T. Sopranon seksikkyys

Kyntteri sen sano. Vaikka tää bodi-palsta onkin, niin hieman isompi pötsi ei juurikaan haittaa, jos kaverilla ei ole narukäsiä, tikkujalkoja, ja pullonkaulahartioita, vaan mahaa on sopivassa suhteessa muuhun kroppaan, tietysti järkyttävän iso paskamaha on aika ruma, vaikka massaa muuten olisikin, mutta tuollainen 20-25 tienoilla huiteleva rasva% ei vielä tee kaveria jolla on lihasta alla mitenkään sikamaisen näköiseksi IMO.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
farmiankka sanoi:
Kyntteri sen sano. Vaikka tää bodi-palsta onkin, niin hieman isompi pötsi ei juurikaan haittaa, jos kaverilla ei ole narukäsiä, tikkujalkoja, ja pullonkaulahartioita, vaan mahaa on sopivassa suhteessa muuhun kroppaan, tietysti järkyttävän iso paskamaha on aika ruma, vaikka massaa muuten olisikin, mutta tuollainen 20-25 tienoilla huiteleva rasva% ei vielä tee kaveria jolla on lihasta alla mitenkään sikamaisen näköiseksi IMO.

samaa mieltä!

Karismaattinen ukko se Sopranosin näyttelijä. Varmaan kovat omat testot kun letti lähtenyt, aika harteikas ja möree ääni. Tollaisen ukon mä haluisin, jos olisin nainen, ei mitään pitsinnyplääjä homppelia. Lisäksi toi on niin hyvä ukko, että kelpaa naapurin emännillekin sarjassa.

eno sanoi:
Onhan Tony pari kertaa vääntäny punttiakin kellarissa, jotain vipuvarsikonetta tais heiluttaa.
Ei saatana! Nyt laski Tonyn pisteet mun silmissä. Ei kai se ainakaan pec-deck ollut???
Vittu kun mä on aina pitäny tonyä enemmän sellasena vapaan tangon miehenä.

mörssäri sanoi:
Näinpä. Mutta kyllä se pieni hötö siinä mahan kohdalla tekee miehestä tosi-miehen.
Ah, pelastit päiväni. Tunnen itseni nyt tosi-tosi-tosi-miäheksi...ai että kun on ihanaa.

Uusi nimi viestiketjulle: "Tämän takia minäkään en dieetannut näitä varamakkaroita pois"? :jahas:

Pecman sanoi:
Ei saatana! Nyt laski Tonyn pisteet mun silmissä. Ei kai se ainakaan pec-deck ollut???
Vittu kun mä on aina pitäny tonyä enemmän sellasena vapaan tangon miehenä.
Ainakin siinä jaksossa, jossa minä näin Tonyn kellarissaan rautaa käskyttävän, laite taisi olla joku tämän tyylinen penkkipunnerrusvipuvarsikone(Voiko tuo muuten oikeasti olla yhdyssana?!?):
l_cp_04_400.jpg

Ja itse aiheeseen sen verran, että jos minustakin tulisi pelkän mahan kasvattamalla niin karismaattinen, kuin mitä Tony Soprano on tuossa sarjassa, niin tekisin sen heti. Mutta koska minusta tulisi kuitenkin vain läskimpi painos itsestäni, niin on varmaan parempi jättää se maha kasvattamatta.

Jylli81 sanoi:
Ainakin siinä jaksossa, jossa minä näin Tonyn kellarissaan rautaa käskyttävän, laite taisi olla joku tämän tyylinen penkkipunnerrusvipuvarsikone(Voiko tuo muuten oikeasti olla yhdyssana?!?):
NO joo. Annan Tonylle anteeksi tämän kerran. Oon tommosta joskus itekin käyttänyt. :nolo:

Jylli81 sanoi:
Ja itse aiheeseen sen verran, että jos minustakin tulisi pelkän mahan kasvattamalla niin karismaattinen, kuin mitä Tony Soprano on tuossa sarjassa, niin tekisin sen heti.
Herätkää jo! Jos tv-sarjan ROOLIHAHMO saa kauniilta naisilta, ei tarkoita että kyseisen näköinen hikinen möhömaha saisi todellisuudessa keltään, varsinkaan jos ei olisi mafiapomo tai nainen puoli-huora.

Pointtina onkin, että itekin 10 kg ylipainoisena huomasin flaksin paukkuvan. Olin kai "kommeen lihava". Loppupeleissä moni laihtunut näyttää rääpäleelltä.

No joo, ihmiset lihoo niin eri tavalla. Mulla läskit tulee eka poskiin ja jenkkakahvoihin, eli tuskin näytän yhtään komeammalta naisten silmissä isompana. :itku:
Jos naama säilys samannäköisenä niin ei olis niin väliä vaikka mahaa tulis. Bulkkais oikein semmosen kunnon kummun ja sitte kulkis kylillä takki auki ja tönis pienempiään massiivisella pötsillään. :evil:
Tytöt tykkäis takuulla :haart:

XXL sanoi:
Herätkää jo! Jos tv-sarjan ROOLIHAHMO saa kauniilta naisilta, ei tarkoita että kyseisen näköinen hikinen möhömaha saisi todellisuudessa keltään, varsinkaan jos ei olisi mafiapomo tai nainen puoli-huora.
Tietääkseni sanoinkin juuri Tony Soprano, eli tarkoitin juurikin sitä tv-sarjan roolihahmoa, enkä näyttelijä James Gandolfinia. Jos olisin tarkoittanut Gandolfinia, niin olisin varmaankin sanonut niin.

XXL sanoi:

Top,top.Kyllä Gandolfinilla on karismaa ja tarkoittaa sitä että pirkkoa on aivan varmasti tarjolla ilman elokuvauraakin. :arvi:

En menis sänkyyn ton Tonin kaa. Ja jos ei karran treenaa vapailla painoilla, ni ei tuu rispektiäkään. On sitä kunnon miehiäkin ja kunnon seksiä.

joo.

teemupii sanoi:
Voihan V.. se on TV-sarja. Yleensä paksu möhömaha ja laiha nainen tietää sitä että myös miehen lompakosta ei täytettä puutu.

Tämä on varmaan sitä ensimmäisen postauksen taikaa ;)

Äläs nyt...
Yhtälailla RAW:n yms. sankarit herättää tuntoja... :)

ps. Minusta Sally Spectra on tosi kotka

Jylli81 sanoi:
Ainakin siinä jaksossa, jossa minä näin Tonyn kellarissaan rautaa käskyttävän, laite taisi olla joku tämän tyylinen penkkipunnerrusvipuvarsikone

Itse kyllä muistelisin että se teki penkkipunnerrusta nimenomaan vapaalla tangolla, ja karjui vielä miehekkäästi joka toistolla :D

Kyllä se jollain laitteella treenas siellä kellarissa. Karjui joka toistolla ja naapuri kuunteli kauhuissaan mitä se kummisetä nyt puuhailee.

Jaa-a, mitenkähän se nyt sitten menee...? Mulla on mahaa ja pesää kyl tulis ovista ja ikkunoista.

:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom