Tärkeää, olen aloittelija =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qitat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

qitat

Banned
elikkä siis haluaisin kasvattaa peppua ja jalkoja silleen huomattavasti. peppu ois tosi tärkee, se on nimittäin aina ollut sellainen lättänä. eilen olin ekaa kertaa salilla ja se on iha älyttömän piristävää ja mukavaa.tarvittas vaan tosi hyvä ohjelma jaloille.. ja miksei muuallekin kroppaan:rolleyes:

oisin tosi kiitollinen..:worship:

mutta siis haluaisin sen mukaan sen treeniohjelman, kun haluan treenata vain persettä ja jalkoja ja ehk hiukan mahaa ja käsiä, mutta yhtään suuremmaksi en halua esim. rintakehää,tai olkapäitä. jalat ja perse on tärkein :)

Kiitos vielä niille jotka vaivautuu!:thumbs:

Kolmesti viikon aikana tämä läpi salilla:

-penkki 2x10
-kyykky 2x10
-alatalja 2x10
-ylätalja 2x10
-viparit 2x10
-pohkeet 2x10
-ojentaja punnerrus taljassa 2x10
-hausikääntö 2x10
-voimapyörä x10

Kiitos, mutta..

vau kiitos paljon :))) mutta mulla ei ole harmainta aavistusta, miltä nuo laitteet näyttävät :D ja mikä on ylä- ja alatalja? sekä viparit? ja hausikääntö? kiitso vielä..:hyvä:

Sun ehkä kannattas oikeesti selata tätä foorumia läpi. Täältä löytyy varmasti lähes kaikkiin kysymyksiisi jo vastaukset. Käytä hakua ja googlea.

Kannattaa myös googlailla noiden liikkeiden nimiä. Löytyy helposti hyviä videoita joista näkee miten ne tulisi tehdä. Ja salilta varmasti löytyy joku joka voi neuvoa ja auttaa :)

Kun kehitystä tulee, unohda egopainot ja tee liikkeet huolella. Enempi hyötyä ja pienempi riski rikkoa ittesä.

nim. been there, done that

Ja Janpan ohjelmassa turhia liikkeitä minusta. Ennemmin tyyliin:

Maastaveto/takakyykky 3x
Hack-kyykky/sjmv (SuorinJaloinMaastaVeto)2x
Penkki/pystypunnerrus 2x
Leuanveto/kulmasoutu 2x
Voimapyörä/vinot vatsat 2x

Tuossa siis tuollainen jalkapainotteinen ohjelma. Käsille voi hifistellä vielä eristäviä, muttei kannata paljoa.