Tästä liikkeestä haluaisin lisätietoa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä nyt ainakin osviittaa. Näissä tehdään pitkiä sarjoja lyhyillä palautuksilla, ja alla on tietty melkoiset määrät toistoja jo - mutta kyllä hyvältä näyttää.

http://koti.mbnet.fi/mtmm/mike.MOV
http://koti.mbnet.fi/mtmm/aki.MOV

Kysessä on siis Miken viparipeijaiset -threadista napatut videopätkät.

(Helvetillisen etsinnän jälkeen)

Jotenkin en vaan tykkää tuosta exrx -esimerkin alaselän asennosta.......

itsellä tollanen liike mielessä kuin alataljan oikea oppinen suoritus. itsellä se on nyt hallussa mutta uskon että moni on sen kanssa aivan saatanan hukassa. itsekin tein liikettä todella kauan väärin ja liian suurilla painoilla kiitos kalimeron opastuksen se sujuu kuin tanssi...

-Viparit olisi tosiaan kiva saada
-Alataljakin olisi hyvä
-Miten olisi vielä vaikka ranskalainen punnerrus tai kapea penkki

Kyllä kai näitä lisää tässä koko ajan tulee kunhan poijaat tosiaan ehtivät kuvailemaan. Loistavia ohjeita sekä kaikinpuolin mukavaa luettavaa!

joo kapeasta penkistä kuvia, gracias.ja ehkä kulmasoutu käsipainoilla,niin voi tarkastaa onko oma tekniikkaa edes lähellä :D

Hyvää huomenta-liikkeestä jos saisi kunnon kuvat niin :thumbs: .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
viparit sivulle, kiitos. tuntuu että on niin monta tyyliä kuin on tekijääkin että...

Habankorppu sanoi:
Etukyykky (painonnosto-ottella!!) ja rinnalleveto olis aika kovat kyl. Kiinnostaisi kovasti alkaa tekeen rinnallevetoa mutta tekniikasta ei ole hirveesti käsitystä. Lisäksi olisi hienoa oppia "oikea" ote etukyykyssä kun se perinteinen bodarigrippi on niin perseestä.

Aloita venyttelemällä forkkuja rankasti, jos eivät ole sikavenyvät. Muuten jää vähänkin pidemmät sarjat, ja kovemmat painot "painonnostoetukyykkyilystä" tekemättä (mulla ei ensinkään tarpeeksi venyvyyttä forkuissa..)

Mulla ainakin on etukyykyssä se ongelma että lähtee kaatumaan eteen. Tangon kyllä saa hyvin paikoilleen mutta syvään on vaikea mennä.

Zard sanoi:
MAVE vois olla aika :rock:

Jep maveopastusta kaipaisin minäkin. Oon niin käsi että meinaan kolautella tankoa kokoajan sääriin tai polviin, sitten on epäkkäät tulessa seuraavana päivänä kun yrittää siirtää tankoa yläselällä/olkapäillä eteenpäin :nolo:

Tarvis varmaan hommata painavampi perse tai jtn..

(Bodybuilding.comissahan tuosta on kohtalaisen hyvin ohjetta Barbell Deadlift -hakusanalla löytää)

Ribee sanoi:
Mulla ainakin on etukyykyssä se ongelma että lähtee kaatumaan eteen. Tangon kyllä saa hyvin paikoilleen mutta syvään on vaikea mennä.

Jos se on tasapaino-ongelma, laita pieni koroke kantapäiden alle.

Mutta jos se ei ole sitä, niin siinä tapauksessa keskipaikkasi pettää eli lisää voimaa vatsanseutuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom