Tablet -tietokoneet tulee ja jyrää. Keskustelua Tablet -tietokoneista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpa kyllä halpa jo nexus. Yritin tänään löytää yhtä räpellettäväksi stockmannilla, mut en löytäny. Sen sijaan löysin muita tabletteja. W8 tulee olemaan ihan kova sana tableteissa, erittäin hyvin pelasi asuksen jollakin tabletilla. Oikein hyvin.
Lisäksi räpläsin vähän ipad miniä ja täytyy sanoa, että olipa hyvän tuntunen laite. Erittäin kevyt, "juuri" sopivan kokoinen minun mielestäni ja muutenkin oikein komea kapistus. Kyllä se Applekin osaa, ite ostasin paljo mieluummin ton ipad minin ku ipadin.
Sanoisin, että toi 7-8 tuuman luokka tulee olemaan kova sana. Eli just nämä nexuset ja ipad minit. Samsung galaxy tab 7.0 räpelsin myös ja mun mielestä se oli jollakin tavalla paljon huonomman kokoinen ku toi ipap mini. Liekkö sit johtunu painosta, reunoista vai mistä.

www.fnac.com

Ranskalainen sivusto jossa ei enkun kieltä käytetä. Mutta Google Translate auttaa. Ovat tilanneet tuolta suomeen paljon noita Nexuksia kesän aikana ja hyvin ovat perille tulleet.

Google käänsi ekan arvostelun:

GOOGLE MORSIAN DOM
Ostin juuri tämän tuotteen erittäin hyvä. Ostamalla tämän tuotteen halusin enemmän vapautta kuin Applen iOS ekosysteemin. Onnittelut FNAC ajoissa toimituksen laatua paketti. Kiinnitän huomiota mahdollisten ostajien kotipaikka DOM, myymälä kiristetään Google Play: meillä ei ole pääsyä maksettu apps, demoversioita tai korkeimman luokituksen apps. Silti käyttöönotossa, Google ehdotti Täytin tietoa minun luottokortilla. Olen kaunis tuote, mutta ilman sisältöä kannalta sovellusten ... GOOGLE on jo tietoinen, mutta ei mitään vielä

Muuten toi on ihan nigerialaiskirjeen tasolla, mutta onko niin että Ranskasta tuodulla tabilla ei voi ostaa maksullisia appseja Suomessa?

Muuten toi on ihan nigerialaiskirjeen tasolla, mutta onko niin että Ranskasta tuodulla tabilla ei voi ostaa maksullisia appseja Suomessa?

Tuohon en osaa sanoa mitään.... Taitaa kuitenkin tuo Nexus 10 tulla kauppoihin (netti) ensi viikolla eli pitää katsoa mihin sen hinta asettuu...

Mä ostin vuosipari sitten kiinalaisen androidtabin jolla ei ollutkaan yllättäen kuukkelin kauppaan mitään asiaa, olihan se halpa muttei sillä sitten loppupeleissä mitään tehnyt.

Mä ostin vuosipari sitten kiinalaisen androidtabin jolla ei ollutkaan yllättäen kuukkelin kauppaan mitään asiaa, olihan se halpa muttei sillä sitten loppupeleissä mitään tehnyt.
En kyllä millään suostu uskomaan että jostain löytyy niin "operaattorilukittuja" Google Nexus laitteita ettei niillä pääse Google Play:hin tai että joku laite vaatisi Esim. ranskalaisen luotokortin. Itselläkin Nexus 7 suoraan jenkeistä kesällä hankittuna. Sehän on toki tunnettua ettei Google Videon ja vastaavien content toimi lähellekään joka paikassa, mutta ettei maksetut Appsit toimisi.

Nexus 7 on verkkokauppa.com:ssa hyllyssä 269 eli kannattaako muutaman kympin hintaeron takia ranskasta hommailla. Noissa on ollut jonkin verran noita näyttövikoja joita on sitten kiva takuuseen vaihdella lähettelemällä.

fnacista ostin aikoinaan ipad ykkösen ku ei suomessa viä myity, tilaus ja toimitus toimi hienosti, mutta laite oli mätä omena. fnacin piikkiin oli korjaukset ja lähettelyt muuta jonnin verran vaivaa sposti selvittelyillä ja odotteluilla! En muutaman kympin säästön takia tilaisi..

En kyllä millään suostu uskomaan että jostain löytyy niin "operaattorilukittuja" Google Nexus laitteita ettei niillä pääse Google Play:hin tai että joku laite vaatisi Esim. ranskalaisen luotokortin. Itselläkin Nexus 7 suoraan jenkeistä kesällä hankittuna. Sehän on toki tunnettua ettei Google Videon ja vastaavien content toimi lähellekään joka paikassa, mutta ettei maksetut Appsit toimisi.

Nexus 7 on verkkokauppa.com:ssa hyllyssä 269 eli kannattaako muutaman kympin hintaeron takia ranskasta hommailla. Noissa on ollut jonkin verran noita näyttövikoja joita on sitten kiva takuuseen vaihdella lähettelemällä.

Samaa itsekin pähkäilin, kiinan tabletin nyt ymmärtää kun se voi olla mitä vaan sisältä. Tänään tuli Expertin tarjouskirje jossa hinta kanssa 269 euroa, voipi kenties olla väärä paikka säästää...

Kyllä tuo iPad vaan sivuuttaa koneen melkein kokonaan. On vaan niin paljon nopeampi sillä selata nettiä ( käynnistyksessä pelkästään ) niin ei tule konetta avattua ellei ole tekemässä jotain isompaa.. Hyvin oon kyllä pärjänny pelkällä WiFi versiolla, kun kännykästä saa niin nätisti jaetua netin. :)

Minulla fnac'ista aikoinaan tilattu nexus 7 ja voi ostaa appseja. Nuo kiinanihmeet on sitten asia erikseen ja niitä ei pidä tähän sotkea.

Kait se pitää itekki joku tabletti ostaa joulukuussa ku ei inttiin kehtaa mitää läppäriäkää ruveta ostamaan. Ois tuo tabi kätevä, ku siitä ois ihan hyvä lukee kaikki uutiset ja sitten pääsykokeisiin lukeminenki ois kätevää.

Itse kovasti käännyn hybridin puoleen, eli tabletti jolla on natiivi keyboard dock. Lähinnä Transformer Bookia odottelen, tai siis että mihin hintaan tippuu halvempi eli i5 versio.
13.3" Full HD ja oikeaa rautaa alla. :kuola:
http://www.asus.com/vivo/en/transformerBook.htm

^ Toi Bookki on kyllä aivan saatanallinen. Pelkästään tän Nexus 7 kanssa on ollut nyt kolme päivää täys erektio päällä kun on niin mahtava laite, mut pelkästään ton Transformer Bookin kuva saa aikaan sellaset elektroniikkaorgasmit että huh huh. Jos noissa ei olis hintalappu siellä 1000-1500e paikkeilla niin möisin vaikka kakkosta saadakseni tollasen :kuola:

Toi on kyllä järisyttävän eeppinen.

Pädissä 128SSD, ja dockissa 500GB HDD. Sitten vielä Full HD IPS paneeli 13" koossa ja kirkkauskin kova. 61Whr kun laitos kokonaisena, ja noilla Intelin U-sarjan prossuilla sillä pötkitään pitkälle. Kirsikkana kakun päällä löytyy kaikki mahdollinen liitettävyys.

Lähes täydellinen kapistus.

Nexus 7 melkein rupesi houkuttelemaan tuolla alle 200€:n hinnalla. Mutta jotenkin toi 7" tuntuu yhä melko pieneltä, mutta ilmeisesti te sen omistajat ette sitä sellaiseksi koe? Eihän tuo ole kuin pikkaisen kännykkää isompi. Enkä ole oikein muuta käyttötarkoitusta tuolle keksinyt, kuin matkalla mukana leluna. Ja toisaalta matkoilla/lomilla loma koneistakin vois tehdä pelkästään hyvää... Ei kait auta kuin oottaa, että Nexus 10:n, Transformerin tai Surfacen hinnat tippuu.

Nexus 7 melkein rupesi houkuttelemaan tuolla alle 200€:n hinnalla. Mutta jotenkin toi 7" tuntuu yhä melko pieneltä, mutta ilmeisesti te sen omistajat ette sitä sellaiseksi koe? Eihän tuo ole kuin pikkaisen kännykkää isompi. Enkä ole oikein muuta käyttötarkoitusta tuolle keksinyt, kuin matkalla mukana leluna. Ja toisaalta matkoilla/lomilla loma koneistakin vois tehdä pelkästään hyvää... Ei kait auta kuin oottaa, että Nexus 10:n, Transformerin tai Surfacen hinnat tippuu.

Riippuu mihin on tottunut. Jos on himassa yli 40" TV ja koneessakin reilu 20" näyttö, saattaa toi 7" Nexus tuntua pieneltä. Ite käytän 15" läppäriä ja katson jo nyt mieluummin sarjat Nexuksella kuin koneella :D Siihen tarkoitukseen mihin mä ton halusin, toi on niin täydellinen ratkaisu kuin vain voi. Ja meninpä sitten ostamaan Final Fantasy III:n hulppeaan 13 euron hintaan ja oon tahkonnu sitäkin kahdessa päivässä yli 10h. Pelikokemus on aivan järjettömän hyvä ja Nexus 7 on täydellisen kokoinen siihen. En välttämättä vaihtais 10 tuumaseen vaikka tilaisuus tuliskin.

Kannattaa käydä vaikka verkkokaupassa pyörimässä ja kokeilla tuntumaa iPad, iPad Mini ja Nexus 7. Musta ainakin tuntu että normaali iPad oli liian iso ja Mini ja Nexus 7 juuri sopivia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom