Täydellinen peppu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja user...
  • Aloitettu Aloitettu

Liitteet

• shoppi.webp
    shoppi.webp
    6,9 KB · Katsottu: 33 641
:D toihan ois jo kohtuu hyvä...reisist viel läskii pois.
mut hei...eiks ilman photarii saa tollast?

Noh, kyllä mun reidetkin jotain treeniä tarttis :whip: tai ainakin pitäisi saada sisäreisistä ylimääräiset pois. Monesti mun tarttis käydä salilla viikossa? ja mitä liikkeitä teen? tai voinko korvaa osan treeneistä himassa esim. kyykkyjä painojen kaa jne.
Entäs diettaus ja aerobiset treenit?...oon ollu hoikemmas kunnossa aikoinaan, kunnes löysin sohvan ja kulinaristiset taipumukseni :D

Toi miken shoppaama kuva on kyl aika motivoiva...tollahan vois vaik rahastaa muitakin läskiperseitä :D
vois vaik printtaa ja laittaa jääkaapin oveen tj.

Oonko jotenkin puusilmä, kun en näe ekassa kuvassa mitään "vikaa"?
Hyvä, että joku toinen on samaa mieltä! Tuo aloituskuvan PEPPU on POP! :D
Ainahan sitä toivoo jotain parannusta omaan kroppaan, mutta mielestäni tuohon voi olla jo aika tyytyväinen.

wtf?!

Samaa mieltä! ei sinun persuksissasi mitään vikaa ole! aina löytää itsestään parantamista mutta sinuna olisin ylpeä tuollaisesta takaosastosta :hyvä: Oikeesti...Mulla vielä riittää työsarkaa siltä osin, ja olemmeham me kaikki erilaisia ja blaa blaa blaa :D

Sprintti- ja loikkatreenejä! :D Ainakin tuntuvat seuraavina päivinä takamuksessa sen verran että pitäisi jotain tapahtuakin.

Pientä kiristystä jenkkakahvoista ja reisistä.

Onneks tolleen paikallisesti sitä just pystyy kiristeleen...

No, katoin eka kyllä itekin et häh mikä noist nyt on se ennen- ja mikä jälkeen-kuva. Mut jos itseä haittaa, niin ei muuta kun kyykkäileen vaan. On sitä huonommistakin lähtökohdista joku aloittanut!

Riittääkö vaikka säädettävät käsipainot (15kg) askelkyykkyjä tehtäessä?
ja ei kai nyt tuloksia tule pelkästään tekemällä pari settiä askelkyykkyjä kerran viikossa?! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom