Onkos ITF:ssä sitten enemmän lyöntejä?tapio sanoi:WTF tyyli kaipaisi lyöntejä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos ITF:ssä sitten enemmän lyöntejä?tapio sanoi:WTF tyyli kaipaisi lyöntejä
yajo sanoi:Onkos ITF:ssä sitten enemmän lyöntejä?
Jep, usein meillä matsiharkoissa (ITF) käyttää toinen vaan jalkoja ja toinen vain käsiä, vihellyksestä vaihto. Hyvin tasaväkistä on silloin.Tze sanoi:ITF:n ottelussa lyönnit ovat hyvin merkittävässä osassa. Varsinkin hyppylyönnit päähän ovat oikein käteviä ja niillä saa kivasti pisteitä. Että niitä kyllä käytetään siinä missä jalkojakin.
Weeboomi sanoi:Jep, usein meillä matsiharkoissa (ITF) käyttää toinen vaan jalkoja ja toinen vain käsiä, vihellyksestä vaihto. Hyvin tasaväkistä on silloin.
tapio sanoi:Vieläkö "mestari" Hwang on kuvioissa?
Mestarin veli oli muuten oikeesti hyvä opettaja, nyt kun muistelen niin ihan hauskaa oli.
Jos loppu mietiskelyn aikana heitti leijat, joutui punnertamaan.
steven_seagal sanoi:Ai etteikö esim. kirvespotku toimi tositilanteessa? Huh huh mitä
Sen heittää kyllä tosi nopeesti ja se on pirun tehokas muutenki
Just toi on se syy miksi minä olen aina henk.koht. nauranut tolle lajille. Kädet tosiaan heiluu kun märät rätit sivuilla eikä suojaa ollenkaan päätä, koska pääkontaktit on kiellettyjä. Eikö sitä nyt voisi ainakin harjoitella niin, että esim. kadulla saattaa joku vaikka yrittää lyödä päähän. Vai sanotaanko siinä tilanteessa että, ei sit lyödä päähän ku mä oon treenannu Taekwondoa.Wintikka sanoi:Mutta ne kädet!!! Voi surkeus, kun matseissa näkee, kuinka käsiä käytetään vain tasapainotukseen ja ne heiluvat lähes lantion korkeudella koko ajan....
DoDo sanoi:Just toi on se syy miksi minä olen aina henk.koht. nauranut tolle lajille. Kädet tosiaan heiluu kun märät rätit sivuilla eikä suojaa ollenkaan päätä, koska pääkontaktit on kiellettyjä. Eikö sitä nyt voisi ainakin harjoitella niin, että esim. kadulla saattaa joku vaikka yrittää lyödä päähän. Vai sanotaanko siinä tilanteessa että, ei sit lyödä päähän ku mä oon treenannu Taekwondoa.
No minkä helvetin takia otellaan kädet sivuilla. Kerkiää varmaan tosi hyvin blokkaamaan jos joku yrittää lyödä. En itse ole ikinä nähnyt yhtään Taekwondon ottelijaa joka olisi suojannut päätä.unreal sanoi:Pääkontaktit eivät ole kiellettyjä saa siis potkia päähän, mutta ei lyödä.
Itsepuolustus harjoituksissa harjoitellaan kyllä lyöntejäkin vastaan.
DoDo sanoi:No minkä helvetin takia otellaan kädet sivuilla. Kerkiää varmaan tosi hyvin blokkaamaan jos joku yrittää lyödä. En itse ole ikinä nähnyt yhtään Taekwondon ottelijaa joka olisi suojannut päätä.