Täysin mauton proteiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
Eli onks kukaan löytäny vielä lähes täysin mautonta protskua?
Kiinnostaisi ,meinaa rupee tökkii nii perkeleesti toi "kaakaon" maku!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fastin heraisolaatti (olikohan se Whey+ ?) on aika neutaraalin makuinen vaikka pelkkään veteen sekoittaisi. Yksi miedoimman makuisista protskuista mitä olen vuosien saatossa kokeilluit ja tuskin täysin mautonta onkaan.

Melkein mauton on Sf:n soija.

Originally posted by Raven
Kyllä ne kaikki joltain maistuu! ;)
Mielestäni tähän asti paras proteiinijauhe on ollut Wrangen Prime Whey-81 se on semmoinen 4kg pönttö ja se on instant käsitelty, eli sekoittuu pirun hyvin. Oon maustanu sitä kaakaolla ja fastin mansikka-aromilla. Seuraavaksi aijon kokeilla Dymatizen proteiiniä jotka on maustettu vanilijalla ja kaakaolla.

Originally posted by Tume
Melkein mauton on Sf:n soija.
Mauton? Noooh, makunsa kullakin. :urjo:
Yksi parhaista on kyllä whey+ joka ei maistu sille "likakaivolle" kuin normaalisti nuo neutraalit proteiinit.

Originally posted by tommy77
Mielestäni tähän asti paras proteiinijauhe on ollut Wrangen Prime Whey-81 se on semmoinen 4kg pönttö ja se on instant käsitelty, eli sekoittuu pirun hyvin. Oon maustanu sitä kaakaolla ja fastin mansikka-aromilla. Seuraavaksi aijon kokeilla Dymatizen proteiiniä jotka on maustettu vanilijalla ja kaakaolla.

Munki mielestä toi Whey-81 on kelpo proteiinia, sekottuu hyvin ja maku on melko normal. Mistäs oot muuten hommannu tot fastin mansikka aromia?

Originally posted by Hilurauta
Munki mielestä toi Whey-81 on kelpo proteiinia, sekottuu hyvin ja maku on melko normal. Mistäs oot muuten hommannu tot fastin mansikka aromia?
Fastin mansikka-aromia saa Lisäravinnepalvelulta, Sinunkaupat(luontaistuetekauppa) ja Prismasta.

Täytyy opetella juomaan maistamatta. Niin hyvää lisäravinnetta tuskin on, että sitä kielen päällä haluaisin pitää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom