Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mulla on statistin rooli ensi torstaina filmattavassa coronation streetin jaksossa. On se hienoa, että pääsee oikein englannin salkkareihin esiintymään. Tästä se ura urkenee.

Mulla on statistin rooli ensi torstaina filmattavassa coronation streetin jaksossa. On se hienoa, että pääsee oikein englannin salkkareihin esiintymään. Tästä se ura urkenee.

Yrita paasta Eastendersiin niin olen superkateellinen! Coronation streetia en ole uskaltanut katsoa mutta Eastendersiin olen koukussa. Noloa :(

Eilen saatiin kirjoitusten tulokset, ja mulla oli ihan pisteestä parista kiinni kahdes eri ainees, että tuleeko C vai M, mutta kummastaki tuli sitte M :dance: Ei nyt mitään huippuarvosanoja, mutta mulla on muutenki niin löysä ote tähän opiskeluun, että kelpaa mainiosti! :D Syksyksi pitää kyllä vielä tsempata!

Slayer on parhaillaan uuden albumin kimpussa. :rock::rock:

14:29 - 20.11.2011
30-vuotias thrash metal -mammutti osoittaa taas elonmerkkejä.

Slayer is writing a new record”, lukee rumpali Dave Lombardon Facebook-seinällä. Sen tarkempaa infoa bändin kolmannestatoista studioalbumista ei ole tihkunut, mutta saanee tämäkin fanien etusormet ja pikkurillit pystyyn.

Lombardo mainitsee myös, että Slayer-kepittäjä Jeff Hanneman on paranemaan päin. Mies joutui tammikuussa sairaalahoitoon harvinaisen lihansyöjäbakteerin, nekroottisen faskiitin, takia. Vielä toukokuussa bändin laulaja-basisti Tom Araya tosin painotti Billboardin haastattelussa, että Slayer käy uuden materiaalin kimppuun vasta Hannemanin parannuttua.

“Emme tee mitään ilman Hannemania. Hän olennainen osa bändiä. Me tarvitsemme hänen musikaalisia taitojaan ja sävellystaitojaan”, Araya kertoi.

Slayer julkaisi viimeisimmän World Painted Blood -levynsä marraskuussa 2009. Metallisuuruus käväisi Helsingin Jäähalissa kuluvan vuoden maaliskuussa.

.

Kuva: Mark Seliger

Liitteet

• Slayer-Photo-2_0.webp
    Slayer-Photo-2_0.webp
    15,7 KB · Katsottu: 1 029
Kahden viikon totaalisen treenitauon jälkeen treenaaminen kulkee taas ja neljä viikkoa jatkunut sairastelukin alkaa olla voitettu. Jei!

Huomenna saan varmaan aikaseksi maksaa vipmaksun, joten pääsenpä pian kurkkimaan behind the scenes ;)

Treenit sujuneet useamman viikon mainiosti ja nyt on avaimet ensimmäiseen omaan kämppään. Muutto todennäköisesti tämän viikon lopussa/ ensi viikon alussa. Koulussa on kivaa ja muutenkin elämä vaan kulkee loistavasti! Jau!

Opiskelut on opiskeltu. Loppuviikosta käyn enää viemässä kansitetun insinöörityön, kirjaston kirjat ja kulkulätkän, niin se on siinä. Sitten vaan odotellaan joulukuun valmistujaisjuhlaa.

Ensimmäistä kertaa melkein neljään vuoteen hymyilyttää, kun ajattelee koulua. :D

Tänään (no okei periaatteessa eilen, koska kello on ton verran :p) tuli Akuutin jakso, jossa meikäläistäki näkyilee! =) enkä ees änkyttänyt niin kauheesti ku muistin, loistavaa =D! (pyörätuolikorista käsitellään jaksossa sen jonku 5min ihan jakson lopussa, ja tämän tiimoilta siis näyn, niinkuin myös muuta joukkuetta. Jos kiinnostaa niin: http://areena.yle.fi/video/1321986432100 )

Maailma on pieni :) Olin tänään salilla, ja ihan sattumalta näin yhden vanhan salituttuni kotopuolesta.

Löysin vanhan rakkaan harrastukseni jälleen, piirtämisen. Ajattelin, että olen nykyisin ihan surkea piirtämään(olin joskus jopa ihan hyvä siinä), mutta näköjään sitä on vielä ainakin jonkinlainen piirrustustaito säilynyt. Innostuin sen verran paljon, että nyt käsivarressani komeilee ihan älyttömän hieno "old school bird"-tatuointi, piirrosversioni vain! Ehkä jonain päivänä käyn oikeasti tatuoimassa sen ihooni:D

Hieno joulukuu salee tulossa! viikko etelässä tod.näk, colors-festarit, pikkujoulut. Ja sain vihdoin biittii ja kuuntelen törkeen hyvää musaa. Vielä ku tää flunssa paranis kokonaa.

Löysin mahtavan tilaston graduani varten. Erään emeritusprofessorin sanoin: Saksalaiset tekevät perkeleen tarkkoja tilastoja. Ne ovat tappavan tarkkoja.

Back
Ylös Bottom