Deleted member 48743
Suurin este voi olla psyykkinen, kun toitotetaan jatkuvasti sitä, että naiset eivät koulutuksesta suoriutuisi, puhumattakaan valituksi tulemisesta. Mene ehdottomasti kokeilemaan, mikäli kiinnostusta löytyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jURZ: Mun on sinne pitäny soittaa mutta on aina vaan jäänyt.. Soittakaa nyt joku sinne niin saadaan tietää! :D:D
Kulho: No siis nuo valmiusjoukkojen testit on melkolailla helpommat kun nää taistelusukeltajien. Mut jos löytyy motivaatiota treenata niin laita toki hakemusta menemään!
Kiitos Kulho tuosta linkistä! Itse en enää ole viitsinyt edes ettiä tietoa puolustusvoimien sivuilta kun ei vuoteen löytynyt mitään. Cooperissa näköjään jänis mukana, hyvä juttu. Muutenkin tosi hyvä pdf!
Itsellä lähtenyt nyt vasta juoksulenkit kunnolla käyntiin. Puntti on jäänyt kevään jälkeen tauolle. Juostessa prakaa nilkat ja lonkankoukistajat, mutta eiköhän ne totu pikkuhiljaa menoon.. :D
Maastomarssin tavote on laskettu näköjään 80 minuuttiin.. Sopii kyllä. Vaikkakin laskee hyvien juoksijoitten hyötyä.. Itsellä 7km vauhti on tällä hetkellä semmonen 35min, eli reilusti pitäs vielä parantaa.. Cooper on vielä täysin hakusessa. Sukelluslajit menee melko hyvällä tahdilla, apnoe ja pituussukellus vaan pääsee aina huononemaan kun ei hetkeen harjottele. Uintilajit menee täysillä pisteillä, niinkun varmaan kaikilla uimareilla. Penkkiä täytyy vielä treenata, meinaan että saa loputkin toistot puserrettua samaan tahtiin. Kyllä tää tästä. Eiköhän sinne pääse jos oikeen kovasti yrittää! Jos ei sitten jää haastatteluista tms, painekammiosta kiinni. Pirun hienoa kyllä olis päästä.
Taitaa tänä vuonna tuon hakemuksen takaraja olla 14.9.
Onko porukka opetellu tuon volttikäännöksen noita 200m uintia ja 1000m perusvälineuintia varten?
Tuo 7km/35minhan on todella hyvä aika, jos siis juokset repun kanssa. Muista venytellä lonkankoukistajat hyvin, minulle tuli viime syksynä pieni paussi juoksusta koska koukistajat sattuivat liikaa, koska olivat liian kireät. 80min/5p on ollut vissiin aina rajana ja käsittääkseni tuon saavuttavat ainoastaan todella kovat juoksijat, itselläni tavoite marssista lähinnä läpipääsy, vaikka suht hyvä juoksija olenkin. ilman reppua tuo 15km meni vähän yli 80min, tosin en antanut kaikkeani vaan juoksin 15km ihan treenimielessä, mutta en usko että tulen repun kanssa pääsemään lähellekkään tuota 80min. Pahinta tuon repun kanssa on vauhdin määritys, minä ainakin juoksen repun kanssa alussa liian lujaa, koska tuntuu ettei etene mihinkään :D -->väsyy nopeasti.
Alkaa kyllä jo jännittämään vähän, tuntuu että aikaa on niin vähän, etenkin kun uimahallit ovat kesätauolla :<