Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Treeni meni loistavasti ja oon kotiutunu Tampereelle paremmin ku kuvittelin :) Siivosin just koko kämpän ja töitäkin riittää hyvin. Niin ja wolfilla on erittäin hyvä treenata ja sitä salia en vaihda muuta kun jos muutan toiselle paikkakunnalle :)

Voitin liput Immortalsin ensi-iltaan. Jesh!

Salillakin oli kiva piipahtaa, kun treeni sujui hyvin ja viikonloppuna jäi treenikerta välistä.

Aww, mun elämä on ihanaa ja en voi lakata hymyilemästä:D

Tosin tähän nyt liittyy vain kaikkia ihan mahtavia ihmisiä:)

Tuntuu vähän silti, että piakkoin voisin olla varattua miestä. Se on iloista, mutta se mitä kaikkea pahaa siitä seuraa niin se kuuluukin sitten vitutusketjun puolelle.

Kyllä piristi päivää, kun olin tossa aamulla salilla spagaatia venyttämässä ja vieressä venytellyt mies kysyi, että kauanko pitää venytellä, että pääsee noin alas spagaatiin. :)

Tunsin tänään jotain pitkästä aikaa. :)

Otin äsken zercher kyykystä 3 x 100kg!! Vittu mikä sonni minä olen!

Minä itken täällä onnesta! Selkeästi parran kasvatus on tuonut mulle VOIMAA!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Elämä alkaa voittaa ja antibioottikuuri vaikuttaa. Nenä ja korvat on taas auki ja olokin ihan ok. Yskäkään ei enää vaivaa niin pahasti. Jos hyvin käy, niin saatan päästä kohtapuoliin taas jumppaileen...

Laiffi vaa on nii hyvin atm! Hienoja ihmisiä oon kyllä ympärilleni kasannu. Ja mun vaatteetki tuli :haart:. Loppuviikon salireenit ois voinu sujuu paremmi mut se nyt ei mieltä paina. (hyvin ne menee ottaen huomioon kuinka usein oon viihteellä)

Oon koko viikon meinannut sulattaa pakastinta, mutta se on ollut sula mahdottomuus. Pitkin viikkoa on ollut niin hyviä tarjouksia lihan, kalan, kanan ja jauhelihan suhteen että pakkohan niitä oli hamstrata pakkaseen.

Avokin siskon skidi on ihana. Jos joskus saan lapsen niin sais olla ihan samanlainen 3vuotiaana<3. Oli pakko kirjottaa tänne kun ei tollasista tuu ikinä ääneen kenellekkään sanottua. Vuos-kaks vielä niin pääsee viemään sen lätkämatsiin vaikka tyttö onkin.

Pahimmat työkiireet ja projektit hellittänyt. On taas reilusti enemmän aikaa itselle ja muille. Elämä hymyilee ihan kivasti tällä hetkellä!

Tajusin tänäää että mun elämässä on kaikki niin paljon hitosti paremmin kuin viime vuonna tähän aikaan :) Toivottavasti ens vuonna on vielä paremmin.

Back
Ylös Bottom