Taistelukoirat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pakko oli kirjoittaa ihan sen takia koska aikaisemmin olen ollut epäluuloinen näitä ns.taistelukoira taustaisia rotuja kohtaan :D tietämättömyyttäni minulla ovat olleet vähän jauhot ja puurotkin sekaisin :rolleyes: staffit ja amstaffit kulkivat vielä vuosi sitten mieleni perukoilla lähes samana koirarotuna :lol2: hävettää edes myöntää asiaa ...mutta nyt tutustuttuani rotuun, lähinnä amstaffeihin ...olen ihan myytyä tavaraa :haart:, ja tarkoituksenani olisi parinvuoden päästä suurentaa koiralaumaani amstaffi nartulla :hyvä: ..jos elämän tilanteeni sallisi niin haluaisin sen kyllä jo nyt heti itselleni ...mutta täytyy tyytyä vielä parivuotta ihastelemaan ja rapsuttelemaan naapurin upeaa koirulia :)

mutta nyt tutustuttuani rotuun, lähinnä amstaffeihin ...olen ihan myytyä tavaraa :haart:, ja tarkoituksenani olisi parinvuoden päästä suurentaa koiralaumaani amstaffi nartulla :hyvä: ..jos elämän tilanteeni sallisi niin haluaisin sen kyllä jo nyt heti itselleni ...mutta täytyy tyytyä vielä parivuotta ihastelemaan ja rapsuttelemaan naapurin upeaa koirulia :)

Kiva kuulla että oot saanut positiivisemman kuvan rodusta :) Saako kysyä, mitä muita rotuja taloudesta löytyy?

Tässä meidän "taistelukoira" :D

serppa2.jpg

"Taakanveto on niinq mun lempparijuttu"

serppa.jpg

Mulla on kaks pk-collieta, molemmat uroksia, toinen 2 v ja toinen 3 v . Loistavia tapauksia molemmat :) ja täysin ihastuneita myös naapurin amstaffiin :D :D oon nauranut et pojat tykkää "vähän lihaksikkaammista" nartuista :lol2:
Miltä kasvattajalta sun koira on?

oon nauranut et pojat tykkää "vähän lihaksikkaammista" nartuista :lol2:
Miltä kasvattajalta sun koira on?

Hih :D Tuo on haettu Kemistä asti Chirpy kennelistä - avokki haki jo ennen kun me oltiin tutustuttu (n.2,5 vuotta sitten) :) Tuttavapiirissä on amsuja paljon mm. Hot Guy, Lehto-Sun's, Tipsukummun ja Overtaker's -kenneleistä :) Ootko jo miettinyt, mistä kennelistä ottaisit?

ei oo totta :D hitto ajattelin jo sanoa et teidän koira on ihan meidän naapurin koiran näkönen :D taitaa olla sisarus tossa meidän naapurissa.... :)

En ole vielä päättänyt mistä kennelistä ottaisin...rauhassa silmäilen ja tutkin eri kasvattajien sivustoja, on mulla ehkä jo haju mistä haluaisin :)mutta se on taas eri kysymys et mistä saan :D..oon käsittänyt että amstaffin pentuu on aika hankala saada..mikä on kyllä hyvä juttu :) välissä vaan tuntuu et perhana kun ei saa alkaa nyt-heti-tässä katseleen sopivaa pentua...ei malttais odottaa sitä vuotta-kahta..:itku:

pakko oli kirjoittaa ihan sen takia koska aikaisemmin olen ollut epäluuloinen näitä ns.taistelukoira taustaisia rotuja kohtaan :D tietämättömyyttäni minulla ovat olleet vähän jauhot ja puurotkin sekaisin :rolleyes: staffit ja amstaffit kulkivat vielä vuosi sitten mieleni perukoilla lähes samana koirarotuna :lol2: hävettää edes myöntää asiaa ...mutta nyt tutustuttuani rotuun, lähinnä amstaffeihin ...olen ihan myytyä tavaraa :haart:, ja tarkoituksenani olisi parinvuoden päästä suurentaa koiralaumaani amstaffi nartulla :hyvä: ..jos elämän tilanteeni sallisi niin haluaisin sen kyllä jo nyt heti itselleni ...mutta täytyy tyytyä vielä parivuotta ihastelemaan ja rapsuttelemaan naapurin upeaa koirulia :)
:)
Näillä ns. "taistelukoirilla" on IIIIISOOOO sydän. :D
Joka päivä se pääsee kyl meillä yllättään.. :love:

Onhan niis samaa näköä kaukaa kyl..

Mut kyl sen lähempää pystyy erottaa ku parisensataa dogoa on kuvannu nois näyttelyis. ;)
Esimerkiksi dogoissa ei ruskeaa väriä tapaa ja silmät on aavistuksen pienemmät..

En tiedä onko kukaan vielä maininnut rotua nimeltään Fila Brasileiro jolta ainakin koirakirjan mukaan, vaaditaan luonneominaisuutena agressiivista suhtautumista vieraisiin ja jota on myös käytetty ennen vanhaan orjien kiinniottajana. Omasta mielestä ehkäpä hurjin kaukaasialaisen lisäksi.

En tiedä onko kukaan vielä maininnut rotua nimeltään Fila Brasileiro jolta ainakin koirakirjan mukaan, vaaditaan luonneominaisuutena agressiivista suhtautumista vieraisiin ja jota on myös käytetty ennen vanhaan orjien kiinniottajana. Omasta mielestä ehkäpä hurjin kaukaasialaisen lisäksi.

Kivasti karsit nuo "kovimmat" lauseet rodun ominaisuuksista :) Tuskin siltä VAADITAAN mitään agressiivisuutta, vaan koira voi käyttäytyä agressiivisesti jos perhe/lauma on uhattuna, minkä tekee aika moni muukin koirarotu...

Mielenkiintoinen rotu kyllä...

Navy-sealsin koirat ei taistelukoiria vaan työkoiria, jotka toimii ihmisten taistelu (lue sota) kentillä. Kuvissa saksmanneja... Onkohan maleja missä määrissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom