Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pääsin jalkaepisodin jälkeen salille ja pyöräilin yhteensä n.10km tänään. Aurinko paistoi ja poppi soi. Hyvä fiilis eikä polvikaan pahasti ottanut itseensä. Kiertoliikkeitä pitäisi osata varoa, muutoin kaikki ok :) Jeejee.

Tissit taas kasvanu!, kireä olo ja latseille sain pitkästä aikaa tuntumaa sunnuntain salireeneistä. Nyt sitte lenkile ja vähä venyjä siihe perää. :)

Huomenna alkaa oman kullan kotimatka <3 Ja melkein 2 kuukauden raastava ja henkisesti raskas kaukosuhde päättyy :)
Tänään alkoi myös talviloma, ja vasta reilun viikon päästä seuraavaks töihin.

Mukava viikonloppu kavereiden seurassa ja kiva vappu takana :) Sain myös puhelinsoitan tyypiltä, jonka kanssa ei olla oltu kauheesti tekemisissä, mut sen sanomiset piristi kivasti mieltä :) I'm happy :haart: Voi ku tää fiilis kestäis vielä

Huh! Vappu lusittu ja vaikka Helsingin taksijonossa tuli notkuttua tunti taikka kaksi niin hymy on silti korvissa asti :D Enää 6 tuntia työpäivää jäljellä ja sit nukkumaan käy nimittäin pää niin säästöliekillä nyt!

Nähdä oma koira onnellisena juoksemassa pitkin peltoa, vaikka itseä väsyttäs kuinka paljon tahansa. Siitä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle :)

Nähdä oma koira onnellisena juoksemassa pitkin peltoa, vaikka itseä väsyttäs kuinka paljon tahansa. Siitä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle :)
Word. Sama on, kun itse tulee naama norsunvitulla kotiin ja koira tulee iloisesti häntää heiluttaen tervehtimään. Ei siinä jaksa oikeasti enää olla kiukkuinen :)

hyvääkin on täs päiväs, kävin näöntarkastuksessa ja se on kuulemma niin hyvä ku suunnilleen voidaan tuolla mitata. Työ hommien takia tuonne siis mennä piti mutta jotain positiivistakin välillä :)

Sain tänään palkankorotuksen! Pomo sano, että vastuu ja työt lisääntyny, eikä muutenka halua et lähen ettiin töitä "vihollisleiristä" :D Mä ku luulin et sillä olis ollu jotai valittamista tms ku pyys puheillee, mut ei; päinvastoin! :D No ei minuu haittaa kyl :dance:

Sain tänään palkankorotuksen! Pomo sano, että vastuu ja työt lisääntyny, eikä muutenka halua et lähen ettiin töitä "vihollisleiristä" :D Mä ku luulin et sillä olis ollu jotai valittamista tms ku pyys puheillee, mut ei; päinvastoin! :D No ei minuu haittaa kyl :dance:

Tarkottaako tämä vastuun ja työn lisääntyminen vähempi aikaa pakkiksella työaikana? :D

Missä alalla oot töissä (jos se nyt minulle ees kuuluu?)?

Miten mie en ole tajunnut tätä. Se on ollu olemassa koko mun ikäni ja vasta nyt mie alan tajuta mikä herkku se on. Se kesäinen ja raikas tuoksu... :haart:

I am happy. :) Ja ihana viikonloppu takana!

Sitä on ku uus mies taas kun kävi juoksemassa <3

Vieläkin on niin hyvä mieli kun pääsi eilen vähän nahistelemaan pikku tauon jälkeen :)
Tuli korjattua paljon pikkuvirheitä kun oli lajia pitkään harrastanut kaveri vetämässä mulle treenit PT -tyyliin.

Back
Ylös Bottom