Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja baller
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noni, sain postia. Mahdollisuus suostua kirjalliseen käsittelyyn ja syyttäjän vaatimus minimissään 4kk ajokieltoa ja 80 päiväsakkoa. Kirjalliseen käsittelyyn suostuessani minun on mahdollista lähettää sinne oma vastineeni. Ajattelin pyytää lyhennystä ajokieltoon tai korkeintaan tuota neljää kuukautta ja vähennystä päiväsakkojen määrään. Onko ajatuksia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko sulla legal representation? Hommaa joku takatukkainen juristi. En mä näe miksie tuota kannattaisi käsitellä kirjallisessa menettelyssä, lienee aika selvä keissi. Sääli että on paha vedota epähuomioon :D

Zone-sarja -42%
Kannattaa palkata asianajaja, joka on erikoistunut liikennerikkomuksiin. Parin sadan maksulla voi saada reilut alennukset ongelmista.

Kyllä nuo melko pitkälti menevät suoraan taulukosta katsomalla, joten mitään hirveitä ei huippu liikennerikoksiinkaan erikoistunut juristi pysty vaikuttamaan.

Ei varmaankaan, mutta tapahtuma-aika, ammatillinen tarve, keliolosuhteet, liikenne jne. voivat olla tekijöitä, joilla on merkistystä.

Itse en ole juristi, mutta kun paukautin keskiyöllä Belgiassa muuutama vuosi sitten 90 km-alueella tutkaan 154km/h, asianajajani pelasti minut ajokiellolta ja selvisin pelkillä sakoilla yhdyskuntapalvelun sijaan. Ainakin kannattaa tarkistaa, mitä juristeilla on hihassa.

(nimim. naimisissa asianajajan kanssa)

Se saattaa hyvinkin riittää. Itse laskin palveluille hintaa vähän alle 500 euroa. Nämä ovat aika perustavaraa useimmiten.

Kiitti vinkeistä, kirjotin sen vastineen lopulta ite ja aika lonkalta. Päätös tulee 4. helmikuuta. Kerron miten kävi.

Noni, sain postia. Mahdollisuus suostua kirjalliseen käsittelyyn ja syyttäjän vaatimus minimissään 4kk ajokieltoa ja 80 päiväsakkoa. Kirjalliseen käsittelyyn suostuessani minun on mahdollista lähettää sinne oma vastineeni. Ajattelin pyytää lyhennystä ajokieltoon tai korkeintaan tuota neljää kuukautta ja vähennystä päiväsakkojen määrään. Onko ajatuksia?

Ainahan sitä pyytää saa. Mitenköhän perustelit kyseiset pyynnöt ajettuasi ilmeisesti ammattiajossa 65 km/h ylinopeutta. No ei tarvitse kertoa ja olisit suosiolla säästänyt yhteiskunnan varoja olemalla kirjoittamatta lonkalta mitään typeriä vastineita noinkin selvässä tapauksessa, joka käsitellään kirjallisessa menettelyssä. :david:

No ei tarvitse kertoa ja olisit suosiolla säästänyt yhteiskunnan varoja olemalla kirjoittamatta lonkalta mitään typeriä vastineita noinkin selvässä tapauksessa, joka käsitellään kirjallisessa menettelyssä.

Mitenkään idiotismia puolustelematta mutta tuskin kovin kamalasti yhteiskunnan varoja kuluttaa se että kirjallisen menettelyn yhteydessä tuomari lukee yhden paperin enemmän. Siinä vaiheessa yhteiskunnan varoja oltaisiin tuhlattu jos asia olisi viety ihan normaalin kaavan mukaan käsittelyyn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi helvetti mitä holhousta. Taksit ovat uusia ja turvallisia autoja eikä edes matkustajia ollut kyydissä. Tie on hyvä (120km/h rajoitus) eikä tuosta aiheutunut takuulla vaaraa kenellekään. Tommonen perseily Suomessa just vituttaa. Itekin ajelin just 15min sitten 220km/h moottoritietä (ei rajoituksia Saksassa) eikä tuo ole vielä vauhti eikä mikään jos tie on auki ja tie on hyvä. Yhtään enempää tai vähempää en vaarantanut liikennettä kuin jos olisi Suomessa ajanut noin kovaa.

Ite ajelin tuossa Kotkassa 120km/h rajoutuksella 142 ja tuli päiväsakot, tyhjä tie, vuoden vanha Bemari oli alla sporttialustalla. Silti joku saamarin sinivuokko tuli puskasta ja prätkä kohta perässä... Ketä vaaransin? Hohhoijaa...

Taas yksi vitun arkipäivän sankari :rolleyes: Siksi että sä et näe ketään edessäs ei tarkoita sitä että joku voisi sielä olla. Noin kovissa vauhdeissa tuppaa tuo normaali näkökin olla riittämätön.

Ihan vitun sama mikä auto sulla on alla ja kuinka se on hyvässä kunnossa. Fysiikan lait pätee silti.
Jos sulla on uus bemari ja mulla vanha Fiat niin kuuluuko mun saada sakot jos ajan ylinopeutta 20km/h ja sun ei vaikka ajaisit ylinopeutta 60km/h?

Olen itse ollut ojaan ajossa (75km/h) ja kyllä se hieman tuntui. Sitten ku ajetaankin sinne ojaan tai vaikka vastaantulijan eteen 120km/h+ niin tulee pahaa jälkeä.

Turvallisuus imo perustuu siihen että on olemassa yhteiset säännöt ja kaikki niitä noudattaa. Jos säännöt ei sua miellytä niin mene politiikkaan vaikuttamaan.

:provo: Kuinka vittu tällaisille ihmisille annetaan kortti?

Sun olis Huppe tarvinut selittää niille poliiseille miten homma suuressa maailmassa (Saksassa) toimii. Ja sitten näyttänyt vaikka kuvia M bemarista ja saksalaisista tuomiokirkoista. Olisi juntit tajunneet miten asiat on.

Suomessa on moottoritiet ja tiet yleensäkkin aika pirun paljon paskemmassa kunnossa kun saksassa.

Hyvä Huppe, vois sanoa että vitun dorka (sori).

Ei niitä nopeusrajotuksia tänne huvikseen laiteta, jossei miellytä ni pysy poissa vaan täältä ja ajele siellä sillä sun munanjatkeella (sori) 200km/h missä ei ole rajotuksia. :david:

Ylläri pylläri että Huppe on bemarikuski :david: Vahinko voi sattua vaikka ois kuinka urheilualusta ja muutenkin parempi ihminen. Yhden kerran kunnon kolarissa muuttaa kyllä aika tavalla suhtautumista rajoituksiin ja sääntöihin. Eipä niitä ihmisten kiusaksi ole keksitty...

Itseä ainakin hirvittäisi jos joku tulisi vastaan +140km/h. Ihan sama vaikka olis vain peltoa ympärillä ja olisin ainut vastaantulija 20 minuuttiin. soittaisin jeparit heti.

Saksassa sakoista saa näin taloustaantuman aikaan alennusta 30%, uusista autoista tulee käteisalennusta 50% ja tieliikennelaki on paljon fiksumpi ku ei tartte mittariakaan tuijotella. Suomessa vaan holhotaan, kun ei vittu saa sakkojakaan anteeks. Asioissa on näet tapana olla pientä H-lisää.

Suomen keskivertolevyyksinen tie tuntuu varmaan kinttupolulta noissa vauhdeissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom