- Ikä
- 36
Olen lukenut tuon jutun. Se että Mervi on ell ja kasvattaja, ei nosta häntä lain yläpuolelle. Hän puolustelee häkitystä näyttelyillä, sairastapauksilla, autoilulla, että koiran on hyvä tottua siihen. Ok.
Ai nyt se työpäivä onkin vain kolme tuntia. Tätähän et aiemmin maininnut.
Ai liesi menee päälle. No kas kummaa, jotkut on niin fiksuja, että ottaa lieden sulakkeen pois kun lähtee töihin, liesi EI mene päälle. Ai koira saa makkarin ove n auki. No kas taas, jotkut älyää laittaa hakasen oven ulkopuolelle, joten koira ei mitenkään saa sitä ovea auki.
Meidän koirilla on täysin turvallista siellä omassa huoneessaan, kun se on sellaiseksi tehty. Mut onhan se helpompaa vaan ostaa se häkki kuin tehdä jotain järjestelyjä, esim kerätä sähköjohdot pois.
Myös meidän toisen dobberin kasvattaja suositteli häkkiä, eikä se edelleenkään tee asiasta oikeata. Kasvattaja ei ole mikään jumala ja kuulemaansa täytyy osata suhtautua kriittisesti. Sen oppii kun tulee se muukin kuin vasta ensimmäinen dobberi kotiin.
Ja aina on sellainenkin vaihtoehto kuin kuonokoppa. Estää koiralta pureskelun, muuten voi elää vapaasti.
AI nyt se työpäivä on kome tuntia.. VITTU KUULUUKO SE SULLE JOS MÄ OON SAATANA ÄIDIN JA ISÄN KUOLEMAN TAKIA SAIRASLOMALLA!!NIIN EI KUULU JOTEN NYT NE TYÖPÄIVÄT ON 3 TUNTIA KUN EI ENEMPÄÄN PYSTY!!vittu mikä.......
Joo on helpompaa ostaa häkki ihan van senkin takia, että me ei saada tietsikan sähköjohtoja minnekkään piiloon. Eikä kasvattaja ole mikään jumala näissä asioissa, mutta sinä sitä olet vielä vähemmän. Minä uskon todellakin enemmän eläinlääkäriä + kasvattajia joilla on HIUKKA ENEMMÄN KOKEMUSTA KUIN SINULLA :D :D
Ja täällä asunnossa on NIIIIIIN PALJON kaikkea vaarallista, että en varmasti muista ottaa pois/laittaa pois päältä kaikkea vaarallista. Kaverin dobberi soi itekseen betoniseinää. Kerroppas, että miten tämän olisit hoitanut?