Taistelusukeltaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henkkas
  • Aloitettu Aloitettu
No otetaan esimerkiksi sosiaalitunnus. Poliisi ja armeija saa selville siitä hyvinkin paljon tietoa, kuten esim. rikosrekisterit, sosiaalitiedot (onko esim. nostettu soskan rahoja), ym..

Höpö höpö!

Sosiaalitoimiston tiedoistoihin ei pv:llä ole pääsyä sitten niin millään perusteella. Typerä ajatuskin, kuten sekin, että sosiaalitoimiston asiakkuus ylipäätään kiinnostaisi puolustuvoimia tai poliisia.

Ei sinne ääliöitä tai lusmuja oteta.
Pahat kirjoitusvirheet, rajalla olevat tasot, ei ammattia tai koulutusta..

Pitää paikkaansa, mutta koulutusta saati ammattia harvemalla 18 vuotiaalla vielä on, kun ammattikoulukin kestää kolme vuotta. Jos tuolla perusteella karsittaisiin, niin kovin olisi hiljaista kasarmilla.

Käyttäkää ny vähän järkeä ettei kaikkea tarvitse selittä..

Nimenomaan, älliä käyttämällä pääsee pitkälle. Ei kannata kaikkea uskoa mitä netissä kirjoitellaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin näissä 2009-raivaajasukeltajakurssille pyrkivien testeissä,ja eilen tuli sukeltajakurssin johtajalta puhelu.Kaikki muu kunnossa paitsi näkö.Olin muuten hetken aikaa hyvin onnellinen = ) saa nyt nähdä että meneekö sinne silmäleikkaukseen vai ei,mutta joka tapauksessa kiva tieto että normisilmillä olis punkka sukeltajien kasarmilla.Ja onnea kaikille muille kokeissa olleille ketkä pääsi sisään!kirjotelkaahan nyt jotain tänne foorumille kokemuksista kun kurssi alkaa.Särkilahti kuittaa

ok hienoa... sittenhän sitä voisi alkaa reenaamaan kunnolla sinne

Ai kaks vuotta aiemmin treenaus päälle.:jahas:

Soveltavinta olisi harjoitella sukeltamista, menee yli 50m veden alla, kiekkojen keräilyä pohjasta etc.
Ei nuo vaatimukset nyt niin kovia ole loppupeleissä, jossain juoksussa etc.

Mä aloitin aikanaan ainakin treenauksen pari-kolme vuotta ennen varsinaista kurssia. Olin ennen treenaamista vielä hintelä pikkupoika, joka osasi ehkä juosta jotenkin. :) Kurssin aikana ne rintakarvat vasta sitten kasvoikin! Eikä tuo 2-vuodenkaan treenaus riitä kurssilla yhtään mihinkään, jos mitään pohjaa sitä ennen ei ole. Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä noi meidän jengin "huippu-urheilijat" oli vielä kovemmassa kunnossa tällaiseen "perustreenaajaan" verrattuna, eikä kellään niistäkään helppoa ollut.

Olin näissä 2009-raivaajasukeltajakurssille pyrkivien testeissä,ja eilen tuli sukeltajakurssin johtajalta puhelu.Kaikki muu kunnossa paitsi näkö.Olin muuten hetken aikaa hyvin onnellinen = ) saa nyt nähdä että meneekö sinne silmäleikkaukseen vai ei,mutta joka tapauksessa kiva tieto että normisilmillä olis punkka sukeltajien kasarmilla.Ja onnea kaikille muille kokeissa olleille ketkä pääsi sisään!kirjotelkaahan nyt jotain tänne foorumille kokemuksista kun kurssi alkaa.Särkilahti kuittaa

Hyvä homma särkilahti Junior = ) . Eli siis haet vuoden päästä uudestaan ? Ja mikäs siinä silmäleikkauksessa askarruttaa ? Totta kai menet leikkaukseen !! Täällä sitä hiki otsassa odotetaan, joskin hieman epäuskoisena. No päästään sisään tai ei, meno oli mukavaa! Terv. särkilahden oikeanpuoleinen punkka.

Joo kyllä tässä uida ja sukeltaa jo osataan. luulen et se 50m menee jo sukellusta ja uintia oon nyt käyny tekemässä jo kohta vuoden. ei toki tarpeeks hyvi viel mut hyvä pohja on. ainut heikko lenkki on just toi juoksukunto joka on noi 2500m cooper tällähetkellä... pitää parantaa sitä.

Silmäleikkauksessa askarruttaa sen hinta,n.3500€ yht,se että jääkö se vaikutus pysyväks vai lähteekö huononemaan muutaman vuoden päästä uudestaan.eniten kumminki toi raha,ei oo ihan taskurahoja mulle : / mutta jos kuuntelen näitä veljeni juttuja vielä hetkenki,niin ei epäilystäkään etteikö sinne testeihin oltaisi uudestaan tulossa :D pääset normi vielä vetämään mulle ne testit ; ) ja ihan hyvät pisteethän sä sieltä kotiin nappasit? tulokset tulee epäliemättä aika pian postissa kun mullekin omalta osalta jo kerrottiin,kohta loppuu hikoilu

Joo kyl huomen jännittää mennä tsiigaa postii aamul...olitko särkilahti nuorempi muuten ilmottanu jo etukäteen sukkiin et tuut testeihin vaikka näkö ei riitäkkään?

joo soitin sinne johtajalle ennen kun hakuaika päättyi,sovin että tuun testaamaan onko musta mihinkään ja siellä oltiin.onko vastauksia tullut kenellekään??

Höpö höpö!

Sosiaalitoimiston tiedoistoihin ei pv:llä ole pääsyä sitten niin millään perusteella. Typerä ajatuskin, kuten sekin, että sosiaalitoimiston asiakkuus ylipäätään kiinnostaisi puolustuvoimia tai poliisia.

Ja lisäyksenä, että PV ei voi/saa tarkastaa mitään rikosrekisteri- tai muitakaan rangaistustietoja ilman asianomaisen henkilön kirjallista suostumusta. Siihen on olemassa tietynlainen määrämuotoinen lomake mikä pitää täyttää ja käsittääkseni tälläistä turvallisuusselvityslomaketta ei ole hakupapereissa. Tosin se turvallisuusselvitys tehdään ennen kurssin alkua, mutta ei todellakaan vielä paperihakuvaiheessa.

Huh, kirje tuli ja mukana ollaan. Pääskö nyt pääkäaupunkiseudulta joku joka haluis alkaa reenailee taas vähän kovempaa ennen inttii? Ois hyvä noi uinti/sukellusjutut ainaki vetää kimpas jonkun kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom