Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Untuvapeitto... 39e ovh (139e) tarjous
Untuvatyynyt 2kpl 19,95e ovh ( 59e) tarjous
Löytönurkasta "tietokonetuoli"( normaali tuoli, tukevalla selkänojalla) mutsille..15e ovh( 129e) Pyllyn alla maalipinnassa naarmuja. So What, tyyny päälle.

Välillä tekee kyllä mukavia löytöjä. Kannattaa muutama huonekalukauppa kiertää...:)

Tulihan se kutsu valmiusjoukkojen pääsykokeisiin tosin 3vk myöhässä. Itella oli hukannut ja soitettuani Porin prikaatiin lupasivat uuden kutsun lähettää :)

Tulihan se kutsu valmiusjoukkojen pääsykokeisiin tosin 3vk myöhässä. Itella oli hukannut ja soitettuani Porin prikaatiin lupasivat uuden kutsun lähettää :)

:thumbs: Itse kyseisessä yksikössä parhaillaan, sunnuntaina lähtö Norjaan Cold Response 2012 -harjoitukseen. Maistuu verrattuna kassuun!

Kunnallisen päivähoidon maksuista päättävät ihmiset ovat sitä mieltä, että väitöskirjatyössäni saamaani apurahaa ei lasketa tuloiksi, joten niitä ei huomioida ollenkaan lapseni päivähoidon maksujen päätöksessä -> olemattomat maksut. :D

Se ois ens viikolla kotoa muutto tulossa. Tässä hetkessä on sitä jotaki vitun hienoa ko taittelen paitoja laukkuun. :) Tuli hyvät muistot mieleen ku kaivelin joitaki vanhoja kaapin täytteenä olleita paitoja sieltä. Sieltä löyty esim. kokis paitoja joita sai korkkeja keräämäl. Joskus 13-15 vuotiaana kaupas olles niitä korkkeja sai kerättyä iha älyttömästi. ei huhuh kuinka siistiä silloin oli kulkea tommonen paita päälä kaupungilla. Nyt ku aattelee nii varmaa aika pummin näköstä menoa oli. : D Jepjep.. noita aikoja jää kyllä kaipaamaa ja tottakai tätä omakotitalooki jossa on 20 vuotta saanu asua. Harmiksee tän nykysen talon joutuu myymää pois tod. näk. Semmonen olo, että voisin kirjottaa vaikka parin romaanin verran tästä fiiliksestä ja niistä muistoista. Jos ny passaan ettei tuu huutoa. :D

Tämmöstä tänään.

Pro R 800 005.webp

Mulla on aivan mahtava isäpuoli. Ilmoitti että voi ostaa mulle uudemman auton. Sanoi, että olisi vähän kuin myöhäinen joululahja. No eipä mulla tätä vastaan mitään ole. Kävi hakeen nykyisen autoni ja antoi omansa lainaan siksi aikaa.
Lähti autoa kaupitteleen ja samalla ostaan uutta. Toki tiedustelen homman etenemistä. Mut isäpuoli on niin haka autoissa, kun osaa niitä korjatakin, että täysi luotto häneen. Mutta ilostuin niin kovasti asiasta ja odotan jo innolla uutta autoa.
Ikinä en ole mitään isompaa vanhemmiltani pyytänyt ja sit haluaa näin nyt ilahduttaa, niin enpä viitsi kieltäytyä.

Koulusta enään ONT:n kirjoittaminen jäljellä ja muutama hassu päivä.. Lisäksi on jo pari työhaastattelua tulos, eikä tästä elämästä nyt keksi muutenkaan oikeen mitään valittamista :)

Mulla on aivan mahtava isäpuoli. Ilmoitti että voi ostaa mulle uudemman auton. Sanoi, että olisi vähän kuin myöhäinen joululahja. No eipä mulla tätä vastaan mitään ole. Kävi hakeen nykyisen autoni ja antoi omansa lainaan siksi aikaa.
Lähti autoa kaupitteleen ja samalla ostaan uutta. Toki tiedustelen homman etenemistä. Mut isäpuoli on niin haka autoissa, kun osaa niitä korjatakin, että täysi luotto häneen. Mutta ilostuin niin kovasti asiasta ja odotan jo innolla uutta autoa.
Ikinä en ole mitään isompaa vanhemmiltani pyytänyt ja sit haluaa näin nyt ilahduttaa, niin enpä viitsi kieltäytyä.

Hän tuopi sulle tämmösen. :D
sebring-vanguard-citicar-automobile-model-photo-u1.webp

Huomenna tähän aikaan on jo lentokone ilmassa ja minä matkalla ottamaan vähän tervetullutta taukoa töistä ja arjesta :).

Kävin eilen kunnon pitkällä lenkillä sitten... muutamaan vuoteen lukuunottamatta intin vitutuslenkkejä. Aivan erilainen olo nyt, tuntuu hyvältä - tästä se lähtee :D Tässä viime vuosina ole saanut kiksejä kun ryyppäämisestä yms. paskatoiminnasta. Kauan ollaan mietitty mutta tästä se nyt lähtee. Kesäkuntoon ja yleisen hyvinvoinnin kohotusta :)

Hän tuopi sulle tämmösen. :D
katso liitettä 77873

Joo tohon saisikin pari muksua kivasta kyytiin. Mut huomenna pitäisi uuden auton tulla. Olen aika täpinöissä
ja muutenkin hyvä fiilis kun tämä pirun flunssakin alkaisi pikku hiljaa hellittään ja jos viikonloppuna pääsisi jo salille.
Joskus on tullut puolikuntoisena lähdettyä treenaan, niin sit on iskenyt jälitauti.

Tänään sain houkuttelevan työtarjouksen. Nyt pitää miettiä tarkoin vaihtaako työpaikan ja muuttais vajaan 500km samalla..

Toimenpiteet:
-Tupakasta irti
-Salille 6kk treenitauon jälkeen
-Ruuan turboahtaminen
Tulokset:
-->Terve kuin pukki
-->Motivaatio 110%
-->Painoa kertynyt 1,5 kuukaudessa 5 kiloa

Aivan loisto-olo. Tuntuu kuin vois valloittaa koko maailman, mutta kyykätään nyt ensin. :D

Voiko tästä iloisemmaksi mennä, ainakaan nördellä :hyper: - uusi (kannettava)kone saapui! :kippis1: Ja vielä 'ajoissa' (n. 19.00 aikoihin, tuomis haarukka oli 17.00-21.00)! Kyllä nyt kelpaa nördettää, edellinen kun oli aivan surkea ja alitehoinen - miniläppäri sellainen :jahas: Pöytis nyt on 'ihan ok', mutta... No ei se tälle pärjää ollenkaan - kirjaimellisesti, tehot tuskin edes 1/3 osa tästä. Pelata tolla ei voi mitään, tällä sentään jo jotain... Ja huomenna olisi työhaastattelu, osaa se elämä joskus potkia :thumbs:
Ja sitten se pieni mainostustus; Blogi sellainen! :anssi:

[Toki, työtä en tietenkään saa, johan tässä on turhan moni ehtinyt ohi jo mennäkin... Ja läppäri menee paskaksi ties mistä - tipahtaa päälleen kun pieni typerä vauva! Mutta, elämä on - niin hyvässä, kun pahassa... Jälkimmäisessä erityisesti!]

Back
Ylös Bottom