Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rock^ sanoi:Kyllähän sitä viime vuonna tuli oltua lähes jalka murtuneena kyseisissä testeissä, ihan hyvin menivät lukuunottamatta juoksua, luonnollisesti. Kannattaa toki harjoitella etukäteen kunnolla varsinkin uimista. Sinne vaan kokeilemaan :thumbs:
Rock^ sanoi:Tuossa ylempänä vähän editoin jo viestiäni siinä viestissä kerroin noista testeissä tarkemmin. Uintilajit vaatii tosi kovaa reeniä jos ei ole aiemmin uinut, se on fakta. Ne on illalla ja sillon on jo mehuja äijistä lähteny, joten ne tarvii itse harjotellessa mennä helposti läpi. Esimerkiks henkeä on hyvä pystyä pidättelemään omissa treeneissään 1,5min ja se vastaa n. minuuttia itse testeissä.
henkkas sanoi:kuulostaa kyllä aika pahalta!! millanen oma uinti kuntosi oli??kuinka paljon olit treenannut?kuinka pieni se putki mihin pitää sukeltaa olen kuullut ett äe imikään järin iso??
henkkas sanoi:kuulostaa kyllä aika pahalta!! millanen oma uinti kuntosi oli??kuinka paljon olit treenannut?kuinka pieni se putki mihin pitää sukeltaa olen kuullut ett äe imikään järin iso??
Rock^ sanoi:Uintikunto oli huono, ei mikään hyvä sillä ikinä en ole uintia harrastanut missään seurassa. 50-metriä alle 30 sekkaan ja 3000m vapaauinti meni 53minuutissa, pituus-sukellus 50+ metriä ja hengenpidätys 2min03sec. Se putki on sanotaanko 2,5m halkasijaltaan... kylmä, pimeä, ruosteinen pohjasta, eli erittäin houkutteleva :D
Testit ovat kyllä läpäistävissä mutta kannattaa pitää reaaliteetit mielessä ettei sinne ihan sisään vaan kävellä vaan se tulee vaatimaan riittävää harjoittelua riippuen siitä mikä lähtökunto on, sinulla peruskunto varmaankin on jo ihan hyvä.
henkkas sanoi:Jeps, kirje tuli. Pääsin sisään. Taisi naapuritkin kuulla
Rock^ sanoi:Eikös sulla muuten ole jo toinen palveluspaikka tiedossa?
henkkas sanoi:ei ole,,ei tuo ollut mun kirjoittama!!
Rock^ sanoi:Eikös sulla muuten ole jo toinen palveluspaikka tiedossa?
kas-vain sanoi:Ehkä henkkas haluaa vetää kunnon hc-intin läpi...eka 6kk Ljk ja sitten SuK 10kk sit vielä erikoisjääkäri linja sopimussotilaana 14kk ja näiden jälkeen muukalaislegioona vähintään 5v...Vois sanoa, että hommat olisi hanskasa tuon jälkeen...heh!! :D
Opossumi sanoi:Mitenkäs tuolla sukeltajissa on tuo juoksupuoli? Onko paljon pehmeällä juoksua, vai onko epäinhimillistä asvalttia juostava? Rock^ osannee ainakin vastata. Vasen jalkani tykkää hallaa paljosta asvalttijuoksusta, mutta pehmeällä alustalla (puru, hiekka, hiekkatie, metsä...) juoksu kulkee kuin unelma.
Kutsunnat ensi syksynä, jolloin olisi myös tarkoitus ilmaista halu sukelteluun ja laskuvarjoleikkeihin
Opossumi sanoi:Mitenkäs tuolla sukeltajissa on tuo juoksupuoli? Onko paljon pehmeällä juoksua, vai onko epäinhimillistä asvalttia juostava? Rock^ osannee ainakin vastata. Vasen jalkani tykkää hallaa paljosta asvalttijuoksusta, mutta pehmeällä alustalla (puru, hiekka, hiekkatie, metsä...) juoksu kulkee kuin unelma.
Kutsunnat ensi syksynä, jolloin olisi myös tarkoitus ilmaista halu sukelteluun ja laskuvarjoleikkeihin