Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Word. Sama on, kun itse tulee naama norsunvitulla kotiin ja koira tulee iloisesti häntää heiluttaen tervehtimään. Ei siinä jaksa oikeasti enää olla kiukkuinenNähdä oma koira onnellisena juoksemassa pitkin peltoa, vaikka itseä väsyttäs kuinka paljon tahansa. Siitä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle![]()

Sain tänään palkankorotuksen! Pomo sano, että vastuu ja työt lisääntyny, eikä muutenka halua et lähen ettiin töitä "vihollisleiristä" :D Mä ku luulin et sillä olis ollu jotai valittamista tms ku pyys puheillee, mut ei; päinvastoin! :D No ei minuu haittaa kyl :dance:
Sain tänään palkankorotuksen! Pomo sano, että vastuu ja työt lisääntyny, eikä muutenka halua et lähen ettiin töitä "vihollisleiristä" :D Mä ku luulin et sillä olis ollu jotai valittamista tms ku pyys puheillee, mut ei; päinvastoin! :D No ei minuu haittaa kyl :dance:
Tarkottaako tämä vastuun ja työn lisääntyminen vähempi aikaa pakkiksella työaikana? :D
Missä alalla oot töissä (jos se nyt minulle ees kuuluu?)?

Mitä sinä suunnittelet?Suunnittelupuolella insinörttinä![]()