taekwondokasta lihaksikkaampi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkdniko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro, harrastan taekwondoa ja haluisin vähän paremman lihaskunnon, rintalihakset, sixi, koko käden alue niiku hauis, ojentajat ja käsivarret. jalkoihinkin enemmän lihaksia ja voimaa kun tkd:ssa nyt enemmän potkitaan. en haluu ittestäni siis mitään kauheen kankeeta lihasklonttiä vaan haluun lihakset enemmäm näkyviin, kädet ja jalat paksummiks. mitään vinkkejä ?

monta kertaa viikossa kannattaa treenata ?
Mihin kellonaikaan sekunnilleen kannattaa mennä paskalle joka päivä?

vaan sun elimistös tietää vastauksen kysymyksees. Sun homma on ensinnäkin alottaa pienestä ja lisätä pikkuhiljaa treeniä ja toisekseen lukea ylikuntothreadit täältä ja kuunnella kehoasi.

moro, harrastan taekwondoa ja haluisin vähän paremman lihaskunnon, rintalihakset, sixi, koko käden alue niiku hauis, ojentajat ja käsivarret. jalkoihinkin enemmän lihaksia ja voimaa kun tkd:ssa nyt enemmän potkitaan. en haluu ittestäni siis mitään kauheen kankeeta lihasklonttiä vaan haluun lihakset enemmäm näkyviin, kädet ja jalat paksummiks. mitään vinkkejä ?

Täältä jostakin löyty muistaakseni tredi noista kamppailijan punttitreeneistä, kannattaa yrittää tonkia se esiin, itse en nyt jaksa:D Valmentajalta varmaan kanssa löytyisi informaatiota noita koskien, eli kannattaa myös siltä kysyä.

Potkuihin saat parhaiten voimaa potkimalla. Jos kuitenkin haluat simppelin ohjelman niin pistäs hakuun HST ja kasaat sen aivan perusliikkeistä, kyykky, penkki etc.

Ruokavalio kanssa kannattaa pistää kondikseen samalla, ellei se jo ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No sit jalkoja vaan kurittamaan puntille.

Kysytään nyt suoraan: Kuinka paljon merkitystä tkd:ssa pärjäämisellä sinulle on?
Jos ei se nyt ole mikään maailman tärkein asia, ni voit kyllä normaalisti treenata niitä jalkoja.
Jos taas sillä on merkitystä, (niin kuin luulen), niin sitten kannattaa tehdä nopeustreenillä eli pienillä painoilla ja isoilla toistomäärillä. Ja vielä lisäksi, muista kunnon venyttely!

Jos taas sillä on merkitystä, (niin kuin luulen), niin sitten kannattaa tehdä nopeustreenillä eli pienillä painoilla ja isoilla toistomäärillä.

Mitä tekemistä tällä on nopeustreenin kanssa? Paremminkin toisinpäin eli isot painot, joilla liike voidaan vielä tehdä räjähtävästi ja lyhyet sarjat.

Mitä tekemistä tällä on nopeustreenin kanssa? Paremminkin toisinpäin eli isot painot, joilla liike voidaan vielä tehdä räjähtävästi ja lyhyet sarjat.
Ai? Mä oon kyllä ymmärtäny jostain kumman syystä, että jos tekee isoilla painoilla ni esim. potkimisesta tulee hitaampaa. Näin taisi sanoa mun liikunnan opettaja.. Ite siis harrastan karatea ni on tullu kyseltyä.
Toisaalta meidän karateporukassa on yks vähän isompikin jässikkä ja hän treenaa ihan normaalisti eikä ajattele miten se vaikuttaa (karate)liikkeisiin, eikä se kyllä siltä vaikuta että hänen treenaamiset olisivat siihen vaikuttaneet..

Siitähän ne hidastuu jos sattuu tarttumaan järjetön määrä piffiä jalkoihin?
Ei voimatreenin pitäisi hidastuttaa, voimatreeniähän pikajuoksijatkin tekee ja ne on nii pirun nopeita.. (joo ei ihan sama juttu mut kuitenkin.)

Niko, treenaa toki myös paljon keskivartalo se on tärkeä osa että saat potkuihin voimaa, sieltähän se kiertoliike niihin potkuihin tulee. :)
paljon kylkiä,vatsaa ja ala selkää!

Niko, treenaa toki myös paljon keskivartalo se on tärkeä osa että saat potkuihin voimaa, sieltähän se kiertoliike niihin potkuihin tulee. :)
paljon kylkiä,vatsaa ja ala selkää!
Tähän liittyen, itse olen havainnut moneen kertaan täälläkin mainitun youtube videon hyväksi keskivartalo reeniksi: http://youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY - suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom