Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Voitin liput The Soundsin keikalle! :dance:

Mun elämä on jännittää tällä hetkellä - mä en tiedä missä asun tai työskentelen parin viikon päästä! Parasta tässä on se, että mulla on monta eri vaihtoehtoa tässä ja mä voin itse päättää minkä työn ja asunnon otan vastaan.

Niin ja aloitan iltaopiskelutkin tässä samalla paikallisessa collegessa:)

Elämä on jänskää!

Ja tänään vituttaa kaveri, joka ei maksanut velkaansa takaisin, vaikka sanoi maksavansa jo kolme päivää sitten. Vituttaa tollanen, että sanotaan yhtä, ja sitten tehdään toista. Eikä edes ole kreikkalainen, vaan espanjalainen. Eikö nämä etelän pellet ymmärrä, että jos minulle sanotaan tänään, niin se myös tarkoittaa tänään, eikä ensi keskiviikkona?

Maksoi vihdoinkin, vain viisi päivää myöhässä. Ei paljoa tuohon suuntaan kyllä tee mieli lainata mitään enää.

Eka yö omassa kodissa takana. Tavaroistakin suurin osa on jo löytänyt paikkansa. Viikonlopun aikana vielä sisustusshoppailemaan... :)

Sain työharjottelupaikan :) En pistäny ku kahteen paikkaan viestiä ja toiseen niistä ku soitin nii heti oli innolla ottamassa mua sinne. Kysyvät vielä kesätöihinki (jos kaikki nyt menee hyvi siel).
Nyt ku miettii nii helvetin hyvän ammattikoulupuolen valittin. Töitäki näyttäs olevan hyvin tarjolla ku ei oo tarvinu työharjottelupaikkoja pahemmin hakea ja viime työharjottelunki jälkee kysyivät töihi (eri yritys).

Tänään saatiin opinnäytetyö valmiiksi!

Mua on pyydetty viime aikoin kahtee bändii kitaristiks :) ja heti ku saan duunia niin alkaa salillakäynti! Ei työttömänäkään oo paha olla :D

Aivan käsittämättömän hyvä ilma!!! :)

Kävin tunnin kävelylenkillä. -2 astetta ja aurinko paistaa kybällä. Menkäähän ihmiset ulos lenkille !!:)

- Kevät lähenee, aurinko paistaa
- Käyttöön ottamani 2-jakoinen saliohjelma näyttää sopivan meikäläiselle kuin nakutettu, käytännössä joka treenikerta saa johonkin laitteeseen/liikkeeseen heittää sen 5kg rautaa lisää
- Töissä menee hyvin
- Fyysisen ja henkisen kunnon kohentumisen sitten salikäyntien uudelleen aloittamisen huomaa jo selvästi

Vihdoinkin päässy silmätulehduksesta eroon ja siitä on sen verran aikaa, et uskalsi laittaa piilolinssit päähän taas. Alko vituttaa toi sokeena oleminen jo pikkuhiljaa

Back
Ylös Bottom