taas: APUA!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

viikinki_84

mitäs voisin alkaa tekee ku muuten reeni sujuu hyvin mutta rinta ei kasva eikä vahvistu eikä mitään muutakaan yhtään!
teen rinnan kerran viikos elis penkki 8sarjaa toistot n.6-12 ja vinopenaa 3sarjaa!
reenaan autotallissa eli mitään ihme taljoja ym. ei ole!

no kyl mä vedän nyttenki ne sarjat KOVAA! mut ei mitään vaikutusta ja ei millään pahalla mut mua hiukan epäilyttää tehä vaan ton verran sarjoja....

Originally posted by viikinki_84
mitäs voisin alkaa tekee ku muuten reeni sujuu hyvin mutta rinta ei kasva eikä vahvistu eikä mitään muutakaan yhtään!
teen rinnan kerran viikos elis penkki 8sarjaa toistot n.6-12 ja vinopenaa 3sarjaa!
reenaan autotallissa eli mitään ihme taljoja ym. ei ole!

Voiman hankkimisesta en kauheesti tiedä, mut mä oon ainakin saanu kasvamaan tekemällä 3 sarjaa penkkiä tangolla ja 3-4 vinopenkkiä käsipainoilla. Tee pienemmillä painoilla ja lyhyemmillä palautuksilla, niin että tuntuu kunnolla. Eikai siel autotallissa ketään oo kattomassa paljonko sulla siinä tangossa on rautaa..:p

pitkät sarjat kasvattaa nopeemmin lihasmassaa mutta joka taas häviää nopeammin jos tulee treeniin taukoa. Lyhyet sarjat kasvattavat lihasmassa hitaammin, mutta vaikutus on pysyvämpi.

Originally posted by viikinki_84
no siel on muijakaveri aina välil kattoos ni sitte on pakko pistää vähä enempi rautaa tankoon!;)
Onko kertaakaan jääny tanko kurkulle kun on yritetty tehdä vaikutusta tyttöystävään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kokeileppas erikoistekniikoita.
Ja ihan hyvä rintatreeni olis varmaan:
penkkipunnerrus tangolla 2x10 1x5-6
vinopenkki kp:lla 2x10-12 1x6
vipunostoja pari sarjaa:kippis1:

OK, Takuuvarmat kasvuvinkit

Tee ekana rintapäivänä vinopenkki smitissä + ylätalja, kumpaakin 3 sarjaa.

Seuraavalla viikolla penkki 2 sarjaa ja levitykset 3 sarjaa.

Ei enempää rintaa samalla viikolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom