Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Serkulla oli tuollainen kultainen noutaja. Muistu mieleen yks tapaus, kun oli vauhkoontunut koira ihan täysin. Jannu tuli metsätöistä yöllä, ja koira oli vastassa isäntäänsä. Hellitteli ja noin, mut koira sit jotenkin riehaantu ja alko käymään häiritsevän tuttavalliseksi. Otti asekaapista haulikon ja osotti päin että "nyt saatana hiljaa." Ei ollut sen jälkeen vinkaissutkaan. Se oli munkin muistikuvan mukaan sairaan huomionkipeä tapaus...
Serkulla oli tuollainen kultainen noutaja. Muistu mieleen yks tapaus, kun oli vauhkoontunut koira ihan täysin. Jannu tuli metsätöistä yöllä, ja koira oli vastassa isäntäänsä. Hellitteli ja noin, mut koira sit jotenkin riehaantu ja alko käymään häiritsevän tuttavalliseksi. Otti asekaapista haulikon ja osotti päin että "nyt saatana hiljaa." Ei ollut sen jälkeen vinkaissutkaan. Se oli munkin muistikuvan mukaan sairaan huomionkipeä tapaus...
Onkos Bandoggit jo mainittu, kohtalaisen kovat puheet ainakin Wikipediassa.
Pitbull,molossi,dogo,staffi...yms.yms. sekoitus. Tuli jo tästä mieleen että kyseessä on mielikuvituksellinen taikaeläin mutta ilmeisesti tällainen hirviö maan päällä astelee.
Kait mun on myös oltava kerranki samaa mieltä jostain asiasta Patin kans ;) typistetyillä korvilla varustettu dobermanni on cool.
Mut kyllä semmonen möhkö rottweiler vie mun silmissä voiton ulkonäöllisesti, mutta mulla on aina rotikalle varattu paikka sytämessä niin oon ehkä vähän puolueellinen.
Täysin "kuulinjostakin" -väite, mutta eikös Irlanninsusikoira (ainakin ennen) pystynyt pistämään suden oikoseksi tappelussa?
Löytyyköhän tuosta jotain faktaa? Olen jostain lukenut, että sudella on 30-kertainen testosteronitaso saksanpaimenkoiraan verrattuna, joten niillä ei ainakaan pitäisi olla paljon jakoa sutta vastaan. Tuo testosteronitason merkitys tosin korostuu silloin, kun eläin on ollut pitkään syömättä tai aliravittu, testosta tulee mukavasti lisäpotkua.
Onko sulla ja serkullasi sama isä?
Ja kun tunnen suomen vanhimman kasvattajan voin kertoa, että kyllä ne edelleen pystyvät päihittämään suden
Epäselvää olikin, että onko ne koskaan pystyneet sutta päihittämään? Ehkä jonkun nälkiintyneen, sairaan vanhuksen?
Irlannissa Bull Terrieri tappoi joulunpyhina 5 vuotiaan tyton ja vahingoitti vanhempaa naista vakavasti
Toivottavasti tämän postauksen pointtina ei nyt ollut yritys tuoda lisää negatiivista mediakuvaa näille koiraroduille.
Irlannissa Bull Terrieri tappoi joulunpyhina 5 vuotiaan tyton ja vahingoitti vanhempaa naista vakavasti