Taas alko hikoilu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape
  • Aloitettu Aloitettu
Mä hikoilen kans aivan saatanasti oli keli mikä tahansa, mutta kesällä varsinkin tuota hikeä puskee aivan hirveästi.
Ihan hävettää kävellä julkisilla paikoilla kun perseessä on märkä hikiläiskä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä yks hikoilija lisää! Yöt on pahimpia kun on kunnolla kuuma, ei nää kerrostalot jäähdy kun aamuyöstä ja aikalailla tulee öisinkin hikoiltua. Paita on märkänä helposti. Onneks on salilla ja autossa ilmastointi. Töissä sitä taas ei ole ja tänään oli jo 29 astetta ja töitä pitäs tehdä ja vielä fyysistä. Onneks pian alkaa kesälomakausi ja ei niinpaljon paina hommat päälle.

Mikä ois muuten hyvä ja pitävä deodorantti ja mistä saa?? tuppaa toi hiki nimittäin haisemaankin jonkin verran... :curs:

Timba79 sanoi:
Täällä yks hikoilija lisää! Yöt on pahimpia kun on kunnolla kuuma, ei nää kerrostalot jäähdy kun aamuyöstä ja aikalailla tulee öisinkin hikoiltua. Paita on märkänä helposti. Onneks on salilla ja autossa ilmastointi. Töissä sitä taas ei ole ja tänään oli jo 29 astetta ja töitä pitäs tehdä ja vielä fyysistä. Onneks pian alkaa kesälomakausi ja ei niinpaljon paina hommat päälle.

Mikä ois muuten hyvä ja pitävä deodorantti ja mistä saa?? tuppaa toi hiki nimittäin haisemaankin jonkin verran... :curs:

Absolut Torr, apteekista saa :thumbs:

Shortsit ja t-paita. Tätä on taas odotettu. :rock:
Tänään tosin ajattelin uskaltautua ottamaan paidankin pois kun lähden pyörälenkille.
Ei haittaa hikoilu yhtään, kunhan on lämmin.

Sama vika, vaikka hoikka mies olenkin. Sänkiletti helpottaa ainakin itellä tilannetta pään kohdalla huomattavasti verrattuna pitempään, yllätys, yllätys. :hyper:

Jochanan sanoi:
Itellä myös sama ongelma, vaikka en hirvittävän iso olekaan(83kg), ja hikoan ku pieni sika näillä keleillä, jos liikun seisoskelua nopeampaa vauhtia. viime kesän käytin jotain Triple Dry-dödöä, joka helpotti tuota ongelmaa jonkin verran. pitää varmaan mennä lekuriin jos ei muuten helpota tää, perkeleellistä hiota jo kun pelkästään sängystä nousee.

Itselläni tällä hetkellä tuo Triple-Dry käytössä. On muuten todella tehokasta ainetta. Eli kyseessä on hajustamaton aine joka tooodella tehokkaasti estää hien erittymisen ja hajunkin vie mennessään. Tätä laitan aina aamulla pesun jälkeen ja jos ei tule käytyä suihkussa niin kyllä tuntuu vielä seuraavakin päivä menevän tällä samalla aineella. Käytän tätä lähinnä siten että pyörittelen tästä pallosta reilun kerroksen geeliä kainaloon jonka jälkeen levitän kasillä sitä rintaan, kylkiin ja selkään. Eikä tule hiki vaikka jauhaa reilussa 35-40 asteen lämmössä 30 minsaa sulkkista. Tuli tuossa tänään ja eilen testattua tuokin.

Tälle siis suositukset minulta. Taisipa tämä voittaa tässä vastikään jonkin suomalaisen lehden dödö testinkin. :5:

Amerikan Jeesus sanoi:
Itselläni tällä hetkellä tuo Triple-Dry käytössä. On muuten todella tehokasta ainetta. Eli kyseessä on hajustamaton aine joka tooodella tehokkaasti estää hien erittymisen ja hajunkin vie mennessään. Tätä laitan aina aamulla pesun jälkeen ja jos ei tule käytyä suihkussa niin kyllä tuntuu vielä seuraavakin päivä menevän tällä samalla aineella. Käytän tätä lähinnä siten että pyörittelen tästä pallosta reilun kerroksen geeliä kainaloon jonka jälkeen levitän kasillä sitä rintaan, kylkiin ja selkään. Eikä tule hiki vaikka jauhaa reilussa 35-40 asteen lämmössä 30 minsaa sulkkista. Tuli tuossa tänään ja eilen testattua tuokin.

Tälle siis suositukset minulta. Taisipa tämä voittaa tässä vastikään jonkin suomalaisen lehden dödö testinkin. :5:

Ostinpa minäkin tuota kamaa pari päivää sitten ja kyllä on tehokasta ainetta! Kainalot yleensä ampuu ihan törkeän paljon hikeä jos vähänkin sykähtää, mutta eipä enää paljoa märkiä länttejä paidassa näy.

Ootko Ziisus varma ettei tuo ole jo jotenkin haitallista kylpeä siinä aineessa, kun ohjeissa sanotaan, että se määrä hikeä joka estyy erittymästä deodorantilla käsitellyistä paikoista, tulee muualta ulos, ja jos kaikki optimaaliset paikat on peitelty niin mistä se sitten tulee? Tai sitten jalat hikoilee aika reippaasti.... :)

mistäs tota löytää..apteekista vai ihan jostain lähi kaupasta?

Minä kanssa käytän tuota triple dryta kainaloihin ja kyllä tehoaa. mutta eikös siinä käyttöohjeessa lukenut että aluksi kolme ILTAA putkeen ja sen jölkeen joka toinen ILTA sitä ainetta kainaloihin. ;)

Triple Dry, kolminkertainen teho, joka kolmas päivä tököttiä kainaloon. Mä maalaispoeka oon... pistän Trippelidraita kainaloon... Dadadadaaa...

Mäkin käytin tota triple drytä viime kesänä, ensiksi auttoi mutta parin viikon jälkeen ei ollut enää mitään vaikutusta, dallasta puski kainaloon ihan törkeesti.
Nyttemin olenkin siirtynyt vahvempiin aineisiin. ;)

mulla sama vaikka en kummosen kokonen oo niin hikee puskee..kainalot onneks vähemmän mutta selkä ja perse sitten taas niittenkin edestä... :nolo:
ite ajelen viä pyörällä helmi paahtua nahkatakissa ilta-päivä ruuhkissa... :itku:

juu sanoi:
Ootko Ziisus varma ettei tuo ole jo jotenkin haitallista kylpeä siinä aineessa, kun ohjeissa sanotaan, että se määrä hikeä joka estyy erittymästä deodorantilla käsitellyistä paikoista, tulee muualta ulos, ja jos kaikki optimaaliset paikat on peitelty niin mistä se sitten tulee? Tai sitten jalat hikoilee aika reippaasti.... :)

Vähän ympäripyöreästi sanoin tuon äskeisen. Tarkoitus oli sanoa suunnilleen että eniten hikoileviin paikkoihin. Eli tuohon rinnan yläosaan, kainaloihin ja sitten vielä vähän tuonne selän pahimmille paikoillekkin. Kylkiinkin tätä ihan vähän laitan. Enpä ole kyllä ajatellutkaan että mistä se hiki sitten tulee.. olisiko tämä sitten johdannaista sille että nykyään tulee sylkeä kokoajan suuhun?

Tulipa tässä vielä semmoinen hassu asia mieleen että tällähän olisi helppo ratkaista pallihikiongelma :hyper: Persvakoon tätä voisi kanssa kokeilla kaikki ne jotka eivät halua housuissaan näkyvän märkää napakymppiä. :whip: :haart:

Vanhaa ylös. Triple dry tehoaa kyllä kainaloihin mutta voiskohan tota tunkea naamaan? Ohjeessa kyllä kielletään joten arveluttaa, taitaa ainoa haitta olla se et tukkii ihohuokosia ja sitäkautta saattais aiheuttaa iho-ongelmia, onkos muut testannu tota naamaan?

Mullakin on just tuo pään hikoilu suurimpana vaivana, tosiaankin kiva seistä kassajonossa kun hiki valuu...tai istua bussissa...valuu...teen mitä vaan niin naama valuu hikeä! Salillakin mun kohdalle lattiaan tulee aina rapakko kun tiputtelen siinä. Pitää hommata joku hikipanta tai vastaava.

Tilanne on parantunu viime kesältä! Lihaa on huomattavasti vähemmän ja duunissa -25c. Ei hikoiluta enää!
ps. oon muuten ihan vitun kynis nykyään. Mun mutsiki nauraa mulle.

aluksi luulin, että hikoilen helposti.. mutta suuri helpotus kuulla miten paljon voi oikeasti sitä hikeä tulla.. nii ei täss mitää hätää ookkaan :)

Outoa muuten kun jotkut tyypit joita näen salilla ei tunnu saavan edes hikeä pintaan 45 minuutin treenistä. Kai ne sitten aina vaan pumppailee... Mulla ainakin hiki oikeen virtaa näin kesäisin, kassissa on aina mukana sellanen pikkupyyhe jolla voi pyyhkiä penkit seuraavalle treenaajalle sopivaan (kuivaan) kuosiin.

Aina yllättää näin kesällä kun perhana forkutki hikoaa niin että ote lipsuu kämmenistä puhumattakaan, jotenkin tulee sellanen olo että kun näin hiki lentää niin kyllä vielä pari toistoa menee. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom