Taas rintalihoista..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alavinopenkki tangolla ja käsipainoilla. Käsipainot taitavat olla tehokkaammat.

eikö sitä voi aina lisätä senkin ohjelmaan ettei tule "riippu rissit" kaippa salimään ny muutenki reenailee niitä lihojaa...

bfr sanoi:
Alavinopenkki tangolla ja käsipainoilla. Käsipainot taitavat olla tehokkaammat.

Itse olen kiinnostunut kanssa juuri samasta asiasta.
Öööh, alavinopenkki? Kyllä mä vinopenkin tiedän, mutta.. :nolo:
Valistakaa vähän..

Kokeilin tätä liikettä niin, että laitoin korokkeen penkin jalkopäähän ja siitä käsipainoilla.. Oli muuten harvinaisen epämiellyttävä liike! :) (mun mielestä)
Onko muita liikkeitä alarintalihaksille?

ristitalja veto alaviistoon, mutta onko teidän salilla sellaista penkkiä jossa saa pään puolen vielä nostettuu ylemmä, on pirusti paree silleen tehä.

Mullaki ois yks kysymys, miks ei rinnan siäpuoli kasva mulla teenkö jotain väärin vai kasvaaks se sit aikanaan? niiku et siihen tulee sellane grand canyon :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SiimaKäsi sanoi:
Mullaki ois yks kysymys, miks ei rinnan siäpuoli kasva mulla teenkö jotain väärin vai kasvaaks se sit aikanaan? niiku et siihen tulee sellane grand canyon :)
rinnassa on kaksi eri lihasta, molemmat tietysti poikittain. et siis voi treenata erikseen sisäosaa. ja luulisin että tuo on ihan geneettinen ominaisuus...

Mulla ottaa rintaan kaikkein parhaiten kun tekee penkkipunnerrusta jalat penkillä ilman juuri minkäännäköistä kaarta selässä. Tissit niin perkeleen kipeet 3-4 päivää reenin jälkeen :D

edit: Ja siimakädelle vielä, eiköhän tuo ole geneettinen ominaisuus, katsoo vaikka mun avataria niin huh !

juntti sanoi:
ristitalja veto alaviistoon, mutta onko teidän salilla sellaista penkkiä jossa saa pään puolen vielä nostettuu ylemmä, on pirusti paree silleen tehä.

nyt en kyllä taaskaan tuosta liikkeestä tiedä.. :nolo:
Penkkiä, jossa saa pään puolen Vielä nostettuu ylemmä - kyyllä kait (En oo nyt ihan varma mitä tarkoitat tuolla)

eli sellainen irtopenkki jossa on nostettavissa se makuu levy ylös, eli siitä saa esim vinopenkin, sitten kyseisessä saa vielä se pienemmän levyn toisesta päästä ylöspäin nostettua ylöspäin.
täten sinun ei tarvi huolehtia alas valumisesta kun pääsi nojaa siihen levyyn.
eli tälläinen: http://www.*********************/im... on tabu sivusto täällä. älkää heti lyökö :D

Back
Ylös Bottom