Taas Glutamiinista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Sörtsäsin glutamiinista asiaa mutta ei löytynyt vastausta...

Ajattelin sekoittaa Glutamiinin (10g) palkkarin joukkoon ja treenipäivänä vielä ennen nukkumaan menoa toinen 10g. Onko glutamiinista mitään hyötyä tällä tavoin käytettynä, vai pitäisikö sitä pyrkiä ottamaan joka päivä (niin treeni- kuin lepopäivänäkin) tuo 10g? On vaan niin p*rk*l**n kallista että opintotuki tuppaa kulumaan jo pelkästään näihin ravinteisiin... :wall:

VITTU MÄ OLEN TAITAVA NÄIDEN KONEIDEN KANSSA! Tääkin meni sitten väärälle palstalle... Hyvä Hyvä! piti olla Ravinto-palstalla...

Colemanni joskus mulle sanoi, etta alle 20 grammalla paivassa ei tee mitaan, sama ku vetaisit ne rahat viemarista alas. Itse ainakin uskon sokeasti viidakkomiehen sanoihin ja otan glutaa vahintaan 20g paivassa, oli treenipaiva tai ei. :D

Edit: Niin, ja tosiaan ennen ja jalkeen treenin 5g, plus vaikkapa illalla sitten se 10g.

tutkimusten (oli joskus kauan sitten bodauslehdessä) mukaan glutaa pitää ottaa 0,2-0,3 grammaa per painokilo jos siitä haluaa hyötyä ja mieluummin useammassa erässä päivää..
kallista,varsinkin hyötyyn nähden,itse kokeilin kauan sitten 3 kuukauden ajan ja otin 25-30g päivässä,ei mitään tehoa,ei tähdet tuikkinu eikä sateenkaarenvärit ympäröneetkään:itku:
ja kaikki oli kohdallaan,treeni kovaa ja ravintoa yli kulutuksen.

Itse otan joku 10-15g päivässä. zztop varmaan käytät FAST:in glutamiinia ja se on minusta aika kallista, on niitä halvempiakin glutamiinia olemassa.:D
Ja kun aloin käyttämään tuota kamaa niin huomasin heti, että palauduin nopeammin ja näin ollen voin treenata kovempaa!;)

Faidra sanoi:
Niin, ja tosiaan ennen ja jalkeen treenin 5g, plus vaikkapa illalla sitten se 10g.

Mun glutamiinipurkissa lukee, että treenin jälkeen ja välipäivänä aamupalan yhteydessä... Eli onko sillä jokin erityinen vaikutus illalla otettuna?

Mutta juu, mä olen käyttänyt glutamiinia vajaan vuoden, palautuminen nopeampaa enkä oo flunssassa ollut sen jälkeen - placeboa tai todellista vaikutusta, ihan sama, toimii kuitenkin.

Ite vasta alotin glutan käytön pari päivää sitten ja toimivuudesta en osaa sanoa mitään. Otan teelusikallisen (4g?) ennen ja jälkeen treenin sekä ennen nukkumaanmenoa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom