Taas alko hikoilu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Taas alko se aika vuodesta, että selkä on märkänä taukoamatta. Pari päivää oltu hellerajalla ja nyt jo ihan puhki. Ei vaan, kyllähän kesä kivaa aikaa on, mutta tukevan pojan (100 kg) on niin vaikee olla, kun auriko porottaa. Eikös joskus ollut juttua, että palstan muillakin "riskirölleillä" oli samansuuntaisia ongelmia? Onneksi ei henkilökohtaisella tasolla hiki kuitenkaan haise, sitten voisi kuvailla jo itsensä monivammaiseksi. Tulikin tuosta mieleen, että täytynee lähteä saunaa.

No olipanhan tääkin aihe... :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aihepa hyvinkin, mutta erittäin ajankohtainen taas.. Nimittäin kohtalonveljiä löytyy. Muutenkin hikoilen, mutta näillä lämmöillä alkaa olla jo ihan tuskaista. Onneksi on siistit sisätyöt ja ilmastointi(thank god!)...

Mulla on ihan sama juttu.. Jo syödessä rupee hikeä pukkaa ihan riittävästi.. Eihän tässä kesässä mitään vikaa ole, mutta v*tuttaa tää jatkuva hikoilu..

Hei kamoon!! Pari päivää ollut mahtava sää pitkästä pitkästä aikaa ja heti valitetaan. Hikeähän se tällekin pojalle pukkaa, kun on lämmin, mutta ei kyllä uskalla valittaa, jos vaikka sääukko kuulisi ja kostais valituksen, joten suuta soukeammalle :)

Vaikka olenkin tälläinen pieni rimpula, niin silti hikoilen ihan saatanasti. Faijalta olen sen perinyt.

On pirun noloa, kun kainalot hiestä märkänä koko ajan. Ei oikein viitsi pitää kun mustia paitoja kuumalla ilmalla. Ja se lisää kuumuutta...

Onneksi en haise hielle, vaikka kovasti hikoilisinkin. Se nyt vielä puuttuisi...

Geeniperimästä löytyy herkkähikisyyttä myös täältäkin. Tuulettimen kaivoin tuohon viereen justiinsa meininkiä raikastamaan. On nää siltikin varsin letkeitä tämmöttiset ilmat! :äyrinkö:

Cooper sanoi:
Vaikka olenkin tälläinen pieni rimpula, niin silti hikoilen ihan saatanasti. Faijalta olen sen perinyt.

On pirun noloa, kun kainalot hiestä märkänä koko ajan. Ei oikein viitsi pitää kun mustia paitoja kuumalla ilmalla. Ja se lisää kuumuutta...

Onneksi en haise hielle, vaikka kovasti hikoilisinkin. Se nyt vielä puuttuisi...

Itsellä sama juttu, hikoilen aika paljon vaikka pieni mies olenkin. Kainalot eivät niin hirveästi hikoile, mutta selkä ja perse aina ihan hiestä märkinä kuumina päivinä.

Joo ja salin tiloissa vietetty aika piteni juuri aivan v**usti, tähän jälkihikoiluun ei tuu näillä keleillä loppua.. Mut en valita, on näitä odotettu!

Säät aivan mahtavat ollu, varsinkin tänää; tytötki kaunistuu kummasti ku aurinko helottaa. Mut siis harva asia vatuttaa yhtä paljon ku törkee hikoilu. Ei se mua noi ulkon haittaa, mut jos joutuu sisätilois istuu tai pahimmas tapaukses bussis ni voi jumalauta ku pamahtaa koko äijä hikiseks. Isäpapalt perittyy.

Itse hikoilen aivan tautisesti, aamulla kun saa vaatteet päälle ja pääsee ovesta ulos niin on jo kainalot ja kohta selkäkin märkä. Jos kesästä tulee samanlainen kuin viime vuonna tulee minulla olemaan tuskaista. :curs: Ei ole valkoiselle miehelle tarkoitettu tämmöiset helteet, ei saisi valittaa mutta ottaa niin pirusti päähän kun pesulla pitäisi käydä puolen tunnin välein jos haluaa ettei hiki haise.

Ainoa hyvä asia lämpimässä kesässä on vähäpukeiset tytöt :hyper: (lukuun ottamatta sotanorsut ja suomöröt...)

Minä hikoilen aivan törkeästi. On myös osittain perinnöllistä. Lääkärilläkin oon käynyt vaivan takia (mahdollinen hyperhidrosis), mutta sieltä mitään apua oo saanu. Painavat kuulema hikoilevat enemmän, vaikka sama vaiva (melkein yhtä voimakkkaana) oli normaalipainoisena. Vituttaa vitusti (anteeksi epäkorrekti kielenkäyttö) kun aina on paita märkänä kun lähtee liikkeelle. Tai vaikka on paikallaan. Nakertaa itseluottamusta kyllä ihan kahellä kybällä, vaikka hygieniasta kyllä tulee parhaan mukaan pidettyä huoli (muutamat päivittäiset suihkut ym. dödöt).
Ei siinä muuta kun se, että kun rupeaa "dallas" valumaan pitkin korkeaa otsaa, niin hiukan hävettää. Mutta minkäs sille vittu (anteeksi) voi, perkele (...).

Jees tälläkin hetkellä huoneessa kivat 27 astetta lämpöö. Sen siitä saa kun on vanha ja paska kone, joka puuskuttaa lämpöä tasaiseen tahtiin sekä ISO jääkaappi omassa huoneessa :) Kun nousee tuolista ylös niin tuntuu kuin selästä jäisi kerros ihoa tuolin nahkaiseen selkänojaan. Se on kuitenkin kestettävä ! Kesä on :thumbs:

Cooper sanoi:

Joo sama vika rahikaisella, tai siis oli. Kävin apteekista hakemassa jotain ruottalaisten kehittelemää litkua(jotai torria) sitä kerta viikkoon kainaloon ennen nukkumaan menoa, ja aamulla pestään pois niin ei pitäs kainaloiden hirveästi hikoilla. Se kyllä saattaa kirvellä aika vitusti, mutta kyllä sen kestää ku tietää kuinka hyvää se mulle tekee!! :thumbs:

Juu soijaa puskee tälläkin jätkällä...ei tarvii kuin kouluun mennä, niin joutuu jo kuivailemaan itseään vessassa...

Täältähän löytyi kohtalontovereita. Harmittaa välillä kun ei edes viitsi istua mihinkään kun silloin jää sellainen mukava märkä läiskä. Kaikenlisäksi pitäisi kuljettaa mukana jotain juomistakin kokoajan.
Meinas tulla salillakin kuolema tänään. Ihan uskomattoman kuuma.

Mutta kyllä nämä lämpöiset kelit on ihan letkeitä. Pitää nauttia nyt. :rock:

Wildemar sanoi:
Geeniperimästä löytyy herkkähikisyyttä myös täältäkin. Tuulettimen kaivoin tuohon viereen justiinsa meininkiä raikastamaan. On nää siltikin varsin letkeitä tämmöttiset ilmat! :äyrinkö:

Asiallinen muistutus tämä thread, se on viimeistään viikonloppuna lähdettävä tuuletin-/ilmastointiapparaattikaupoille. Liian hyvässä muistissa viime kesä kun harhailin ja soittelin tuulettimien perässä joskus kesäkuun lopulla päiväkaudet, eikä niitä s**tanan ropelleita saanut enää mistään...

Tänä vuonna pistän kyllä sellaiset overkill-heavy duty-industrial-jäähdytykset makkariin että en takuusti enää kieriskele hikitulvan takia unettomana minuuttiakaan.

Kaikesta huolimatta, kesä= :thumbs:

Sitten kun paskallakin tulee hiki niin massaa on tarpeeksi...

Itse olen tälläinen kukkakeppi joka ei hikoile kunnolla edes saunassa =/ Ku ei irtoo niin ei, salillakin paita enintään vähän kostuu. Muuten ei ole valittamista mutta jos on liian kuuma yöllä niin en saa unta.

Kuuleppas poika, kun paskallakin tulee hiki, niin voin keroa ettei oo helppoa. Edelleen korostan, että onneksi ei haise hiki juuri ollenkaan, eli jotain positiivistä. Ei oo vaikuttanut paino millään lailla, aina on ollut perse ja selkä yhtä märkänä. Ja tarkoitan siis todellakin märkänä, ei minään nihkeänä. Joskus toissäkin, kun on joutunut pitkäkestoisempaan rasitukseen, on jätkät nauranut, että ootko housuun kussut, kun on perse ihan märkänä. No ehkäpä oonkin. No onneksi uuden määritelmänmukaan mullakin on sitten tuota massa tarpeeksi. Salilla paita on AIVAN märkä, vaikka tekisi 2 - 6 penkkitoistoja viidenminuutin palautuksilla. Saati sitten, kun kävelee koiran kanssa jonkun kolme varttia. Tai juoksi joskus Prisman osastot kiireesti motskaritakki päällä, arvaappa valuiko pää kauniin kassatytön kohdalla.

Nytkin valuu ihan solkenaan, kun tuli saunasta ja nauraa näille teidän jutuille...

Lisätkää minut joukkoonnne. Geenit on hieno asia, isännältä tämä on peritty. Onneksi oma hiki ei silti haise mutta vituttaahan se, jos on vähänki lämpimämpi nii saa selkä ja persvako märkänä tallustella menmään.
Onkohan tämä hikoilu vähän niinkö ammattitauti ku tuntuu noita kohtalontovereita täältä löytyvän? :D

Yksi "hikipää" lisää. Lippis tai joku muu päähine on kesällä pakollinen, kun pää on märkänä koko ajan. Etenkin kun tulee ulkoa esim kauppaan, niin kassalla viimeistään hiki valuu otsalla noroina. Päähine auttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom