ja kuviakin, jos löytyy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muidenkin mielestä?Keila sanoi:Tässä videossa ihan hyvä tekniikka...
Itse teen samasta syystä jalat aika kapealla. Kun takareisissä tuntuu pienemmälläkin kulmalla niin uskaltaa tehdä isommilla painoilla. Tietty jollain pikkupainoilla voi pumppailla jalat leveällä ihan alas asti.Mniska sanoi:hiukan leveämmällä kun on jalat niin saa laskettua painon helpommin alas ja alemmas, mulla yläkroppa menee noin vaakatasoon ja välilä alemmaskin.
Harim sanoi:Itse teen samasta syystä jalat aika kapealla. Kun takareisissä tuntuu pienemmälläkin kulmalla niin uskaltaa tehdä isommilla painoilla. Tietty jollain pikkupainoilla voi pumppailla jalat leveällä ihan alas asti.
Gillyanne sanoi:Muuten, jos teette tuota ylipitkää liikerataa/vaakatasoon asti, tsekkauttakaapa selkänne asento - itselläni nimittäin ainakin lähtee alaselkä pyöristymään, kun vaakatasoon asti mennään. Liikkuvuusongelma lienee tämä?
ihanahelena sanoi:Kymysys kuuluu: Miten saan jullen ottamaan enemmän selälle? siis miten teen asennon asetukset.
Kride sanoi:Tee normaalia maastavetoa. Tuota SJMV:tä ei kannata tehdä alaselkäliikkeenä, koska sillon todennäköisesti tekniikka hajoaa kasaan ja saattaapi tulla selkään suurempaa ongelmaa.
Oli, mutta ei suuresti muuta tuon vastauksen paikkansa pitävyyttä.kaenkky sanoi:Eikös tossa ollut kysymys jullesta eikä SJMV:sta.
jeps jullesta oli kysymys. Teen koroke vetoo perinteisellä 10 cm koroke... sit normi mave on sumo. teen 3*20*10kg selänojennuksia/vk(siis yhdessä treenissä viikossa). Huomasimme miehen kanssa, että en ollut pitänyt vyötä tarpeeks tiukassa jospa se oli sitten syynä siihen, että selkä "petti". Edelleen vähän kyselen, miten saisin jullen ottamaan enemmän alaselälle ...ja tuskin sen tarviikaan kauhean "tuntuva" liike olla, kun ei mulla yleensäkkään voimailuliikkeet varsinaisesti tunnu missään..erityisesti...tietänette mitä meinaanB.O.S.S. sanoi:Oli, mutta ei suuresti muuta tuon vastauksen paikkansa pitävyyttä.
Alkuperäiselle kysyjälle; kannattaa vahvistaa kaikkia keskivartalon lihaksia jos tuntuu, että kyykyssä selkä "pettää". Vahva keskivartalo tukee sitä liikettä kokonaisuudessaan -saatoit toki tietää jo, mutta varmuuden vuoksi. Alaselälle teen ite lisäksi mm. perinteisiä selänojennuksia hieman pitempinä (+15) sarjoina, ja joskus pienillä lisäpainoilla.