Taideihmisiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Musaihmisiä oon ollu jo kauan aikaa. Skittaa soittanu about 15 vuotta - en oo kuitenkaan mikään virtuoosi, vaan taidot on lähinnä biisien teossa. Itellä on viis eri projektia, lähinnä yhden miehen virityksiä, mutta jokaisessa hieman eri tyyli ja jokaisella kymmeniä (hyviä ;)) biisejä. Kaikkia bändejä yhdistää kuitenki yksi asia... heavy metal! :rock: Tykkään kans kovasti laulaa, vaikka tekniikkaa ei ookkaan - intoa kylläkin. :) Peruskouluaikaan tykkäsin kovasti piirtää. Lähinnä sarjakuvastrippimäisiä juttuja, pallosilmäisiä hahmoja tekemässä milloin mitäkin hauskaa. Nykyään piirtäminen rajoittuu lähinnä joulu- ym. kortteihin, joihin raapustan jonkun pienen kuvan ilostuttamaan vastaanottajaa. Valokuvaustakin harrastan satunnaisesti, vaikkakin suurin osa kuvista on ittestä otettuja mitä erilaisempia poseja, joilla koitan hakea huomiota ja myötähäpeää Facebookissa. :) Kirjottamista oon käyny yhen kansanopiston verran opiskelemas ja sitä aihetta olis ny tarkotus mennä jatkamaan AMK:n, jos vaan pääsen... Tykkään kirjottaa novelleja. Aihepiirinä mysteeriset jutut ja scifi ym. Näytellytkin oon yhen kansanopiston verran. Tehtiin useita teatteriesityksiä ja oon paris muuskin jutussa ollut, mut en telkkarissa - tai no vilahdin mä FST5:n Fångad av en Sångin lavan ees pitämäs johtoa about kolmessa jaksossa... Ja tubes on joitain mun typeriä videoita xD

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom