T5 Stack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja deckboy
  • Aloitettu Aloitettu
eli siis mm. ***kikkeliskokkelis*** myynnissä oleva boogien suosittelema lisäravinne...lisää pumppia ja vaikka mitä...

tietoa tuolta

[mod] tartteeko näitä aina mainostaa??? :Mike[/mod]

mutta asiaan..eli mitä mieltä itse olette tästä..onko käyttökokemuksia? onko suuri bluffi vai oikeesti hyötyä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika saatanan kallista on kun sisältää pääasiassa kreaa ja kofeiinia vai tauriinia vai mitä lie, ei oo kovin hyvää palautetta täällä porukka antanut...älä haaskaa rahojas (mun mielipide).

Just loppu purkki..hyi helvetti minkä makusta. ja ainoo "hyöty" oli vitun paha olo kovissa sarjoissa!

Off Topic: Tuli mieleen, koska eräässä asematunnelin lisäravinnekaupassa myyjä suositteli ko. tuotetta. Oli kyllä viimeinen käynti siinä kaupassa. Myyjä yritti erittäin hyökkäävään tyyliin myydä mulle malto-ostoksillani mm. tota, kreaa ja rasvanpolttokapseleita. Siinä mielessä hupaisaa, että olen 63 kilonen kynäniska. Vituttaa tollanen tavaran pakkosyöttäminen. Ainakin mulle tuli täysin käänteisreaktio, eli en mene kyllä lähellekään sitä kauppaa jatkossa...

Näinhän se menee "asiantuntijaliikkeessä": myydään 63 kiloiselle rasvanpolttoa ja Ruhlille varmaan weight gaineria! ;-))))
Kannattaa olla kriittinen näissä asioissa..............

Kyllähän tuo tuote saattaa piristää ja muutenkin virkistää,kun siinä on kofeiinia ja tauriinia.Mutta mielestäni se on aivan liian kallis,sillä sen realistinen hinta voisi olla kolmas osa siitä mitä se nyt on.

Pikku yksityiskohta tästä T5 Stakista: siinä ei ole kofeiinia! Tai ainakaan valmistajan tuotevihkosessa ei ole kyseisen tuotteen kohdalla ole mainintaa.

ringside sanoi:
Off Topic: Tuli mieleen, koska eräässä asematunnelin lisäravinnekaupassa myyjä suositteli ko. tuotetta. Oli kyllä viimeinen käynti siinä kaupassa. Myyjä yritti erittäin hyökkäävään tyyliin myydä mulle malto-ostoksillani mm. tota, kreaa ja rasvanpolttokapseleita. Siinä mielessä hupaisaa, että olen 63 kilonen kynäniska. Vituttaa tollanen tavaran pakkosyöttäminen. Ainakin mulle tuli täysin käänteisreaktio, eli en mene kyllä lähellekään sitä kauppaa jatkossa...
Tuossa kyseisessä kaupassa yritetään aina myyda vähintään 600 euron edestä tavaraa. Jos menet kysymään jotain palautusjuomaa niin pitää myös ostaa agrejauhoja, itseruskettavaavoidetta, hauiksen palautusjuoma, ojentajakreatiinia ja kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä. :curs:

Wintikka sanoi:
Jeps, ja vaikka oliskin, niin 100 kpl 100 mg tabuja maksaa apoteekissa 3,55..............
No lähinnä siksi mainitsin että eikö se kreatiini ja kofeiini ollut vähän yhtäaikaa nautittuna niin ja näin. Olisi hieman surkea lisäravinne jos toiset osaset aina kumoaisivat toisensa.
Niin ja muutenkinhan saa samanlaisen paketin huomattavasti halvemmalla itse kun ostaa kreatiinin,glutamiinin ja huitasee ne naamaan. No tietenkin tauriini ja argiini jää pois, mutta onko niillä mitään todellista vaikutusta? Itseasiassa tauriinia taisi jo saada erikseen.

armand sanoi:
Tuossa kyseisessä kaupassa yritetään aina myyda vähintään 600 euron edestä tavaraa. Jos menet kysymään jotain palautusjuomaa niin pitää myös ostaa agrejauhoja, itseruskettavaavoidetta, hauiksen palautusjuoma, ojentajakreatiinia ja kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä. :curs:
Tuosta kyseisestä kaupasta ei ole kokemuksia kun täällä pohjoisemmassa asun, mutta kuulin huhun että tämä kauppa ja nämä kyseiset tuotteet olisivat samaa puljua.

En missään tapauksessa halua lähteä mustamaalaamaan ketään. En etenkään tämän Asematunnelissa olevan kyseisen kaupan surffarin näköistä myyjää. Ihan näin nimiä mainitsematta, ketään mustamaalaamatta, voidaan todetta, että ketjun ensimmäinen Helsingin liike avattiin juuri tuohon Helsingin pahamaineiseen asematunneliin sen uudisrakennuksen yhteydessä, ja sen ketjun nimessä ei missään tapauksessa ole kahta isoa kirjainta saatika sanaa "fitness". Eiköhän äänestetä kaikki jaloillamme, että kyseisen nimeltämainitsemattoman liikkeen surffarin näköinen osakas saa rauhassa pakkosyöttää T5 Stackin erinomaisuutta sille käytävän toisella puolella olevalle miespuoliselle parturikampaajalle.

Niin ja tämä liike (mistä siis löytyy tämä nimeltämainitsematon asiakaspalvelun sulttaani) ei ole viimeaikoina mainostanut noin biljoonalla eurolla tuotteidensa erinomaisuutta Helsinkiläisissä "Metro" ja "100 päivää" lehdissä, sivun kokoisilla mainoksilla.

Nim: Nimiä mainitsematta, ketään mustamaalaamatta.

ringside sanoi:
En missään tapauksessa halua lähteä mustamaalaamaan ketään. En etenkään tämän Asematunnelissa olevan kyseisen kaupan surffarin näköistä myyjää. Ihan näin nimiä mainitsematta, ketään mustamaalaamatta, voidaan todetta, että ketjun ensimmäinen Helsingin liike avattiin juuri tuohon Helsingin pahamaineiseen asematunneliin sen uudisrakennuksen yhteydessä, ja sen ketjun nimessä ei missään tapauksessa ole kahta isoa kirjainta saatika sanaa "fitness". Eiköhän äänestetä kaikki jaloillamme, että kyseisen nimeltämainitsemattoman liikkeen surffarin näköinen osakas saa rauhassa pakkosyöttää T5 Stackin erinomaisuutta sille käytävän toisella puolella olevalle miespuoliselle parturikampaajalle.

Niin ja tämä liike (mistä siis löytyy tämä nimeltämainitsematon asiakaspalvelun sulttaani) ei ole viimeaikoina mainostanut noin biljoonalla eurolla tuotteidensa erinomaisuutta Helsinkiläisissä "Metro" ja "100 päivää" lehdissä, sivun kokoisilla mainoksilla.

Nim: Nimiä mainitsematta, ketään mustamaalaamatta.
täysin samaa mieltä:
Mulle on ihan turha alkaa tota paskaa työntämään väkisin, useimmiten noita skeida tuotteita myydään mitä hienommilla nimillä
anaaliin metallia taks
see nelosta
nötkötti kolme
taiihansamamitäpaskaamillätahansanimellä :david:

tärkeintä on hyvä perus tavara, ainaskin alkuun
kyllä kaikissa liikkeissä on jotain hyvää, mutta se tuputtaminen ja pakkosyöttö

Mulle tuli jokaisen treenin jälkeen sairaan paha olo ja väsy ku käytin tota T5 Stackia ja heraa palautusjuomana.. kenelläkään samoja oireita? hyödystä en sitte tiedä mtn..

Mitenköhän kaikilla tuntuu olevan negatiivisia kokemuksia tuosta nimeltämainitsemattomasta asematunnelin kaupasta. Itse ainakin sen kerran, kun kävin liikkeessä tutustumassa ja ostamassa proteiinipatukoita suorastaan jouduin pyytämään palvelua, eikä kukaan mitään tyrkyttänyt, tosin siellä oli joku mörssäribodari myymässä eikä mikään surffari mutta kuitenkin.

DarkMarkDoom sanoi:
Mitenköhän kaikilla tuntuu olevan negatiivisia kokemuksia tuosta nimeltämainitsemattomasta asematunnelin kaupasta. Itse ainakin sen kerran, kun kävin liikkeessä tutustumassa ja ostamassa proteiinipatukoita suorastaan jouduin pyytämään palvelua, eikä kukaan mitään tyrkyttänyt, tosin siellä oli joku mörssäribodari myymässä eikä mikään surffari mutta kuitenkin.

Itsehän kävin tuossa surullisenkuuluisassa liikeessä ja olihan se suoraa tyrkytystä. Vaikka miten kokenut kaveri sinne menisi, niin samat ummet ja lammet tulee. Ympäripyöreitä vastauksia kritiikkiin ja vaihtoehtotuotteita jos selvästi huomataan, ettei tarjolla oleva tuote mene kaupaksi. Myös valehtelu, että useimmat ovat hakeneet tuotetta uudestaan ja uudestaan oli aika kova lyömäase heillä.

Vieressä oleva liike on paljon parempi, päihittää minun mielestäni asiakaspalvelussa ja tuotevalikoimassa kirkkaasti tämän surffari-myyjän liikkeen.

T5 en ole kokeillut enkä kokeile, enkä mitään muutakaan kyseisen liikkeen ylihinnoiteltua "erikois"tuotetta, paitsi maltoa, joka on mielestäni sopivan edullista. Yli-innokkaan myymisen vuoksi en kovin mielelläni liikkeeseen mene, mutta siinä tulee kyllä liikuttua sen viereisen liikkeen takia.

Pulverin koostumusta katsottuani sanoisin että T5 on hintaansa nähden SUURI bluffi.

japa sanoi:
Pikku yksityiskohta tästä T5 Stakista: siinä ei ole kofeiinia! Tai ainakaan valmistajan tuotevihkosessa ei ole kyseisen tuotteen kohdalla ole mainintaa.

Oho sorry. :(

Suositut

Back
Ylös Bottom