Täydellinen vatsalihastreeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsoitko ollenkaan, milloin viimeinen posti oltiin tähän laitettu?

Vittu sulla on paskoja kommentteja ja 2000 viestiä. Onko sulla oikeesti ees mitään asiaa?

MÄ teen eristäviä liikkeitä 1-2 kertaa viikossa ja epäsuoraa rasitusta tulee myös (kyykky, mave, penkki, leuat jne.), eli yhteensä noin 4 kertaa viikossa vatsoja suoraan tai epäsuorasti. Välillä on ollut vaikeuksia vatsojen palautumisen kanssa, esim. kyykkyä pystyy tekemään mut vaikka jotkut jalannostot on ihan hirveetä tuskaa eikä pysty tekeen. Jännä juttu sinänsä kun kaikki hypettää aina miten hyvä vatsaliike kyykky on.

No joo parempihan se nyt vaikka tähän ketjuun laittaa kysysmyksia kun tehä uusia vatsathreadeja... ja pysyy tämäkin pinnalla eikä katoa minnekkää persreikään. Ite reenailen kahesti viikkoon, pari kolme liikettä per kerta,esim voimapyörää, gymlog krusifix vatsoja, rutistuksia taljassa, jalannostoja ja kyljille jotain kikkailua

unohdin äsken laittaa et teen vielä välipäivinä selällään jalkojen nostoja sadasta kahteen sataan...20-25 sarjoisssa :) jos näilllä sais kesäks jonkin näkösen päkin aikaan :D

Unohdin mainita et noi repivät kivut alavatsaan tuli siitä kun tein vatsarutistuksia ylätaljassa perse tuettuna jotain 3x15x80kg. Seuraavana päivänä ei onnistunu reverse hyperit, selänojennukset eikä jalannostot mutta kyykky ei aiheuttanut kipuja.

^ niijoo sekin vielä et kokeilin noita jalannostoja selinmakuulla käyttäen vyötä ja tuntuma oli miljoona kertaa parempi vatsalihaksissa, oon tehny jo 2 kertaa tolla tavalla ja pitäis vaan keksiä miten sais nyt viritettyä lisäpainot jalkoihin!

e: tuntuma on siis vähän samanlainen kun penkkais vyöllä.

e2: ilman vyötä on vaikeuksia saada jalannostossa pakaroita jännitettyä sitä penkin reunaa vasten mut vyöllä niihin tulee ihan 100% aktivaatio.

niijoo sekin vielä et kokeilin noita jalannostoja selinmakuulla käyttäen vyötä ja tuntuma oli miljoona kertaa parempi vatsalihaksissa, oon tehny jo 2 kertaa tolla tavalla ja pitäis vaan keksiä miten sais nyt viritettyä lisäpainot jalkoihin!

kokeile kuntopalloa nilkkojen päällä tai välissä..luulisi jo muutaman kilon pallolla saavan kohtalaisen paljon lisävastusta :D

niijoo sekin vielä et kokeilin noita jalannostoja selinmakuulla käyttäen vyötä ja tuntuma oli miljoona kertaa parempi vatsalihaksissa, oon tehny jo 2 kertaa tolla tavalla ja pitäis vaan keksiä miten sais nyt viritettyä lisäpainot jalkoihin!

kokeile kuntopalloa nilkkojen päällä tai välissä..luulisi jo muutaman kilon pallolla saavan kohtalaisen paljon lisävastusta :D

Mä näin viimeks ku yks äijä teki sitä niin et sillä oli käsipuntti nilkkojen välissä, jos sen vielä sitois vetokumilla niin ei tarvi puristaa ja jännittää sisäreisiä, etureisiä ja takareisiä liikaa.. se jalkojen yhteen puristaminen liian kovalla voimalla pilaa mun mielestä tuntumaa.

e: viimeks kyllä pyörittelin jumppapalloa makuulla polvien/säärien välissä mut se on ihan eri liike ja ottaa enemmän lonkkiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nojuu, minäkin treenailin kerran vatsalihakset pahoissa DOMSeissa enkä tuntenut pistoa kyykyissä. Saattaa kyllä johtua ihan vaan paskasta tekniikastakin. Sen sijaan leuanvedot tuotti suurta tuskaa :| En oo ennen tullu ajatelleeks miten paljon kyseinen liike aktivoi vatsoja.

E: exrx.net on tosin sitä mieltä, että leukojen ei pitäis tehä mitään vatsalle :O

Ristikkäistaljojen väliin makaamaan, joku lyhyt hauistanko alakulmaan kiinni ja tohon jalkojen päälle ja siitä nosteleen jalkoja?

Itse olen tuota jalkojen nostoja tehnyt ihan leuanveto tangossa roikkuen, siitä jalat kohti kattoa ja rauhallisella laskulla niin varmasti tuntuu...

Tällä hetkellä 2 vatsa treeniä/viikko, toisena syvät taljassa ja toisena voimapyörä.. sarjat 3-5. Lisäksi kyykkyä ja mavea tulee 3krt viikko.

Itse olen tuota jalkojen nostoja tehnyt ihan leuanveto tangossa roikkuen, siitä jalat kohti kattoa ja rauhallisella laskulla niin varmasti tuntuu...

Mulla on niin paska tekniikka tuossa liikkeessä joten tulee tehtyä jalkojen nostot makuulteen. Kaks ensimmäistä sarjaa menee helposti (10 toistoa per sarja) mutta kolmannessa sarjassa 7'mäs toisto jo pistää vatsat kipeiksi.

Tässä monia hyviä vatsaliikkeitä. Tiedä sitten, miten noi kaikki jaksaa tehdä samassa treenissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu ja tolla oli jossain videos ihan hyviä vinkkejä ylipäätään vatsojen reenauksesta. Ja eipä noita kaikkia kerralla kannata tehdä, eiköhän sillä perusidealla joku 2-3 suoraa liikettä tarpeeks kovaa pari kertaa viikkoon niin pääse jo pitkälle.

Itse olen vuosia tehnyt erilaisissa kuntosalilaitteissa vatsalihaksia muutama kerta viikkoon plus ihan perus vatsarutistuksia ilman suurempaa tulosta.
Nyt olen jonkin aikaa tehnyt kolmesti viikossa mm. lankkupitoa,voimapyörää sekä leuanvetotangossa roikkuen jalan nostoja sekä muutamia kahvakuulan avulla tehtäviä liikkeitä ja kehitys on ollut melkoisen hyvää.

Suositut

Back
Ylös Bottom