Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

onneksi olkoon housulle! :) Se on kyllä hieno tunne sanoa ittensä irti paskasta paikasta, kun on saanut tilalle semmosen paikan, mitä on ettinyt. Nyt vaan saikkua hakemaan ;)

Jäin tänään himaan. Tää on ollut sellanen Istutetaan työntekijöitä tyhjänpanttina kun ei niille muutakaan hommaa oo -työviikko, että ei sitä normi (toiminnallinen) ihminen voi kestää. Eilen iski hirvee stressihedari olemisen sietämättömästä keveydestä, joka jatkuu tänäänkin. Musta on enemmään hyötyä, kun vaikka siivoon himassa. Aina ei ihan pysty ymmärtämään työnantajien aatoksia... Ens kesänä taidan mennä jonkun raksamiesranen apuriksi näiden pakkolomien ajaksi.

Jeii, perjantai!

Mulla on tiedossa ihana viikonloppu, paljon kaikkea mukavaa tekemistä huipputyyppejen seurassa. :haart: Happyhappyjoyjoy!

Työt alkaa olemaan pulkassa ja loma alkaa. Huomenna Tampereelle ja Sykkeelle näyttämään miten treenataan! Oisko ehkä myös Saludin pippuripihvin paikka.

Sois sitten viikon loma. :) Totta puhuen ihan sama, koko syksyn 5kk lorvin kotona bodaillen ja pleikkaa pelaillen, kun ei töihin voinut mennä ettei opintotuet menisi perintään.. :D

Pelicans - Kärpät ja Lightining - Penguins eli tää ilta menee maukkaasti lätkän parissa. Siihen yhdistetään pari kaveria + hyvää ruokaa + olutta = PAM!

Niin ja koristreenit meni todella hyvin aamupäivästä!

Näyttäs vahvasti siltä että saan työharjottelupaikan oulusta. :) Alko tuntuu jo pieneltä mission impossiblelta ku kukaa ei vastannu viesteihin ja emäntä jo lohdutteli että valmistaudu siihe että vastauksena tulee ei:tä.

Läiskin pari kesälomaviikkoa kalenteriin, eka virallinen kesäloma sitte kouluaikojen jälkeen. Kesällä on joo viimeks lomailtu vuonna 2009.. Sillonki olin puol kesää töissä. HUPS. Jos nyt malttais vaikka sen viikon edes hölläillä :)

Sain töitä :)

Tajusin tänään, että harvemmin tapaa oikeasti sellaisia ihmisiä, jotka tekee pyyteettömästi jotain. Tai ylipäätänsä jos haluaa jotain, niin siitä täytyy aina maksaa. Tai en tiedä...ehkä mä olen tavannut vääriä ihmisiä liikaa ja usein tuntunut, että taustalla on aina joku hyvin itsekäs syy(seksi,raha mikä tahansa). Mun kämppis teki mulle kuitenkin tänään todella ihanan yllätyksen ja olen vieläkin hiukan järkyttynyt(hyvällä tavalla) siitä. Tuntuu, että mun sisällä jokin liikahti:D :)

Tänään kattomaan lapsuuden kotia (VOASilta sattumalta saatu n. 200 muun kohteen joukosta :D) ja sitten kuukauden päästä muutto sinne likkakaverin kanssa :)

Back
Ylös Bottom