistä ottaa selvää kun on kuvat ja kaikkeA :C

ExRx

Selaa tuolta liikkeitä, niin pääset sinäkin (näsä-)viisastelemaan. ;)

musta leuanveto niskan taakse ja joksenkii määrin niskantakaa punnerrus toimii..tietty tota niskantakaa punnerrusta ei hirveesti kuulemma kannata vääntää mutta ihan hyvä massa /voima liike..sopivasti tehtynä

Back
Ylös Bottom