Taas alko hikoilu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape
  • Aloitettu Aloitettu
Hiki valuu päästä onneksi. Joillakin hikoo jalat helposti ja haisevat vielä. Tänään kyllä puyyhe kastui punttiksella läpimäräksi, vaikka sisällä oli kylmempi mitä ulkona.

Nyt musta tuli punaniska... Eka auringonpolttama nyt jo! :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hikkee pukkaa !
Kesää on odotettu viimesyksystä kuin kuuta nousevaa, meikä on ihan :hyper: vaikka onkin kuuma. Työhuoneessa flekti päällä ja vettä lipittelen pitkin päivää. Salille vasta iltamyöhällä, vaikka silloinkin hikoaa pelkällä laitteen/puntin päälle katsomisella samalla lailla kuin olisi jo tehnytkin jotain. Harmi vaan ettei se puntin katselu vaikuta lihaksen kasvuun samalla lailla :jahas: .
Kahden viikon päästä on edessä etelänreissu. Tää on tätä tuuria, että kun Suomessakin on kuuma, meikäläinen lähtee ulkomaille lämpöä hakemaan :curs: .
Lisää löylyä, säämestari ! :whip:

Marhaba,

Libanonissa paivalampo hipoo kolmeekymppii ja kosteusprossa 80:ta. Meika hikoilee kuin ravihevonen, koko kropasta ja paljon. Ghanan ja Intian poijat kulkee viela toppatakeissa ja mulla on t-paita markana koko ajan. On muuten maastopuku ja maiharit verraten kuuma kesavaruste.

Mutta joku tiesi kertoa, etta kroppa aklimatisoituu kuumaan helpommin jos ei otakaan kylmia suihkuja vaan kuumia tai vaikka saunoo. Ja juo korkeintaan haaleata vetaa eika kylmaa. Kylma suihku ilmeisesti supistaa ihohuokoset ja estaa nainollen hikoilun kunnes tulee sitten mieleton afterburner hetken paasta kun huokoset taas on laajenneet.

Kesalla sitten ei taalla lampotila laske alle 30:n edes yolla.

Taman vuoden jalkeen en muuten koskaan valita Suomen keleista tai liikenteesta.

:offtopic:
Kuulin uutisista että ihosyövän eli melanooman määrä on lisääntynyt aika reilusti täälläkin Suomessa. Ensioireet voi puhjeta jo alle 25 vuotiailla. Kaikista tärkeintä tuntuisi olevan kasvojen suojaaminen koska iho on alttiina auringonvalolle ympäri vuoden. UV-säteilyn koko elämän aikana tullut kertymä vaikuttaa siihen että miten paljon iho altistuu erilaisille pigmenttimuutoksille. Eli samalla kun välttää hikoilua vähentämällä vaatteita niin paljas pinta voi saada liikaa aurinkoa jos ollaan suorassa porotuksessa tuntikaupalla.......

Kuuma? Hiki? Hätinä tarkenee. Tänään olin uskalias ja pyöräilin t-paidassa töihin, vähän oli vilpoinen. Pitäis melkein käydä kaupungilla tarkistamassa onko jo minihamekelit... :hyper:

Junat ja dösät kesällä :hyper: :eek: ..Dösät on varsinki ihan hirveitä paikkoja kesäsin. Aamulla ei vielä hikee puske, mutta kun päivällä lähtee himaan, nii voi jeesus sitä hien määrää. Eilen jengillä oli vielä takkeja päällä dösässä ja mä kattelen naama ja selkä märkänä et mitä vittua.

Stadin lähijunat ovat hauskoja paikkoja kuumalla säällä. Eräänä päivänä viime kesällä menin treeneistä istumaan junaan joka sitten seisoikin kymmenen minuuuttia auringossa ennen kuin lähti liikkeelle. Olin siis märkä housuja myöden ja muuut ihmiset katsoivat ihmeissään, että mikä tuota taas vaivaa...

Itse taas kuulun kastiin: Ei koskaan hikoilevat.
Hieman saattaa ihon pinta kostua todella kuumalla tai jos jonnekin maratonille lähtee 50 asteen helteellä.. On aivan turha edes yrittää saunassa painonpudotusta.. Muutamat grammat saan pois saunassa ja kaikki vaatteet päälle ja lenkille 30 asteessa, mutta ei lähe niin ei lähe enempää.

espoo, mitattu klo 14:06: 23.5°C, poutaa. Tien lämpötila 36.0°C, tien pinta kuiva.
Kävin eilen stadissa. Ei tarttenu ku laittaa himassa vaatteet päälle ni hikoilu alko. Noh, toi on PIENI HINTA siiitä et nähään VÄHÄPUKEISIA NAISIA (siis niitä hyviä, jokinorsut vois hukkuu ;) )

Odu sanoi:
Noh, toi on PIENI HINTA siiitä et nähään VÄHÄPUKEISIA NAISIA (siis niitä hyviä, jokinorsut vois hukkuu ;) )

Hikoilevat vähäpukeiset naiset on kivoja:)
Noi jokinorsut on ihan kamalia. Onko pakko käyttää niitä napapaitoja? :curs:

Joo kauhulla odotan kesää. olkaa jo oirehtia. Hiki virtaa ja valuu. Vaikka kunto on huipussaan eikä läskiäkään paljon niin ei voi edes toista ihmistä lähellä olla. Tämä siis oli minun jätkäkaverini. minä kärsin hellyydenkipeänä suuresta halipulasta kun ei siihen lämpöpatteriin voi koskea... Onneksi se ei sentäs haise.

Itellä myös sama ongelma, vaikka en hirvittävän iso olekaan(83kg), ja hikoan ku pieni sika näillä keleillä, jos liikun seisoskelua nopeampaa vauhtia. viime kesän käytin jotain Triple Dry-dödöä, joka helpotti tuota ongelmaa jonkin verran. pitää varmaan mennä lekuriin jos ei muuten helpota tää, perkeleellistä hiota jo kun pelkästään sängystä nousee.

Juu eilen kiva reissu rahkakaupassa :)
Hiki virtas, niinku grillatulla possulla. Kassajonossa ihmiset varmaan katto pitkään, ku possulla selkä ihan märkänä ja valkonen suht tiukka paita entisestään helpotti tilannetta :)

Mulla on kans hikoilua esiintynyt paljon enemmän, kuin viime vuonna. Alkoi kyllä melkein heti kun salilla touhuumisen aloitti. Johtunee lisääntyneestä painosta, syömisestä ym... Mutta huomaapahan heti, että on kesä tulossa. :)

Siis, on toukokuun alku ja Rovaniemen korkeudella saa jo hikoilla. Meillä on toimistossa niin hyvä ilmastointi (ylin kerros ja musta katto), ettei voi silmiä räpyttää hikoilematta.:curs:
Toivon mukaan lämmin kevät ennustaa viileämpää kesää kuin viime vuonna. Viime kesäloma meni kattotuulettimen alla makoillessa, kylkeä käännettäessä hikoili ja sängystä noustessa lakana tarttui selkään kuin Zorron viitta.:rolleyes:
OK, ehkä hien hien eritykseni on tavan omaista voimakkaampaa.
Kyllä talvi on ennemminki minun vuoden aika. :thumbs:

Kesä olisi myös mun mielestä kiva vuodenaika, jos en sattuisi hikoilemaan niin paljon.. Vettäkin saa lipittää koko ajan, silti on ihan nuutunut olo. Kiva vielä, kun tuntuu siltä, että kaikki luulee, et oon kauheen huonossa kunnossa, tms. kun naama on ihan punainen ja hiki virtaa jo parinsadan metrin kävelyn jälkeen. Muut ihmiset näyttävät siisteiltä, mulla hiukset liimaantuu päänahkaan ja ei edes viitsi yrittää meikata.. ..kele!
Täytyis vissiin muuttaa pohjoisempaan tai jotain..

Mä hikoilen kans aivan saatanasti oli keli mikä tahansa, mutta kesällä varsinkin tuota hikeä puskee aivan hirveästi.
Ihan hävettää kävellä julkisilla paikoilla kun perseessä on märkä hikiläiskä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom