Töölön kisahalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slowmo21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Slowmo21

Millaset treenimahdollisuudet tuolla Töölön kisahallilla on? Painot, välineet yms. Hinta ei ainakaan olisi paha.

Kisahallissa on tunnelmaa ja ihan hyvät vehkeet,ne on tosin ympäri hallia.
Plussana voi katsella voimistelijoiden notkeita kehoja (mä yleensä kattelen naispuolisia..)
Jos tykkää,siellä on hieno lämmitellä/jäähdytellä hakkaamalla säkkiä tai vaikkapa heittämällä voltteja.

Löytyy siis taljat, dippiteline, leuanveto yms.? Mites käsipainot? Ja tärkein kaikista: onko paikka usein täysin tukossa (=ei pysty treenaamaan kunnolla) ?

Muu suurin piirtein löytyy, mutta pieniä käsipainoja (alle 12kg) ei juurikaan (mutta kuka niitä nyt tarvii?).

Näin kesähelteillä tilaa kyllä löytyy. Koululaisia on paljon, mutta he eivät treenaa punttien parissa. Ja - kuten jo sanottu - ei taatusti ole juppipaikka!

Miinuspuolena silloin tällöin nostopaikalle sinkoilevat koripallot (iso ARRGGH!), huonohko hygienia (ketä se nyt haittaa?) ja se, ettei ole juhlapyhinä auki.

Kisahalilla on makee mesta, voi aina katella niitä cheeleader tyttöjä =), mutta siellä on ollut laitteet aika usein hajalla kun jotkut on niin vanhoja.

Toinen kaupungin mesta on Liikuntamylly. Liikuntamylly on myllypurossa(metroaseman yläpuolella) ja siel on sellanen punttisalue ja sit paljon muutakin (juoksurata, 3 säkkii ja kaikki mitä kisiksessäkin ja viel oma venettely alue). Laitteet on uusia mut nekin on välillä "pois käytöstä" mutta suht harvoin. Huonona puolina on se, että siellä on huonot kuntopyörät, ulkomaalaiset(ei kaikki) ja joskus suomalaisetkin jättää käsipainot ympäri salia ja paskin juttu on se, että siellä on huono käydä suihkussa kun siellä suihkun pukukopissa ei oo lukollisia kaappeja vaan ne on siellä ylhäällä, saa pelätä, että jos joku pitkäkyntinen pöllii sun kamat sillä välin kun oot suihkussa.

Joo ja hinta on sinne 1 euro lapsilta (17wee ja alle) sekä arkisin ennen 16:00 opiskelijoilta ja työttömiltä. Ja aikuisilta sit 2 euroo. Kisiksellä on vissiin samat hinnat. Eli kaikkihan me ollaan alle 18wee :D

LOL, Nikke pääsee lasten lipulla vielä sisälle....

Kisis on hyvä paikka, koska tilaa löytyy vaikka virtahevolle treenata. Monipuolisuutta löytyy kanssa: säkit, juoksurata, heittolajien häkki, rinnalleveto ja tempaisu onnistuu, HALPA, silmänruokaa jne.....

Carrols 20 m päässä palutumiseen ;-)

PS. Omien kamojen vartiointiin suosittelen pumppuhaulikolla varustettua Mtmm:ää ;-)

Originally posted by Wintikka
LOL, Nikke pääsee lasten lipulla vielä sisälle....

Tottakait! Emmä mitään kahta euroo ala maksaa :) Kyllä säkin pääset lasten lipulla, ja kisiksessä ainakin oli se maksuautomaatti sillain, että se valvoja ei sitä nää...

Ne näkee valvomosta paljon sä maksat.
Elikkä neljän jälkeen vaan alle 7 vuotiaat pääsee 1 eurolla sisään.
Jokin aika sitten se valvomon vanha äijä kysy "hei ,ootsä alle 7 vuotias?" oon
Ens kerralla lupasin maksaa 2 euroa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millainen Töölön kisahalli on nykyään punttisalin puolesta? Löytyykö kaikki tarpeellinen kunnolliseen treeniin? Taljat?

Wert, kyllä löytyy - alakerrassa on tankoja ja rautaa sekä käsipainoja, ja vissiin jotain taljahärpäkkeitäkin. Yläkerrassa sitten laitteita ja taljoja.

Sanoisin, että erinomainen hinta-laatusuhde - opiskelijan päiväajan kk-kortti 9 euroa! :hyper:

Nyt kesällä on taas vaihdettava kisikselle, kun tämä meidän lähiön liikuntaviraston halli suljetaan. Kisahallilla on ihan riittävä voimailupuoli, tilaa on useammallekin maastavetäjälle.
Siellä ja käsipainopuolella pärjää riittävän hyvin. Treenasin Kisiksellä pari kesää tietämättä mitään vastakkaisen puolen yläkerran laitteista, sillä mulle riittävät puntit, penkki ja tanko sekä ylä- ja ristikkäistalja aivan hyvin.

Kävin viimekesällä sitten katsomassa niitä yläkerran laitteita. Olihan siellä sitten jalkalaitteita, peckdeck ja olkapäille jotakin. Sekä vatsan treenaamiseen.

Yeah buddy, kisikselle vaan pakkislaiset mukaan. Tänään menee poikkeuksellisesti jo neljältä kiinni, joten hopi hopi

Tulee kisiksestä melko kultaisia muistoja mieleen, taidanpa alkaa taas käymään.
Edesmennys Elis Ask oli aina siellä nyrkkeilypuolella, etsi suurta valkoista toivoa ja neuvoi jengiä.
Kerran kun olin tyyliin 16v olin siellä vähän nyrkkeilemässä, ja Ask kysyi otanko sparria hoikan mutta ilosen näkösen tyypin kanssa, en viitsinyt kun veti siihen malliin pistareita tämä Jose.
Siellä tuli nähtyä paljon muitakin urheilijoita, mm entinen painija Karelin huippuvuosinaan, ei sentään halunnut painia, siinä ois tapio lennellyt.
Mä luulen että siellä kävi tai käy moni viimeistely harjoituksissa lajiin katsomatta jos kisat on helsingissä.
:5:
:kippis1:

tuukkis2 sanoi:
pitäs olla, jos nettisivuihin on luottamista. nettisuvjen mukaan muuten suljettu 11.7. - 22.8.
Myllypuron Liikuntamyllyn nettisivuihin ei ainakaan ollut luottamista. Kävin aamulla kokeilee ja oli kiinni, vaikka nettisivuilla muuta väitettiin.

Täytyy sitten vaan olla treenaamatta tänään saamari!
Duunipaikan salillekaan ei pääse :( Tulipa huono Juhannus.
Vaan lähdenpä pyöräilemään, jeejee.

Back
Ylös Bottom