TĂ€nne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ TĂ€nne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvĂ€n mielen kulma jossa hymy tarttuu vĂ€littömĂ€sti

Meta description: Keskustelua pĂ€ivĂ€n positiivisista hetkistĂ€, onnistumisista ja arjen pienistĂ€ voitoista – mikĂ€ toi tĂ€nÀÀn iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

viikonloppu alko ja ei tarvi tehÀ yhtÀÀn mitÀÀn. Vois vaan syödÀ ja nukkua kerranki, ellei sit taas eksy ilottelee

Mulla on treffit viikonloppuna ja mÀ en edes muista aikaa jolloin olisin viimeksi odottanut jonkun ihmisen nÀkemistÀ samalla tavalla kuin nyt:) TiedÀn siis jo entuudestaan tÀmÀn henkilön ja sellanen hyvÀ fiilis tÀstÀ! Vaikka ei nyt treffeistÀ sen ihmeempÀÀ kehkeytyisikÀÀn, niin olen iloinen ettei mun tunteet selvÀstikÀÀn ole ihan kuolleet! (tietty ainahan sitÀ toivoisi, ettÀ löytÀisi sen toisen puoliskonsa)

Oon kevyessÀ humalassa ja odotan innol et tuo finnair saa sovittua ton lakkopaskansa ja pÀÀsen alkuviikosta epsaniaan!!!!!!! kauheen hyvÀ fiilis toistakseksi, saas nÀhÀ joudunko kirjottaa tonne toisee treadiin tÀssÀ illanpÀÀlle! :D

Aamun varhaisina tunteina syntynyt poikavauva on aikasen iloinen asia tÀlle pÀivÀlle :)
Onneks olkoon :)

Muutaman vuoden pÀÀstÀ sitte vitutusketjussa lukee ettÀ aamun varhaisina tunteina herÀÀminen vituttaa suunnattomasti :D

Ei siihen muutamaa vuotta mene, muutama pÀivÀ tai viikko ennemminkin. ;)

Totta tuokin, eka muksulla oli koliikki ja sitÀ ei kyllÀ ole ikÀvÀ. NÀinollen tÀytyy nauttia nÀistÀ parista yöstÀ kun rouva on vielÀ laitoksella muksun kanssa:)

Eilen tuli tyttösen kanssa tehtyÀ pÀÀtös tapailusuhteen muuttamisesta seurustelusuhteeksi. :haart:

Ei siihen muutamaa vuotta mene, muutama pÀivÀ tai viikko ennemminkin. ;)
Joo, tarkotus oli kirjottaa ettÀ muutaman kuukauden pÀÀstÀ :D Mutta muutaman vuoden pÀÀstÀ jo vituttaa ku lapsi on mukana kauppareissuilla ja ne reissut on niin vaikeita ku se kinuaa vÀlillÀ karkkia ja vÀlillÀ leluja.. TÀÀ on sitÀ positiivista ajattelua :D

Mullaki on syytÀ iloita. TÀnÀÀn lÀhetÀÀn kavereitten kans vÀhÀ reissuun ja tuleehan siitÀ mukavata :P

Olen sairaalassa, tippa kÀdessÀ, kipupumppu kiinni, nauraminen sattuu, liikkuminen sattuu, vatsassa on n. 20cm pitkÀ arpi.
Sairaalan netti pÀtkii, lukeminen on vaikeaa koska muutaman sivun jÀlkeen alkaa nukuttamaan, tÀÀllÀ on tylsÀÀ.
AlapÀÀstÀ lÀhtee liittÀnnÀisenÀ vajaa parimetrinen ylimÀÀrÀnen letku, virtsakatetri joka tÀyttyy virtsasta!
KyllÀ uuden, toimivan munuaisen kanssa elÀminen on kaiken tÀn arvosta!

Mukavaa lÀhteÀ viikonlopun viettoon, kun töissÀ saa hyvÀÀ palautetta ja kehuja työstÀÀn. Ja viikonlopuksikin on luvassa kivaa ohjelmaa :)

:dance: :dance: MĂ€ sain sen duunin!!! MÄ SAIN SEN!!!! :dance2:

Onneksi olkoon! Hieno juttu :)

Mua ilostuttaa se, ettei poikaystÀvÀ muutakaan tammikuussa Lontooseen duunin perÀssÀ. Saattaa tosin tehdÀ hommaa osa-aikaisena, mikÀ tarkoittaa vielÀ vÀhemmÀn aikaa mulle, mutta parempi sekin kuin ettÀ toinen olisi parinsadan kilometrin pÀÀssÀ pysyvÀsti. Nyt ollaan samassa paikassa vÀhintÀÀn 2v tÀstÀ eteenpÀin :)

Oon kotona yksin ja mulla on pikkuisen taikajuomaa ja leffoja ja vapaus tehdÀ ihan kohtapuoliin illalla mitÀ vain ja ja ja...

Back
Ylös Bottom