- Ikä
- 33
mitä helkuttia tää tärinä on aina treenin jälkeen n ymmärrä mistä se johtuu kädet tärisee iha helvetisti eikä oo muutekaa hyvä olo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyrkkeilijä sanoi:no miten niitä ylös sitte huippastaan mä syön 7 kertaa päiväs joka aterial 30g protskuu ja mässyä myös siinähä se verensokeri nousee eikö?
Hallo16 sanoi:Mites on mahdollista kun mulla yhdessä vaiheessa (ei onneks enää ) joka treeneissä tärisi kroppa (treenin alusta loppuun ja sen jälkeenkin ). Olin aina syönyt hyvin, eli n. pari tuntia ennen hitaita ja nopeita hiilareita ja proteiinia. Tämän lisäksi söin usein vielä nopeita hiilareita (vaaleaa leipää) ennen treenejä aikoja vaihdellen (yritin kokoeilla systemaattisesti eri ajoilla, saadakseni tärinän pois). Kokeilin myös syödä 2.5 ja 3 tuntia ennen treenejä, mutta mikään ei auttanut!:itku:
Kädet tärisivät jo esim. penkin ja kyykyn lämmittelysarjoissa. Olisiko mähdollista, että verensokerini olisi ollut alhaalla silloin kun tärinää ilmeni ensimmäisellä kerralla ja jostain kumman psyykkisistä/henkisistä/? syistä tärinä toistui kaikissa seuraavissa treeneissä? "Jäi päälle"?
Tärinä lähti ajan kuluessa huomaamatta mutta jäi häiritsemään mielessä...
En vaan tajuu!:D
Su-Su sanoi:Tiiätkö, just tost samast meinasin kysyy täält! Ihan täysin sama juttu mulla, ja mä oon kans alkanu jo epäilee tot psyykkist puolta.
Ihan käsittämätönt ku se tärinä tulee jo bodypumppi tunnillaki, jossa kuitenki vedetää niin kevyil painoil, et ei pitäis alkaa ekois sarjois tärisee..
Voi johtua myöskin nestehukasta...kannattaa juoda sarjojen välissä aina pieni huikka vettä.:kippis1:nyrkkeilijä sanoi:mitä helkuttia tää tärinä on aina treenin jälkeen n ymmärrä mistä se johtuu kädet tärisee iha helvetisti eikä oo muutekaa hyvä olo.
nyrkkeilijä sanoi:kyllä mä ainakin palkkarin oon ottanu treenin jälkee aina jotain energiajuomaa messissä