''tärinää'' treenin jälkeen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
mitä helkuttia tää tärinä on aina treenin jälkeen n ymmärrä mistä se johtuu kädet tärisee iha helvetisti eikä oo muutekaa hyvä olo.

Treeni menny hyvin perille? Voisi olettaa, mutta onko se sellasta tärinää?

Muista kunnon palkkari + kunnon ateria salilla käynnin jälkeen. Sillä pitäis pysyä pahimmat tärinät poissa.

no miten niitä ylös sitte huippastaan mä syön 7 kertaa päiväs joka aterial 30g protskuu ja mässyä myös siinähä se verensokeri nousee eikö?

nyrkkeilijä sanoi:
no miten niitä ylös sitte huippastaan mä syön 7 kertaa päiväs joka aterial 30g protskuu ja mässyä myös siinähä se verensokeri nousee eikö?

Taitaa karkkia syömällä nousta verensokeri äkkiä huippuunsa ja kun se sieltä myös tulee alas vaudilla, niin treenin jälkeiset tärinät ei ole ihme. Syö 30-60min ennen treeniä ruisleipää, niin jaksaa treenit paremmin ja on paljon parempi olo treenien jälkeen :)

Eiköhän rankkojen treenien jälkeen aina vähän paikat tärise. Itelle on ainakin sopan syöminen täysin mahdotonta hetken aikaa, jos forkut on ollu kovilla treeneissä.

Mites on mahdollista kun mulla yhdessä vaiheessa (ei onneks enää:rock: ) joka treeneissä tärisi kroppa:david: (treenin alusta loppuun ja sen jälkeenkin:eek: ). Olin aina syönyt hyvin, eli n. pari tuntia ennen hitaita ja nopeita hiilareita ja proteiinia. Tämän lisäksi söin usein vielä nopeita hiilareita (vaaleaa leipää) ennen treenejä aikoja vaihdellen (yritin kokoeilla systemaattisesti eri ajoilla, saadakseni tärinän pois). Kokeilin myös syödä 2.5 ja 3 tuntia ennen treenejä, mutta mikään ei auttanut!:itku:

Kädet tärisivät jo esim. penkin ja kyykyn lämmittelysarjoissa. Olisiko mähdollista, että verensokerini olisi ollut alhaalla silloin kun tärinää ilmeni ensimmäisellä kerralla ja jostain kumman psyykkisistä/henkisistä/? syistä tärinä toistui kaikissa seuraavissa treeneissä? :david: "Jäi päälle"? :david:
Tärinä lähti ajan kuluessa huomaamatta mutta jäi häiritsemään mielessä...
En vaan tajuu!:D

MULLA ainakin salin jälkeen tärisee kädet, vaikka olis vetäny palkkarin, niin vasta toinen ateria palkkarin jälkeen lopettaa tärinän :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veikkaisin et verensokerit alhaalla.Oletko muistanut haukata jotain ennen salia?Juoda riittävästi?Palautusjuoma otettu treenin päälle?

mul on sillee et esim käsitreenin jälkee ku menee vaikka juomaan ni pelkän lasin nostaminen on outoo ja kädet tärisee (lähiaikoina ei oo kyl enää ollu, treenit heikot:hyper: ?)

Hallo16 sanoi:
Mites on mahdollista kun mulla yhdessä vaiheessa (ei onneks enää:rock: ) joka treeneissä tärisi kroppa:david: (treenin alusta loppuun ja sen jälkeenkin:eek: ). Olin aina syönyt hyvin, eli n. pari tuntia ennen hitaita ja nopeita hiilareita ja proteiinia. Tämän lisäksi söin usein vielä nopeita hiilareita (vaaleaa leipää) ennen treenejä aikoja vaihdellen (yritin kokoeilla systemaattisesti eri ajoilla, saadakseni tärinän pois). Kokeilin myös syödä 2.5 ja 3 tuntia ennen treenejä, mutta mikään ei auttanut!:itku:

Kädet tärisivät jo esim. penkin ja kyykyn lämmittelysarjoissa. Olisiko mähdollista, että verensokerini olisi ollut alhaalla silloin kun tärinää ilmeni ensimmäisellä kerralla ja jostain kumman psyykkisistä/henkisistä/? syistä tärinä toistui kaikissa seuraavissa treeneissä? :david: "Jäi päälle"? :david:
Tärinä lähti ajan kuluessa huomaamatta mutta jäi häiritsemään mielessä...
En vaan tajuu!:D

Tiiätkö, just tost samast meinasin kysyy täält! Ihan täysin sama juttu mulla, ja mä oon kans alkanu jo epäilee tot psyykkist puolta.
Ihan käsittämätönt ku se tärinä tulee jo bodypumppi tunnillaki, jossa kuitenki vedetää niin kevyil painoil, et ei pitäis alkaa ekois sarjois tärisee..
Kertokaa ihmees jos jollain on jotain ideaa mistä toi voi johtuu..

Jos on huono olo ja kädet sheikkaa niin varmasti johtuu siitä kun verensokerit on valahtanut alas.

Mutta taas sitten esim. käsipäivänä jos kädet tärisee niin se on ihan hyvä laatuista. Johtunee siitä että kädet on just vedetty niitten suorituskyvyn rajoille.
Ei siis ole mikään fakta tieto, mutta pääsäni niin järkeilin. :) Mulla ainakin joksus raskaan käsi väännön jälkeen heiluu kädet niin, että kun yrittää teelusikalla kreaa pullon laittaa niin ei meinaa suuaukkoon osua.

Su-Su sanoi:
Tiiätkö, just tost samast meinasin kysyy täält! Ihan täysin sama juttu mulla, ja mä oon kans alkanu jo epäilee tot psyykkist puolta.
Ihan käsittämätönt ku se tärinä tulee jo bodypumppi tunnillaki, jossa kuitenki vedetää niin kevyil painoil, et ei pitäis alkaa ekois sarjois tärisee..

Johtuu ihan lämmitelyn puutteesta. Sulla on lihakset kylmät ja niissä ei kierrä tarpeeksi veri, niin ne rupee tärisee. Sopiva pieni hiki pintaan niin ei pitäs enää treenin alussa pienillä painiolla täristä.

nyrkkeilijä sanoi:
mitä helkuttia tää tärinä on aina treenin jälkeen n ymmärrä mistä se johtuu kädet tärisee iha helvetisti eikä oo muutekaa hyvä olo.
Voi johtua myöskin nestehukasta...kannattaa juoda sarjojen välissä aina pieni huikka vettä.:kippis1:

Pieni tärinä treenien jälkeen on hyvästä. Jos oikein hyvät treenit on ollut, niin istuu vaan pukkarissa palkkaria nauttien ihan kuolleena ja kaikki paikat tärisee. Sellanen mukavan euforinen olo...

nyrkkeilijä sanoi:
kyllä mä ainakin palkkarin oon ottanu treenin jälkee aina jotain energiajuomaa messissä

Noissa energiajuomissa on kofeiinia ja tauriinia. Nuo ainesosat voivat myös aiheuttaa "tärinää". Itse en koskaan noita juonut, mutta överit olen joskus ottanut kofeiinista eikä se mitään kivaa ole. Paljonko tuollasessa pullossa/tölkissä on kofua?

Suositut

Back
Ylös Bottom