Tätä tavaraa / esinettä en uskonut ikinä tarvitsevani

Ikä
42
...mutta olin väärässä.

Tuleeko mieleen jotain mitä ette ikinä uskoneet tarvitsevanne, mutta kun sellaisen saitte, niin nyt ette osaa olla ilman?

Kertokaas vähän niistä ja perustelkaa myös.

Itse voisin aloittaa sillä, joka minut sai tämän ketjun aloittamaan. Se on sellainen keittiön (tai mihin vain hanaan) kiinnitettävä pää, jossa on nivel, eli sitä voi käännellä sinne tänne ja suuttimesta vetämällä siihen saa suihkun. Kerron tästä tarinan. Vanhassa kämpässä tällaista ei ollut ja eukko joskus vuosia sitten sellaisen toi mukanaan. Melkein suutuin sille, kun tollaseen paskaan rahojaan tuhlaa, ja tollasta ei meidän hanaan kiinni laiteta, kun näyttääkin ihan kamalalta. Jouduin kuitenkin yllättäen nöyrtymään ja veivasin sen hanaan kiinni. Siinä se oli monta vuotta ja sitä käyttelinkin melkein tiedostamatta koko tilannetta ja sen kätevyyttä. No, viime vuoden lopussa hankimme oman asunnon ja suihkupää jäi vanhaan kämppään. Varsin pian mulle kävi selväksi, että keittiön hana on ihan perseestä, kun se ei suihki kuin yhteen suuntaan. Aloin kaipaamaan tavaraa, jota en uskonut koskaan tarvitsevani. Tänään kikkailin Cittarissa ja siellä käytävällä oli joku heebo pitämässä pystyssä puljua, joka myi näitä. Ostin heti yhden ja väänsin hanaan paikalleen. Nyt on taas hyvä, kun ylttyy vesisuihkulla joka paikkaan. Suosittelen muillekin. Vaikka se on kyllä kieltämättä varsin ruma kapistus, niin on se kyllä käteväkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nenäkarvojenleikkuri mikä helvetti nyt onkaan viralliselta nimeltä.

En ole homo.
Olet muuten oikeassa. Mullakin on tollanen ja se on kyllä ihan ehdoton, jos ei halua nenäkarvojen näyttävän hitler-viiksiltä. Vanha kone laukesi jokin aika sitten ja hankin uuden, joka oli jo uutena paskana, enkä ikinä muistanut viedä sitä vaihtoon, niin alkoi kieltämättä ikävä tulla.

Ja vastailkaa nyt muutenkin kuin kahdella sanalla, jos asiassa jotain kerrottavaa on. Ei tehdä tästä mitään listausketjua, vaan kerrotaankin niistä jotain.

Kyllähän se on tietokone, sinnittelin aika pitkään ilman ja julistin että en tarvii moista. Kuinka ollankaan, ostin ekan laitteen puolenkymmentä vuotta sitten ja ihmettelin ftw...miksi vasta nyt :O

Kyllähän näitä on. Sain syntymäpäivälahjaksi pyjaman ja mietin, että paskaanko minä tällaista tarvitsen. Kuitenkin kun talvipakkaset iskivät ja makuuhuoneeseen on alkanut tulla jostain nurkasta pirullinen veto, niin alkoi tulla jotenkin jotain boksereita kummempaa vaatetusta ikävä. Tuntuu se vieläkin vähän oudolta nukkua Haisulin kuva rinnassa, mutta toisaalta kuvastaa hyvin vaimokkeen näkemystä minun aamuhengityksestäni, joten näillä mennään.

iPad. Paras hankinta. Koskaan.

Vähän offtopickkia, ja tää sopis kyllä varmasti muillekin foorumeille, mutta mitäs helvettiä sillä iPadilla oikein tekee? Ite oon miettiny tosissani että mihin käyttötarkotukseen se voisi mulla sopia. Läppäri löytyy, sekä iPhone, joten läppärin ja älypuhelimen välimallille en mitään käyttötarkotusta osaa keksiä.

Manbag... siis sellainen miesten käsilaukku. Ei nyt todellakaan sellainen siitä homoimmasta päästä vaan edes jollain tapaa miehekäs musta Converse -merkkinen. En uskonut ikinä sellaista hankkivani ja velipojalle vittuilin vuosia, kun hänelle sellainen oli ja minulla vielä ei. Mutta jumalauta kun on kätevä kuljettaa eväitä sun muuta mukanaan... eväitä nyt lähinnä siinä kuskaan, kun ei mulla niiden lisäksi ikinä ole mitään muuta mukana kuin kännykkä ja lompakko. Tai jos joskus ostaa jotain niin sen voi laittaa laukkuun eikä tarvi muovipussia kourassa kantaa. Eikä hikoa selkä, niinkuin tapahtuu repun kanssa. Siinä se nyt heiluu metrosti perseen päällä...

Manbag... siis sellainen miesten käsilaukku.

Mietin jo, ettei mulla mitään tähän ketjuun sopivaa tavaraa olekaan, mutta tuollainen on minullakin, ja on kätevä, juurikin niistä syistä mitä mainitsit.

Olet muuten oikeassa. Mullakin on tollanen ja se on kyllä ihan ehdoton, jos ei halua nenäkarvojen näyttävän hitler-viiksiltä. Vanha kone laukesi jokin aika sitten ja hankin uuden, joka oli jo uutena paskana, enkä ikinä muistanut viedä sitä vaihtoon, niin alkoi kieltämättä ikävä tulla.

Ja vastailkaa nyt muutenkin kuin kahdella sanalla, jos asiassa jotain kerrottavaa on. Ei tehdä tästä mitään listausketjua, vaan kerrotaankin niistä jotain.

Varttuneemmalla iällä tarvitsette sitä (jos oikeanlaista mallia) myös kulmakarvojen trimmaamiseen. Paljon kätevämpi kuin partakoneen long hair -trimmer.

Auto :D

Olen aina ollut sitä mieltä, että julkisilla selviää todella hyvin ja PK-seudulla homma toimii hyvin.

Sitten sain lapsen. Ja toisen lapsen. Ja voi jeesus sitä vääntöä niillä kaksosrattailla (vaikka olikin peräkkäin/päällekkäin istuttavat). Aina olin jonkun tiellä. Ja kun asuinkin silleen, että matkustin lentokenttäbussilla ja siinä vaunuja ja matkalaukkuja säilötään samassa kohtaa. Tai kun ei päässyt bussiin, kun vaunutila oli varattu ja seuraava bussi tulee puolen tunnin päästä. Niin ja auta armias, jos haluaa kulkea muualle kuin keskustaan. Vantaalta Espooseen meni kevyesti 1,5-2 tuntia odotuksineen. Vantaan Rekolasta Meilahteen 1,5 tuntiakaan ei ollut tarpeeksi.

Moneen otteeseen kiroilin ääneen ja vannoin, että hankin ajokortin ja auton. Joulun alla 2010 kypsyin ihan täysin ja menin autokouluun. Huhtikuussa sain kortin ja ostin heti auton. Nyt on elämä sata kertaa helpompaa. Pääsen mihin haluan, silloin kun haluan. Matka-ajat eivät ole kohtuuttomat. En ole kenenkään tiellä. Ja muutin pois PK-seudulta :)

Joskus ehkä voin palata julkisen liikenteen käyttäjäksi, mutta se edellyttää isompia lapsia ja toimivampaa julkista liikennettä ja tietty asumista PK-seudulla.

Navigaattori

Ilman sitä en lähde vieraalle paikkakunnalle ajamaan (nimim. 10km turhaan pyörinyt, kun väärästä kiertoliittymästä (vaimikäsevirallisestion) ajanut

Navigaattori

Ilman sitä en lähde vieraalle paikkakunnalle ajamaan (nimim. 10km turhaan pyörinyt, kun väärästä kiertoliittymästä (vaimikäsevirallisestion) ajanut

:offtopic:

Vähällä olet vielä päässyt. Otin Tsekeissä v.2005 erittäin nätin liftaritytön kyytiin ja ajoin hurmioissani 400km harhaan. :jahas:

Sähkötupakka ja "älypuhelin" tulee nyt ensimmäisenä mieleen

Sama. Ajattelin ensilukemalla näistä sähkötupakeista, että turha vempele. Seuraavaksi hiukan selanneena ajattelin, että eipä taida tulla tupakointia halvemmaksi.
Nyt kuitenkin on päässyt tupakista eroon ja huomannut 4kk:n aikana, että rahaa on kuitenkin mennyt vähemmän tähän kuin tupakkiin. Röökiin meni 140 ernoa kuussa ja tähän nyt esim. viime kuussa taisi mennä 40€. Tietysti kalustorunkkaajana on tullut noita laitteita ostettua mutta silti ovat niin harvinaisia ostoja että kepittää tupakin 5-0.

Sitten on tuo pauligin cupsolo laite. Höh. Hauska on ja ajattelin että eipä varmaan tuu käytettyä ja päätyy heti joulun jälkeen (tuli siis lahjaksi) kaapin perukoille. No nyt kuitenkin kun tuli teetäkin tuohon masiinaan saataville, niin hoppistaheijaa kun laite on päivittäisessä käytössä. "Kiireiselle" sinkulle ihan must laite :D Ei tartte keitellä ja vatvoa keittimien ja vesien kanssa. Nappia painamalla kuppikuumaa naamariin :D

nyt alkoi kiinnosta, onko tarinalle jatkoa ;)

Tähän ei itseasiassa liittynyt loppujenlopuksi enempää romantiikkaa kuin se, että ajoin ratkaisevasta liittymästä väärään suuntaan kun rupattelin neitokaisen kanssa mukavia ja katselimme toisiamme. Olin tuolloin Saksassa töissä ja olin heittänyt viikonloppureissun Tsekkeihin. Neitokaisen oli tarkoitus jäädä matkalla pois ja sanoin tietäväisenä, että kaupunkisi jää tämän tien varteen. Niinhän se jäikin... Tie oli sama, mutta täysin päinvastaisessa suunnassa.

Hyvin alkanut romanttinen matkamme sai kolauksen kun neitokainen tajusi lähteneensä Suomalaisen miehenalun kyytiin ja löysi itsensä Puolan rajalta. Tyttö ei enää lähtenyt jatkamaan matkaa kanssani ja numeroitakaan ei vaihdettu. Sillä meni jostain syystä fiilikset. :D

Tähän ei itseasiassa liittynyt loppujenlopuksi enempää romantiikkaa kuin se, että ajoin ratkaisevasta liittymästä väärään suuntaan kun rupattelin neitokaisen kanssa mukavia ja katselimme toisiamme. Olin tuolloin Saksassa töissä ja olin heittänyt viikonloppureissun Tsekkeihin. Neitokaisen oli tarkoitus jäädä matkalla pois ja sanoin tietäväisenä, että kaupunkisi jää tämän tien varteen. Niinhän se jäikin... Tie oli sama, mutta täysin päinvastaisessa suunnassa.

Hyvin alkanut romanttinen matkamme sai kolauksen kun neitokainen tajusi lähteneensä Suomalaisen miehenalun kyytiin ja löysi itsensä Puolan rajalta. Tyttö ei enää lähtenyt jatkamaan matkaa kanssani ja numeroitakaan ei vaihdettu. Sillä meni jostain syystä fiilikset. :D

wtf 400 km, eikös Tsekeissä ole etäisyystauluja http://www.liikennetuotteet.fi/images/stories/liikennemerkit/opastusmerkit.jpg

Johan 100 km;n jälkeen luulisi "hälytyskellojen" soivan päässä vaikka miten nätti mimmi olisi kyydissä. (siis kun tien varrella ei ole tuttuja nimiä tai mainita kohdepaikasta mitään)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom