Tärkeää, olen aloittelija =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qitat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

qitat

Banned
elikkä siis haluaisin kasvattaa peppua ja jalkoja silleen huomattavasti. peppu ois tosi tärkee, se on nimittäin aina ollut sellainen lättänä. eilen olin ekaa kertaa salilla ja se on iha älyttömän piristävää ja mukavaa.tarvittas vaan tosi hyvä ohjelma jaloille.. ja miksei muuallekin kroppaan:rolleyes:

oisin tosi kiitollinen..:worship:

mutta siis haluaisin sen mukaan sen treeniohjelman, kun haluan treenata vain persettä ja jalkoja ja ehk hiukan mahaa ja käsiä, mutta yhtään suuremmaksi en halua esim. rintakehää,tai olkapäitä. jalat ja perse on tärkein :)

Kiitos vielä niille jotka vaivautuu!:thumbs:

Kolmesti viikon aikana tämä läpi salilla:

-penkki 2x10
-kyykky 2x10
-alatalja 2x10
-ylätalja 2x10
-viparit 2x10
-pohkeet 2x10
-ojentaja punnerrus taljassa 2x10
-hausikääntö 2x10
-voimapyörä x10

Kiitos, mutta..

vau kiitos paljon :))) mutta mulla ei ole harmainta aavistusta, miltä nuo laitteet näyttävät :D ja mikä on ylä- ja alatalja? sekä viparit? ja hausikääntö? kiitso vielä..:hyvä:

Sun ehkä kannattas oikeesti selata tätä foorumia läpi. Täältä löytyy varmasti lähes kaikkiin kysymyksiisi jo vastaukset. Käytä hakua ja googlea.

Kannattaa myös googlailla noiden liikkeiden nimiä. Löytyy helposti hyviä videoita joista näkee miten ne tulisi tehdä. Ja salilta varmasti löytyy joku joka voi neuvoa ja auttaa :)

Kun kehitystä tulee, unohda egopainot ja tee liikkeet huolella. Enempi hyötyä ja pienempi riski rikkoa ittesä.

nim. been there, done that

Ja Janpan ohjelmassa turhia liikkeitä minusta. Ennemmin tyyliin:

Maastaveto/takakyykky 3x
Hack-kyykky/sjmv (SuorinJaloinMaastaVeto)2x
Penkki/pystypunnerrus 2x
Leuanveto/kulmasoutu 2x
Voimapyörä/vinot vatsat 2x

Tuossa siis tuollainen jalkapainotteinen ohjelma. Käsille voi hifistellä vielä eristäviä, muttei kannata paljoa.

elikkä siis haluaisin kasvattaa peppua ja jalkoja silleen huomattavasti. peppu ois tosi tärkee, se on nimittäin aina ollut sellainen lättänä. eilen olin ekaa kertaa salilla ja se on iha älyttömän piristävää ja mukavaa.tarvittas vaan tosi hyvä ohjelma jaloille.. ja miksei muuallekin kroppaan:rolleyes:

mutta siis haluaisin sen mukaan sen treeniohjelman, kun haluan treenata vain persettä ja jalkoja ja ehk hiukan mahaa ja käsiä, mutta yhtään suuremmaksi en halua esim. rintakehää,tai olkapäitä. jalat ja perse on tärkein :)

Minkä takia Janpa ja Vurki syöttävät kysyjälle selkää, olkapäitä ja rintaa treenattavaksi, kun hän erittäin selkeästi sanoi ettei niitä halua treenata? Kaikki eivät halua massiivista tai täällä vallitsevaa unelmakehoa vaan jos on omat suunnitelmat, niin niitä pitäisi kunnioittaa siinä missä muitakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkä takia Janpa ja Vurki syöttävät kysyjälle selkää, olkapäitä ja rintaa treenattavaksi, kun hän erittäin selkeästi sanoi ettei niitä halua treenata? Kaikki eivät halua massiivista tai täällä vallitsevaa unelmakehoa vaan jos on omat suunnitelmat, niin niitä pitäisi kunnioittaa siinä missä muitakin.

No eikö se nyt oo parempi että kokeneet ihmiset antaa tasapainosen hyvän ohjelman alottelijalle?

ei sen tietenkään pakko oo reenata selkää/rintaa/olkapäitä :o

kauhee mussutus ku jätkät omaa hyvyyttään antaa jonku ohjelman ja auttaa.. jessus..

Persejalkareeni: yhenjalan kyykky 1-2x15-20, takakyykky 1x20 ja maastavetoa polvista 3-5x10-15. 2kertaa viikossa. Yksikin kerta viikkossa saattaa riittää ;)

Vatsoja voi runnoa huoletta muina paitsi jalkapäivää edeltävänä päivänä.

Edit: yhenjalan kyykky: tanko niskassa ja toinen jalka takana korokkeella. Etujalka käy 90asteen kulmassa. Maastaveto polvista: ks. ohjeet takareisien taikatemppu tms. topikista.

No eikö se nyt oo parempi että kokeneet ihmiset antaa tasapainosen hyvän ohjelman alottelijalle?

ei sen tietenkään pakko oo reenata selkää/rintaa/olkapäitä :o

kauhee mussutus ku jätkät omaa hyvyyttään antaa jonku ohjelman ja auttaa.. jessus..

Vietät mukavaa vapaapäivää, käyt elokuvissa ja huvittelet miten tykkäät. Päätätpä jopa käydä McDonaldsissa ostamassa Big Mac-aterian, kun on hyvät fiilikset ja tekee myös mäkkisafkaa. Tilaat aterian ja myyjä antaa sinulle ruisleipää, jonka päällä on nokare rasvaa ja salaatinlehtiä. Myyjä perustelee sillä, että se on sinulle enemmän hyväksi. Onko se myös oikein?

Jos kerran tällä kysyjällä on tietty keho minkä hän haluaa saavuttaa, miksi hänelle pitää tuputtaa jotain muuta. Minä haluan kasvaa isoksi tasaisesti koko kehosta ja siksi luen ohjeita sen mukaan. Mutta jos kerran sanotaan ettei haluta kasvaa rintakehältä ja olkapäistä, niin miksi vastaukset sisältävät täysin päivänvastaista mitä kysyjä on halunnut?

Täällä on kyllä ihan mahdoton kysellä enää aloittelijan mitään. Vanhat eivät jaksa vastailla ja 17v jullit alkavat heti kinastella Lopullisesta Totuudesta miten pitää oikeasti treenata.

Tosin ei täällä tarttisi kenenkään mitään kysyäkään, infoa on jo valmiina niin perkeleesti.

Voi jeesus, nämä väännöt on käyty täällä miljoonia kertoja jo. Miten ois jos nyt jätettäis välistä? Ihan hyvää hyvyyttäni heitin ton ohjelman tohon vaan.

Ja kukaan ei pääse massahirmuks parin vuoden aikana, vaikka sitä haluaiskin. Eli et tule saamaan järkyttävän suuria rintalihaksia ja leveää selkää vahingossa.

Täällä on kyllä ihan mahdoton kysellä enää aloittelijan mitään. Vanhat eivät jaksa vastailla ja 17v jullit alkavat heti kinastella Lopullisesta Totuudesta miten pitää oikeasti treenata.

Tosin ei täällä tarttisi kenenkään mitään kysyäkään, infoa on jo valmiina niin perkeleesti.

Tarkoituksella vastaan provosoivalla sävyllä, että tänne tulisi muitakin vastauksia, kuin omani, aloittaja "uskaltaisi" antaa oman tahtonsa kuulua, kun muut tukevat hänen mielipiteitään. En kyllä ymmärrä missä on se 17v julli :david:

Kiitos vinkeistä ja kiitos Saatioho huomautuksesta, tosiaan etsin vaan jalkapersetreeniohjelmia.. mutta siis kiitos silti vinkeistä :)

Itse kyllä kannattaisin myös yläkropan reenausta, ainakin suht säänöllisesti ja vaikka tosi keveillä painoilla....Lihastasapaino on tärkeää ja siten voi välttyä loukkaantumisilta, kun keho on joka puolelta vahva!

Vietät mukavaa vapaapäivää, käyt elokuvissa ja huvittelet miten tykkäät. Päätätpä jopa käydä McDonaldsissa ostamassa Big Mac-aterian, kun on hyvät fiilikset ja tekee myös mäkkisafkaa. Tilaat aterian ja myyjä antaa sinulle ruisleipää, jonka päällä on nokare rasvaa ja salaatinlehtiä. Myyjä perustelee sillä, että se on sinulle enemmän hyväksi. Onko se myös oikein?

Jos kerran tällä kysyjällä on tietty keho minkä hän haluaa saavuttaa, miksi hänelle pitää tuputtaa jotain muuta. Minä haluan kasvaa isoksi tasaisesti koko kehosta ja siksi luen ohjeita sen mukaan. Mutta jos kerran sanotaan ettei haluta kasvaa rintakehältä ja olkapäistä, niin miksi vastaukset sisältävät täysin päivänvastaista mitä kysyjä on halunnut?

Erotuksena, että kysyjä ei maksa ohjelmasta penniäkään, mutta mua vituttais jo periaatteen vuoksi saada mäkkäristä jotain muuta, kuin mistä olen maksanut.

Suositut

Back
Ylös Bottom