Töissä lämmintä?

Meillä on hallissa aamuisin ihan siedettävä lämpö, oisko joku 20astetta... Mutta sitten iltapäivällä onkin jo varmaan 30. Työ vielä melko fyysistä joten tarkenee :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai, lämmintä vai... hiukka kuuma, kun on vielä hiostavat työvaatteet päällä... kun kerran on olemassa kaikkia hi-tech kankaita, niin miksi työvaatteet on edelleen suoraan 70-luvulta... kysyn vaan.

Duunipaikka on vielä muovin sisällä, kun on julkisivuremontti menossa - ja ilmastointiahan ei tietenkään ole - tai ainakin siltä tuntuu... JIPPII! Kiva tehdä töitä....

32.9 näytti parhaimmillaan mittari tällä viikolla.
Ja tässä pitäisi vielä yrittää koneella jotain saada aikaan.
Tehdassalin puolella on varmaan jopa viileämpää, siellä kun sentään on
jonkinlaista ilmastointia järjestetty.

Mun mielestä se raja on 28 astetta josta tulee lisätaukoja, 33 astetta lisää tauon mittaa. Meillä oli viime kesänä töissä parhaimmillaan 39 astetta lämmintä, ei ainakaan paleltanu. Ei se kauhea helle oo niin tuskasta mutta se sateesta tuleva kosteus on ihan helvettiä.

Joskus 18vuotiaana olin kesän valimossa duunissa ja voi helvetti mikä pätsi se oli. Paikkapaikoin lämpömittari näytti 65 astetta:kuola: eikä edes ollu ihan siinä sulan raudan lähellä..... ikivanha paska valimo kun on niin ainoa ilmastointi oli läpiveto, kesät talvet. Talvella olikin sit lämpötilan vaihtelu kohtuullinen kun joutu ulkona ravaan 28 asteen pakkasessa. Oli kohtuu usein kipee

Työpaikalla puolet työtiloista on ilmastoituja, lopuissa lämpötila siellä 30 hujakoilla.. Tänäänkin singahdin töihin tuntia ennen työajan alkua, että ehdin varmasti hilata perseeni ilmastointilaitteen alle.

- Nimim. alkuviikon selkä ja hanuri märkänä koneella istuneena

Hitsaus hommissa, mittaria ei edes uskalla katsoa :itku: <---hikeä

Kyllä ihan kivasti tarkenee,lämpöä n.25 astetta...iltapäivästä ehkä hiukan enemmän.Onneks viereises firmas myydään irtojäätelöä :hyper:

+30 astetta ja ilmankosteus 99,8%. Ilmastointi, mikä se on?

Tuntuu ainakin mun kohdalta siltä, että TKK säästää sähkölaskuissa, eikä ilmastointi ole siksi kunnolla päällä. Täällä on aina siis joka kesä aivan vitun kuuma. Lisäksi on labran 2 jääkaappia, sekä mikro ja vedenkeitin mun huoneessa, joten nekin näppärästi tuottaa lämpöä. Lämpötila on varmasti päälle 30, mutta lämpömittaria ei huoneesta löydy, joten tarkkaa en tiedä... Pitäisi varmaan yrittää päästä kylmälabraan töihin. :)

Ulkona lähemmäs 30, täällä keväällä valmistuneessa aulassa on kyllä mukavan viileää... ilmastointi toimii. Tosin vanhemman osan työntekijät valittavat kuumuudesta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom