Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Laiffi naurattaa. Ainahan se naurattaa mutta nyt vähän enemmän kuin aikaisemmin. Koko aikuisiän olen sitten näköjään (suurimman osan ajasta) ollut suhteissa jossa on ollut määräävanä tekijänä lähinnä se fyysinen puoli. Luulin toki pikku päässäni että kun fyysinen puoli toimii niin kaikki on hyvin. Aina kuitenkin tuli jatkettua matkaa tasaisin parin vuoden väliajoin kun piti aina löytää jotain "uutta ja ihmeellistä", luulin vaan että tasaiset parisuhteet ei ole mun juttu. Onnellisuusmittarissa otettiin siis nyt uusi asteikko käyttöön ja se sai uuden ulottuvuuden, koska vanha 100% ei enää riitä..aina oppii uutta.

Mun piti matkustaa toiselle puolelle maapalloa vain huomatakseni että 4500 asukkaan kylästä löytyi nainen jonka kanssa on yhteys niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. Koskaan aikaisemmin ei ole joka aamu herätessä ollut niin rauhallinen olo kuin nyt on. Ja ah, se kuuluisa "kemia". Katseet kohtasivat eräänä kauniina alkukevään päivänä, irrottamatta katsekontaktia maailman kauneimmista silmistä menin hänen luokseen ja kysyin: " lähdetkö syömään lounasta". Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs "kyllä, tottakai" :)...Aina sitä oppii uutta, jopa vanha koira. toivotaan parasta :haart:.

Saan ilmaiseksi talvi-fillarin duunikaverilta, koska hän jää eläkkeelle niin ei kuulemma ole käyttöä enää. YEAH!

Uus kone vihdoin läjässä, windows + kaikki ajurit asennettu. Kohta pelien siirto toiselta kovalevyltä tähän nykyiselle. Hyvästi elämä ja tyttöystävä, siitä tulee nyt sotaleski :puntti:

Laiffi naurattaa. Ainahan se naurattaa mutta nyt vähän enemmän kuin aikaisemmin. Koko aikuisiän olen sitten näköjään (suurimman osan ajasta) ollut suhteissa jossa on ollut määräävanä tekijänä lähinnä se fyysinen puoli. Luulin toki pikku päässäni että kun fyysinen puoli toimii niin kaikki on hyvin. Aina kuitenkin tuli jatkettua matkaa tasaisin parin vuoden väliajoin kun piti aina löytää jotain "uutta ja ihmeellistä", luulin vaan että tasaiset parisuhteet ei ole mun juttu. Onnellisuusmittarissa otettiin siis nyt uusi asteikko käyttöön ja se sai uuden ulottuvuuden, koska vanha 100% ei enää riitä..aina oppii uutta.

Mun piti matkustaa toiselle puolelle maapalloa vain huomatakseni että 4500 asukkaan kylästä löytyi nainen jonka kanssa on yhteys niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. Koskaan aikaisemmin ei ole joka aamu herätessä ollut niin rauhallinen olo kuin nyt on. Ja ah, se kuuluisa "kemia". Katseet kohtasivat eräänä kauniina alkukevään päivänä, irrottamatta katsekontaktia maailman kauneimmista silmistä menin hänen luokseen ja kysyin: " lähdetkö syömään lounasta". Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs "kyllä, tottakai" :)...Aina sitä oppii uutta, jopa vanha koira. toivotaan parasta :haart:.

"Aww" :)
Mun ei tarvinnut matkustaa toiselle puolelle maapalloa vaan Eurooppa riitti etta loysin sellaisen ihmisen jonka kanssa on hyva olla. Tama ihminen tekee minut niin kovin onnelliseksi joka paiva etten oikein tieda miten pain olisin!

Toinen ilostuttava asia on opiskelu, johon on vihdoinkin loytynyt motivaatiota. Palautin asken kaksi koulutyota ja tuntuu hyvalta koska tiedan tehneeni toita niiden eteen. Tunnen myos ymmartavani opiskelemani asiat ja kiinnostus kasvaa koko ajan. Koulu on kivaa!

Mm, muutan huomenna ihan unelmieni asuntoon ja unelmieni paikkaan<3 I'm happyhappyhappy!

Tänään salilla olin menossa kyykkään ja samaan aikaan yks toinen kaveri oli alottelemassa kulmasoutua salin ainoassa kyykytelineessä. Hieman pettyneenä olin jo menossa tekemään pystypunnerruksia, kun tää kaveri kysy, olinko tulossa kyykkään ja anto mun tulla siihen. Neuvoi vielä, että kaikki haukkareiden ym. tekijät pitää aina komentaa helvettiin siitä jos on itse tulossa kyykkään. Tuli hyvä mieli kun pääsi tekemään liikeet suunnitellussa järjestyksessä, iso peukku tuolle kaverille. Ei sitä itse olisi näin pienenä ja ujona uskaltanut kysyä tilaa isommilta kavereilta.

Lisäksi huomisen vapaapäivän johdosta voi viettää illan muutaman oluen, subin patongin ja hyvän leffan parissa. Kyllä sitä joskus pienestä tulee hyvä mieli.

Lisäksi huomisen vapaapäivän johdosta voi viettää illan muutaman oluen, subin patongin ja hyvän leffan parissa. Kyllä sitä joskus pienestä tulee hyvä mieli.

Noin munkin piti tehä miinus toi patonki, mut ei voi mitää kyllä se o baarii :D

Tajusin just jo pidemmän aikaan kaikki on rullannut hyvin eikä oo oikeestaan mitään nipotettavaa - tämä tietenkin ilostuttaa (no shit)

"Tässä tosi tarina mainiosta kenraalistamme: Ehrnrooth oli vierailulla Englannissa 1970-luvulla. Englantilainen amiraali tivasi että paljonko Suomeen on sijoitettuna neuvostojoukkoja? - Muutama satatuhatta, Ehrnrooth vastasi. - Mihin ne on sijoitettu ?, jatkoi brittiamiraali tivaamista.
- Kahden metrin syvyyteen pitkin rajaa, Ehrnrooth totesi."
Hyvää itsenäisyyspäivää! :)

Kaverin kanssa ruodittiin tätä kuluvaa vuotta, ja monen monta kertaa huomasi, että tämä on ehdottomasti yksi parhaista vuosista tähän asti. Ensi vuodesta varsinkin tulee mielenkiintoinen, kun ei ole ihan tarkkoja suunnitelmia, mutta ovet on auki moneen suuntaan ja jokainen vaihtoehto on pirun hyvä. :hyper:

Ketäpä raha ei tekisi onnelliseksi.

Muistin, että saan veronpalautuksia jonkun verran alle 200 euroa. Nyt vuokraa maksaessani, ihmettelin, että miksi noin paljon on rahaa tilillä. Selailin historiaa vähän taaksepäin ja veronpalautuksia olikin tullut muutaman lantin vajaa 500.

Vaikka muuten meneekin ihan päin vittua, niin sainpahan lauantaina pillua ja vielä oikein amerikan ihmettä :pano:

Alustus: Asun alueella, missä on paljon opiskelijoita, joista moni on vaihto-opiskelijana täällä.
Liikun paljon kodin ja muiden paikkojen välillä.
Koko syksyn ajan oon aina toisinaan törmännyt yhteen jätkään meidän sisäpihalla, ei mitään ihmeellistä.
En muista tarkalleen tilannetta, jossa ensimmäiset sanat vaihdettiin. Sitten aloin näkemään sitä tosi usein, kun olin tulossa kotiin treeneistä. (Aion uskotella itselleni, että se opetteli mun paluuajat ulkoa :rolleyes: )
Se on Ranskasta ja opiskelee tietojenkäsittelyä. Joskus seisoin pihalla sen kanssa kolme tuntia puhuen kaikesta, mitä mieleen nyt tuli. Sitten alettiin käydä "palauttavilla kävelyillä", kun hävetti vaan seistä talojen ulkopuolella ja kaikki tupakoijat tuijotteli :D
Kertaakaan en ole käynyt sen solussa, eikä se ole käynyt mun kämpässä. Kertaakaan ei olla nähty missään muualla kuin näissä sattumanvaraisissa yhteentörmäyksissä, mutta kusettaisin NIIN niin kovaa, jos sanoisin, etten tunne tätä tyyppiä kohtaan mitään suurempaa.

Maanantaina täällä satoi ekat lumet ja törmäsin siihen illalla, kun olin menossa kavereita tapaamaan. Olin muutenkin sinä päivänä tosi iloinen ja ensilumi tuo aina lapsellisen ilon paatuneeseenkin kylmyyden vihaajaan. Ja ranskiksen näkeminen teki vielä iloisemmaks, vaikka näin sitä vain hetken ajan.

Törmäsin siihen kans eilen illalla, kun olin tulossa kotiin ja päädyttiin kävelemään viereiselle hautausmaalle katsomaan kynttilöitä. Se sanoi mulle yhtäkkiä, että maanantai oli ollut yks sen elämän parhaimmista päivistä.
Se: "It was absolutely wonderful."
Minä: "Why? Because it was snowing?" (Etelä-Ranskalainen, se ei ole nähnyt lunta monta kertaa aikaisemmin...)
Se: "No. Because you were smiling."

:piis: :haart:
Sydän räjähti rintakehästä läpi. Oon nyt koko tän päivän vaan palannut siihen hetkeen. Mun mieleen on syöpynyt tarkalleen se, miten se sanoo ton viimeisen lauseen.
Oh mon dieu.

Huomasin tuolla profiilissa, paikan profiilikuvalle..:rolleyes:

Nyt minulla on hieno profiilikuva...Practice What You Preach...:)

Back
Ylös Bottom