Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huomasin puntilla että päkki näkyy aika hyvin ja otin kuvan! On kyllä todella hyvä mieli nyt :)
004copyj.jpg

viikonloppu alko ja ei tarvi tehä yhtään mitään. Vois vaan syödä ja nukkua kerranki, ellei sit taas eksy ilottelee

Mulla on treffit viikonloppuna ja mä en edes muista aikaa jolloin olisin viimeksi odottanut jonkun ihmisen näkemistä samalla tavalla kuin nyt:) Tiedän siis jo entuudestaan tämän henkilön ja sellanen hyvä fiilis tästä! Vaikka ei nyt treffeistä sen ihmeempää kehkeytyisikään, niin olen iloinen ettei mun tunteet selvästikään ole ihan kuolleet! (tietty ainahan sitä toivoisi, että löytäisi sen toisen puoliskonsa)

Oon kevyessä humalassa ja odotan innol et tuo finnair saa sovittua ton lakkopaskansa ja pääsen alkuviikosta epsaniaan!!!!!!! kauheen hyvä fiilis toistakseksi, saas nähä joudunko kirjottaa tonne toisee treadiin tässä illanpäälle! :D

Eilen tuli tyttösen kanssa tehtyä päätös tapailusuhteen muuttamisesta seurustelusuhteeksi. :haart:

Ei siihen muutamaa vuotta mene, muutama päivä tai viikko ennemminkin. ;)
Joo, tarkotus oli kirjottaa että muutaman kuukauden päästä :D Mutta muutaman vuoden päästä jo vituttaa ku lapsi on mukana kauppareissuilla ja ne reissut on niin vaikeita ku se kinuaa välillä karkkia ja välillä leluja.. Tää on sitä positiivista ajattelua :D

Mullaki on syytä iloita. Tänään lähetään kavereitten kans vähä reissuun ja tuleehan siitä mukavata :P

Olen sairaalassa, tippa kädessä, kipupumppu kiinni, nauraminen sattuu, liikkuminen sattuu, vatsassa on n. 20cm pitkä arpi.
Sairaalan netti pätkii, lukeminen on vaikeaa koska muutaman sivun jälkeen alkaa nukuttamaan, täällä on tylsää.
Alapäästä lähtee liittännäisenä vajaa parimetrinen ylimääränen letku, virtsakatetri joka täyttyy virtsasta!
Kyllä uuden, toimivan munuaisen kanssa eläminen on kaiken tän arvosta!

Mukavaa lähteä viikonlopun viettoon, kun töissä saa hyvää palautetta ja kehuja työstään. Ja viikonlopuksikin on luvassa kivaa ohjelmaa :)

:dance: :dance: Mä sain sen duunin!!! MÄ SAIN SEN!!!! :dance2:

Onneksi olkoon! Hieno juttu :)

Mua ilostuttaa se, ettei poikaystävä muutakaan tammikuussa Lontooseen duunin perässä. Saattaa tosin tehdä hommaa osa-aikaisena, mikä tarkoittaa vielä vähemmän aikaa mulle, mutta parempi sekin kuin että toinen olisi parinsadan kilometrin päässä pysyvästi. Nyt ollaan samassa paikassa vähintään 2v tästä eteenpäin :)

Back
Ylös Bottom