Maximus Bicepus
100% iron and steel
Musaihmisiä oon ollu jo kauan aikaa. Skittaa soittanu about 15 vuotta - en oo kuitenkaan mikään virtuoosi, vaan taidot on lähinnä biisien teossa. Itellä on viis eri projektia, lähinnä yhden miehen virityksiä, mutta jokaisessa hieman eri tyyli ja jokaisella kymmeniä (hyviä ;)) biisejä. Kaikkia bändejä yhdistää kuitenki yksi asia... heavy metal! Tykkään kans kovasti laulaa, vaikka tekniikkaa ei ookkaan - intoa kylläkin. Peruskouluaikaan tykkäsin kovasti piirtää. Lähinnä sarjakuvastrippimäisiä juttuja, pallosilmäisiä hahmoja tekemässä milloin mitäkin hauskaa. Nykyään piirtäminen rajoittuu lähinnä joulu- ym. kortteihin, joihin raapustan jonkun pienen kuvan ilostuttamaan vastaanottajaa. Valokuvaustakin harrastan satunnaisesti, vaikkakin suurin osa kuvista on ittestä otettuja mitä erilaisempia poseja, joilla koitan hakea huomiota ja myötähäpeää Facebookissa. Kirjottamista oon käyny yhen kansanopiston verran opiskelemas ja sitä aihetta olis ny tarkotus mennä jatkamaan AMK:n, jos vaan pääsen... Tykkään kirjottaa novelleja. Aihepiirinä mysteeriset jutut ja scifi ym. Näytellytkin oon yhen kansanopiston verran. Tehtiin useita teatteriesityksiä ja oon paris muuskin jutussa ollut, mut en telkkarissa - tai no vilahdin mä FST5:n Fångad av en Sångin lavan ees pitämäs johtoa about kolmessa jaksossa... Ja tubes on joitain mun typeriä videoita xD