''tärinää'' treenin jälkeen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jakob sanoi:
Noissa energiajuomissa on kofeiinia ja tauriinia. Nuo ainesosat voivat myös aiheuttaa "tärinää". Itse en koskaan noita juonut, mutta överit olen joskus ottanut kofeiinista eikä se mitään kivaa ole. Paljonko tuollasessa pullossa/tölkissä on kofua?
vastaus=PALJON niissä on paljon kofeiniia samoin kun kahvissa mutta mikä ois hytvä palkkari siis tuhti

Jakob sanoi:
Noissa energiajuomissa on kofeiinia ja tauriinia. Nuo ainesosat voivat myös aiheuttaa "tärinää". Itse en koskaan noita juonut, mutta överit olen joskus ottanut kofeiinista eikä se mitään kivaa ole. Paljonko tuollasessa pullossa/tölkissä on kofua?

Ei niissä paljoa ole, olikohan 32 mg/100ml eli batterytölkissä nihkeästi 100 mg.

voiskohan tuo tärinä johtua adrenaliinista? monesti kun salille menee on vähän uninen ja väsynyt olo, mutta kun vaikka ekan kovan penkkisarjan tekee alkaa kädet täristä ja virkoaa.

Mulla ainakaan lämmittelystä ei ollu kiinni, kun jo minilämppäripainoissakin tärisi kädet, ja kuten sanoin jo viestissä #10, treenien alusta loppuun. Ja lämmittelin aina pitkään ja huolellisesti (muistakin syistä, esim. olkapää nikotteli)... Syömiset oli aina kunnossa. Jotenkin uskon, et kyse oli psyykkisistä/henkisistä jutuista.:jahas:
Paha sanoo...:)

Tota tärinää tulee ainakin aloittelijoille ihan senkin takii, että hermot(?) ei oo tottunu liikkeisiin vielä. Esim. Usein näkee nuorii kloppeja, joilla tanko vapattaa penkissä, johtuen ihan siitä että uusi liike johon ei oo tottunu. Mullakin oli näin alussa, mutta nykyään ei enää täristä.

Korjatkaa joku jos puhun ihan paskaa.

Mulla kans pientä vapinaa treenin jälkeen. Mutta menee ohi kun nauttii jotain
hiilaripitoista treenin jälkeen. Voi olla että verensokeri heittelee.

Kokemattomuus. Kyllä muistan itsekin kun aloittelin niin tärinää tuli. Sitten kun vielä vedetään täysillä ja nuoruuden innolla, niin ei ihmekään, että tärisee..

Pieni jälkitärinä on ihan normaalia, ei johdu ainakaan minulla verensokerien alhaisuudesta. Tietää tehneensä töitä ja jättäneensä venyttelyt väliin kun paikat jää tärisemään.

Nimim. Verensokereitaan seuraileva

mulla on kans ilmennyt samaa tärinää salin jälkeen. oon pitäny sitä hyvänä merkkinä, että treeni on menny kohalleen jos kädet tärisee. :rolleyes:

mulla kans joskus on tärissy paikat mutta kunnon ravinnolla saanu kuriin ja kovan treenin jälkeen taitaa olla normaaliakin se että tärisee..Ja kun tuolla alussa joku kehuskeli pitävänsä verensokerit ylhäällä karkin avulla nii siihen voisin todeta että eipä poika taija paljoa tietää jopa koulussa opetetaan että ei oo hyvä pitää verensokeria ylhäällä karkilla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom