Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tuli kutsu Jamk:in pääsykokeisii :) katotaa millo ollaa vitutus ketjussa manailemassa ku ei lukemine kiinnosta tai mitää jää päähä :D

Tuli kutsu Jamk:in pääsykokeisii :) katotaa millo ollaa vitutus ketjussa manailemassa ku ei lukemine kiinnosta tai mitää jää päähä :D
Mitäs alaa hait opiskelemaan? Mulle tuli kans kutsu JAMK:in pääsykokeisiin äsken, ehdin jo pelätä että eikö mua oteta mihinkää pääsykokeisiin :D

Mitäs alaa hait opiskelemaan? Mulle tuli kans kutsu JAMK:in pääsykokeisiin äsken, ehdin jo pelätä että eikö mua oteta mihinkää pääsykokeisiin :D

Automaatiolle hain mut yritän päästä erikoistumaa voimasähkön puolelle, ei tuo automaatio nii paljoo nappaa :) mille alalle ite hait?

Automaatiolle hain mut yritän päästä erikoistumaa voimasähkön puolelle, ei tuo automaatio nii paljoo nappaa :) mille alalle ite hait?

Matkailu :) Vituttaa vaan ku tyhmyyksissäni laitoin fysioterapian 1. toiveeksi ja matkailun vasta kakkoseksi vaikka nyt tuntuu että matkailu kiinnostais paljo enemmän. No, kaippa sinne sentään jotku mahollisuudet on päästä vaikka ei pisteitä saakkaa ekasta hakutoiveesta. Pitää haastattelussa valehdella niin kovasti että ottavat sisään :)

Voitin 500€ lahjakortin :)

Huoltajuussopimus lapsista näyttää olevan plakkarissa ja voin alkaa elellä lasten kanssa normaalia elämää.
Vähänkö olen iloinen!! Jee ja ihanaa kun kesä tulossa ja arska paistaa:)

tänään laskin uuden ruokavaliosuunnittelun yhteydessä, että jos ananakset jää kauppaan säästän 36.40e/kk :D se tekee vuodessa jopa 436,80e jos syö kaksi purkkia ananasta päivässä

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012050915553067_tr.shtml
tämä loi taas motivaatiota itseenkin... tosin en tiedä onko minulla varaa tuollaiseen jääkaapin sisältöön ja kunto-ohjaajaan ja aikaan olla jatkuvasti salilla kun olisi tehtävä töitä ja levättävä myös.. tai no myönnetään suoraan - minulla ei ole itsekuria :(

Seuraava harjottelu on palkallinen ja lähes kaikki tienattu palkka jää käteen :haart:. Päivän paras uutinen!

ONT:n ohjaava opettaja soitti ja kehu että työ oli kuulemma hyvä ja saan numeron tänään. Mä valmistun ja vielä ihan ajallaan! :)

Koko elämäni oon kuullu juttuja Australialaisista sukulaisistani.. ja nyt juttelen naamakirjassa heidän kanssaan..:) oonkin aina halunnut tietää millaisia ne aussisukulaiset on:)

Back
Ylös Bottom